Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3398
Før jeg oppgraderte til sdd nå nylig greide jeg å kjøre tre skjermer samtidig med den ene koblet til hovedkortet med hdmi. Dette funka etter jeg gikk i bios-en og enablet det, ikke før.

Nå når jeg prøver funker det stort sett ikke. Det er sjeldent det funker (at det kommer bilde) men ingen signal resten. Har vært inne på bios-en og bekreftet at settingen står på enabled ennå.
Har byttet litt på kablene og sjekket at det er outputen og ikke selve skjermen dog. den funker når den er koblet til skjermkortet.

Suggestions?
Hmm har du klonet den gamle harddisken og satt den over på ssden eller har du bare innstallett windows pånytt? Hvis du har innnstallert pånytt prøv å laste ned skjermkort drivere både til GPUen og CPUen
Trådstarter
30 0
Jeg installerte windows på nytt ja. rart jeg ikke tenkte på dette men jeg installerte driveren til cpuen, og det ser ut til å funke nå, gpu driveren var installert før problemet