Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3805
Hei! Er det noen som kan si noe om virkningen av f.eks. 2 mg Rivotril i forhold til 2 mg Xanor
Nå har Rivotril dårlig effekt på meg så jeg kan ikke gi det aller beste svaret. Xanor slår hardere og varer kortere. Xanor er eneste benzo som er godkjent for å behandle panikkangst i USA. Rivo er som regel bedre egnet mot andre angstlidelser. Styrkemessig er de omtrent like.
Sitat av Esoterisk Vis innlegg
Nå har Rivotril dårlig effekt på meg så jeg kan ikke gi det aller beste svaret. Xanor slår hardere og varer kortere. Xanor er eneste benzo som er godkjent for å behandle panikkangst i USA. Rivo er som regel bedre egnet mot andre angstlidelser. Styrkemessig er de omtrent like.
Vis hele sitatet...
Styrkemessig er de langt ifra like. Som du sier selv, Xanax slår hardere og varer kortere, riv er mer jevn, men med lang halveringstid.
Sitat av sjangsespill Vis innlegg
Styrkemessig er de langt ifra like. Som du sier selv, Xanax slår hardere og varer kortere, riv er mer jevn, men med lang halveringstid.
Vis hele sitatet...
Styrkemessig skal de være omtrent like potente. 2 mg tilsvarer ca 30 mg diazepam for begge. Sjekk http://clincalc.com/benzodiazepine/ eller din prefererte benzo comparison chart.
Sitat av Esoterisk Vis innlegg
Styrkemessig skal de være omtrent like potente. 2 mg tilsvarer ca 30 mg diazepam for begge. Sjekk http://clincalc.com/benzodiazepine/ eller din prefererte benzo comparison chart.
Vis hele sitatet...
Nå må du huske på at virkestoffet i xanax ikke er Diazepam.
Diazepam er virkestoffet i valium, å hvis 2mg rivotril er like kraftig som valium så hadde 2mg klonazepam vært jevnt med 2mg diazepam.
Xanor slår på kjappt och hardt - det ger mer headrush og mer "rus" i min mening.
Xanor gir nesten ett "sus" i hodet, ett trykk, når det slår på.

Rivotril smyger seg på og gjor meg bara veldig avslappa.

Xanor har jeg lettere kontroll på, siden jeg foler når jeg er fucked up.

Rivotril er deremot litt lur, og jeg kan tro att jeg er ganske nykter, når jeg egentlig er ganske fjern.

For rus, ville jeg valt Xanor.
For angst, Rivotril, grunnet den lange virknings- og halveringstida.

Rivotril smaker gott. Xanor smaker svett pung.

Xanor är en hammer.
Rivoril er en skrutrekker.
Sitat av sjangsespill Vis innlegg
Nå må du huske på at virkestoffet i xanax ikke er Diazepam.
Diazepam er virkestoffet i valium, å hvis 2mg rivotril er like kraftig som valium så hadde 2mg klonazepam vært jevnt med 2mg diazepam.
Vis hele sitatet...
Nå sa h*n aldri at Valium er like sterkt som Xanor.
Rivotril og Xanor er de 2 preparatene som er like sterke. Grunnen til at Xanor føles mer potent er pga. At den virker mye raskere enn Rivotril.

1 mg Rivotril tilsvarer 10 mg Valium og 1 mg Xanor tilsvarer 10 mg
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg mener alprazolam og clonazepam ikke kan sammenlignes. Har du ikke toleranse på benzodiazepiner kommer mest sannsynlig 2mg xanor til å slå deg ut. De er like potent, på hver sin måte.
Rivotril er mer muskelavslappende for meg. Xanor gir meg en rask søvnig buzz som varer bare halvparten av hvor lenge Rivotriler varer.
Hvis du er inne på att spise de daglig, husk att Xanor har KORT virketid, og halveringstid, til skillnad fra Rivotril.
Det er mye lettere att utvickle ett "fiendin" beteende på Xanor.
Bensodiazepinernes crack, typ.

Snakker ikke fakta, men etter erfaaring og andres erfaring.

Ta't rolig, disse pillene sniker seg opp på en.
Xanor dreper alt av nerver hos meg, mens rivo gjør meg mer behagelig i kropp og sinn.
Foretrekker rivo for avslapning og mot fyllesyke, xanor mot nerver
2 mg rivo gir meg ingenting - 2 mg xanor gir behag og mindre angst. Men personlig trenger jeg større doser for rus, spesielt med rivo. Men får mange uerfarne oppleves det nok vesentlig sterke, men det og er individuelt såklart.
Sitat av Cocktail Vis innlegg
2 mg rivo gir meg ingenting - 2 mg xanor gir behag og mindre angst. Men personlig trenger jeg større doser for rus, spesielt med rivo. Men får mange uerfarne oppleves det nok vesentlig sterke, men det og er individuelt såklart.
Vis hele sitatet...
Kan det ha noe å si på at du bare svelger dem rett ned? Eller lar du dem oppløse under tunga.
Xanor gir meg et klarere hode og jeg fungerer bedre en på rivotril. Likevel glemmer jeg mer av xanor. Får selektiv hukommelse, husker ikke småtingene som man ikke er interesert i. Begge kan lure deg til å tro du er helt fin selv om du er ganske rusa. Vil faktisk si rivotril er sterkere per mg for meg, jeg klarer meg med 2-4mg rivo, men må ha 5-6mg m xanor for å få gangen.

Rivotril er rolig og langtvirkende, xanor slår fortere og hardere ,men varer kortere.

s
Sitat av saviour Vis innlegg
Xanor gir meg et klarere hode og jeg fungerer bedre en på rivotril. Likevel glemmer jeg mer av xanor. Får selektiv hukommelse, husker ikke småtingene som man ikke er interesert i. Begge kan lure deg til å tro du er helt fin selv om du er ganske rusa. Vil faktisk si rivotril er sterkere per mg for meg, jeg klarer meg med 2-4mg rivo, men må ha 5-6mg m xanor for å få gangen.

Rivotril er rolig og langtvirkende, xanor slår fortere og hardere ,men varer kortere.

s
Vis hele sitatet...
Så for meg at du er på fest og møter et par nye. Du blir interessert i ei jente på andre siden av festen, og snakker med de du har møtt om det. «Åååh, hu der skal jeg ha med hjem ikveld!»,

«men du, hva het du igjen? Marko? Ja. Altså M.. hva sa du at du het igjen? Marko? Hehe. Beklager, ikke helt klar i hodet idag sjø. Ok, for siste gang, hva het du igjen?»