Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 329294
Yo peeps

Tok MDMA på fredag sammen med en venninne
(Krystaller) det er hele 4 år siden sist.
Vi tok vel ca 120 mg hver og redroppet ca 60 etter peak. Følte meg superbra helt til redropen kicka inn da fikk jeg en intens brennende følelse i hårfestet jeg fikk nesten panikk sprang ut ytterdøra, sto ute i lengre tid og gned meg i hårfestet med hendene, heldigvis forsvant det, har aldri vert ute for noe sånt før. Turen varte ikke så mange timer ble vel stein max 3 timer etter første drop.
Røykte litt hasj og gikk å la oss.

Dagen etter, våknet av hodepine, har tatt mye paracet, ikke noe intens hodepine, men når du er såpass sliten og ikke får sove pga det så blir det jo intenst, ellers er formen helt ok, sliten og tom, gleder meg til afterglowen som jeg har fått de andre gangene jeg har tatt mdma

Dag 2 litt skjelven, litt angst, litt kvalme, hetetokter, hosepine,alt kommer og går i løpet av hele dagen

Dag 3 er idag og formen er ikke så værst, fremdeles litt trykk i hodet, men ikke sånn som det har vært, små bølger med angst, men bedre enn igår

Jeg har ikke opplevd dette før, er det dette som er en vanlig nedtur eller kan det vere andre årsaker til at jeg ikke får noe afterglow denne gangen. Vi har jo faktisk hatt ravebox også denne gangen, noe vi aldri har hatt tidligere. Kan ikke si jeg merker noe effekt av den dessverre