Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 5334
Jeg har i snart et år brukt opp til to mnd. Forbruk av lyrica på to/tre uker. I dag sa fastlegen stopp og vil ikke skrive ut til meg før om en mnd. Jeg har igjen 5x300mg. Jeg vet jo at man ikke skal avbryte behandling for raskt pga. anfallsfare. Jeg bruker disse pga nevrologiske smerter, men liker desverre rusen de gir meg. Jeg har også fått tegretol for å bruke oppå lyrica, da de ikke gir full smertelindring. Noen som vet om det funker å bare kjøre på litt ekstra med tegretol for å slippe den værste abstinensen? Har også hørt at fra noen som har gått av både heroin og lyrica at det var like jævli begge dele...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg var også flink til å bruke opp Lyrica'n kjapt,men apoteket bare leverte ut og leverte ut.Brukte opp en års-resept på fire maneder.(fire pakker 75mgx100 reit 3).Skulle bare bruke fire om dagen,men av og til ble det over et brett om dagen.Legen oppdaget det selvfølgelig,og vi ble enig om at han skulle begrense utskrivningen til meg.Så flyttet jeg og fikk ny lege.Ny resept på 1600 kapsler til sammen.Brukte det opp på fire maneder.Det ble en skikkelig cold turcey da jeg gikk tom og ikke turte å ta det opp med legen.Hadde jo gått tom tidligere,og det eneste jeg orket var å ligge i sengen og vente på natta.Grunnet sterke ryggsmerter fikk jeg en periode Ketorax i tillegg til Paralgin Forte.Det hjalp litt.Ble heldigvis etter en måned satt på ny medisinkombinasjon slik at jeg fikk begynne med Neurontin.Da forsvant ubehaget etter lyrica abstinensen.Har også brukt Tegretol for mange år siden.Både mot smerter og abstinenser.Syns det var lite futt i det.

mvh.CC
Sist endret av Chip Charley; 10. september 2019 kl. 21:50.
Fyfaen, hvordan gikk dette?

Lyrica er verste shitten ever att gå av syntes jeg, og det var etter to måneder daglig.
Heroin-seponering etter to måneder daglig er som ett spa i forhold til Lyrica to måneder daglig.¨
En benzo med lang halveringstid vil lindre abstinensene dine. F.eks om du har tilgang til noe Diazepam.

Jeg fikk valget av legen mellom Neurontin og Lyrica og valgte førstnevnte da lyrica er såpass potent og mye mer avhengighets skapende.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg sluttet brått på Lyrica etter ca 1 år med overforbruk på 900-1200mg daglig. Seponerte dog 1 uke, før jeg sluttet helt. Brukte vallergan 40-80mg om dagen og sov en hel uke sammenhengende, men etter det var jeg fin. Lykke til.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
9 0
Det gikk bra, til en hvis grad �� var nå rett tilbake i samme gamle kjøret med en gang jeg fikk ny resept da... men prøver å begrense det nå!
▼ ... noen uker senere ... ▼
*lete i en av sadelveskene*
▼ ... over et år senere ... ▼
Gikk på 900mg i døgnet i 5 år. Sluttet på dagen, ingen seponering. Ikke no problem����