Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 8360
Hei jeg lurer på hvordan jeg kan finne ut av om jeg blir overvåket på nette.
Jeg vet jeg blir det men, vet ikke hvordan han gjør det.
Det er en kompis han låner dataen min noen ganger.
Han pleier også å bruke telefonen og pcen sin på mitt nett siden han er en kompis.
ikke at jeg skal skjule noe men liker det ikke

jeg har ikke så mye peiling på datamaskiner er det noen programmer jeg skal se etter?
er det noe på routern han gjør ?

takker for tips.
Tror nok bare at du er litt *paranoid* i dette tilfellet

Eller har han sagt at han overvåker deg? isåfall så er jo dette absolutt ikke noen man kan kalle en kompis.
Trådstarter
3 0
Nei han nekter men jeg fikk tips fra en annen kompis.
Formater PC-en din, så forvinner nok den kontakten han eventuelt har mellom din PC og hans.

EDIT: Det samme gjelder routeren.
Sist endret av HappySmoothie; 28. januar 2014 kl. 20:25.
Ville tatt meg en runde med Spybot/Malware, før jeg hadde formatert hele pc`n.

Du får spørre han kompisen din hvordan han vet at du er overvåket. Hadde vært noe av det første jeg hadde spurt om.
Trådstarter
3 0
takk for at jeg paraniod! jeg fant en sånn i huset mitt! http://www.spyworld.no/products-page...fm-sender-bug/
det er ikke den men nesten lik.
har ikke kamera nå men legger ut bilde av den senere når jeg har.

Er det noen som vet om politet bruker sånne?
faen
Sitat av slag Vis innlegg
takk for at jeg paraniod! jeg fant en sånn i huset mitt! http://www.spyworld.no/products-page...fm-sender-bug/
det er ikke den men nesten lik.
har ikke kamera nå men legger ut bilde av den senere når jeg har.
Vis hele sitatet...
Hvilken type venner er det du har? Mr Intelligent service, Mr Creepy eller Mr Sjalu?

Sitat av slag Vis innlegg
Er det noen som vet om politet bruker sånne?
faen
Vis hele sitatet...
Ja jøss, politiet bruker spy bugs fra spyworld.no.
Sist endret av 0xFF; 29. januar 2014 kl. 23:49.
Skaff deg bedre venner om de du har nå faktisk overvåker deg.
Hadde blitt rimelig forbanna om jeg fant ut noen jeg kjente dreiv med sånt!
Fake et mord og se hvem som kommer
▼ ... noen uker senere ... ▼
En bekjent av meg er rimelig paranoid på overvåking. Konstant lukkede persienner, frakoblet alt når han ikke bruker det osv... Han har et program gående på den ene skjermen hvor han hele tiden får opp hvilke IP'er og tjenester som forsøker å kommunisere med ruter og maskinen hans. Husker ikke hva det heter nå.. Regner med det ikke er mye googling som skal til før du finner det! Løkke tel
Sitat av slag Vis innlegg
takk for at jeg paraniod! jeg fant en sånn i huset mitt! http://www.spyworld.no/products-page...fm-sender-bug/
det er ikke den men nesten lik.
har ikke kamera nå men legger ut bilde av den senere når jeg har.

Er det noen som vet om politet bruker sånne?
faen
Vis hele sitatet...
Den må jo ha en god batteritid eller er han innom deg ofte?

Slike folk er gjerne dyktige løgnere og flinke til å gjøre ting mens du ikke ser.

Kutt kontakten med ham. Men før du gjør det, legg ut bilde, og ta bilde av innsiden av boksen du fant.
Sitat av slag Vis innlegg
Hei jeg lurer på hvordan jeg kan finne ut av om jeg blir overvåket på nette.
Jeg vet jeg blir det men, vet ikke hvordan han gjør det.
Det er en kompis han låner dataen min noen ganger.
Han pleier også å bruke telefonen og pcen sin på mitt nett siden han er en kompis.
ikke at jeg skal skjule noe men liker det ikke

jeg har ikke så mye peiling på datamaskiner er det noen programmer jeg skal se etter?
er det noe på routern han gjør ?

takker for tips.
Vis hele sitatet...

inn på kontrollpanel og slett alle programene som du ikke bruker. få deg er godt virus program.

bruk *cmd* for å finne ut hvilken adresser som har kontakt med pc`n din og hvem som prøver å koble seg på deg.du skriver cmd i søkefeltet windows ikon nede venstre side, beste er å følge instrukser på youtub. første du lærer er å hacke windows passordet på en anens pc i løpet av 30 sekunder og forandre passordet til det du ønske.
Gjelder alle maskiner som bruker windows, ved å bruke cmd komandoen kan du hacke deg inn på servere,maskiner ovs...
Men det er svært ulovlig å bryte seg inn på andre sine pc`r.
Skal du prøve det må du gjør veldig mye forandringer på laptopen din så du ikke legger igjen spor.
Sitat av intreserte Vis innlegg
bruk *cmd* for å finne ut hvilken adresser som har kontakt med pc`n din og hvem som prøver å koble seg på deg.

Gjelder alle maskiner som bruker windows, ved å bruke cmd komandoen kan du hacke deg inn på servere,maskiner ovs...
Vis hele sitatet...
Hvordan bruker en egentlig cmd i segselv til å hacke? cmd er bare et shell. Blir like tomt som å si at en kan bruke explorer.exe, Terminal og Total Commander for å hacke. Et shell lar deg kjøre andre programmer. Er hva programmer du evt har inne og starter fra shell som evt bruker til ulovlig ymse ting.

Og ja,starter du f.eks.

Kode

netstat -n
inni f.eks. cmd.exe kan du se hvilken nettverksforbindelser din maskin har akkurat nå. (-n for å ikke resolve ip-adresser til hostname, da det kan ta litt tid)
Sitat av intreserte Vis innlegg
inn på kontrollpanel og slett alle programene som du ikke bruker. få deg er godt virus program.

bruk *cmd* for å finne ut hvilken adresser som har kontakt med pc`n din og hvem som prøver å koble seg på deg.du skriver cmd i søkefeltet windows ikon nede venstre side, beste er å følge instrukser på youtub. første du lærer er å hacke windows passordet på en anens pc i løpet av 30 sekunder og forandre passordet til det du ønske.
Gjelder alle maskiner som bruker windows, ved å bruke cmd komandoen kan du hacke deg inn på servere,maskiner ovs...
Men det er svært ulovlig å bryte seg inn på andre sine pc`r.
Skal du prøve det må du gjør veldig mye forandringer på laptopen din så du ikke legger igjen spor.
Vis hele sitatet...
Tøft! Du har ikkje noen kule cmd hacks å dele med oss?
Nope... slik ting er ulovlig og kan straffes med flere år i fengsel

Personer som hacker seg inn på andres private maskiner fortjener fengsel

problemer med sikkerheten på pc din ?
95% av maskiner med windows ligger åpen for angrep, så lenge man ikke går inn i systemet og forandrer oppsettet.

Du kan antagelig hackes med noen få comandoer. Alle maskiner med windows er slik.. Så lenge du ikke går inn i systemet ditt og forandrer oppsettet for å komme inn på den.
Vet du hva passordet som skal til for jeg skal komme inn på pc`n din er

passordet ditt er *administrator*

Litt om hvordan personer kan komme i på pc`n din.

Når du sender en mail til noen,trykker på en link eller besøker en side viser du maskin navn og nettlevradør + mye mer

Angriperen må først finne navnet på maskinen man vil ha tak i, så bruker man et server program som gir administrator rettigheter på serveren mailen din kom i fra.

Med programvare som gir deg administrator retigheter kan søker man gjennom serveren ved å bruke [COLOR="Red"]brukernavnet[/COLOR] ditt for å få den nyaktige IP adressen.
Da kan man bruke administrator * navnet for å logge seg inn på pc`n

Tips om hvordan sikkre seg mot angrep:

ikke bruk windows sitt passord for å logge inn på pc`n, dette kan omgås med kun 4 komandoer og tar 30 sek for å komme inn på systemet ditt.
skifte administrator navn på maskinen din og krypter alle system filer og mapper på maskinen og et godt virus program så er du sikret mot angrep.
forandre den faste adressen på nettverks kortet ditt. (Der står Navnet på den som eier maskinen )

Aldrig oppgi brukernavnet på maskinen din !!!
Sist endret av intreserte; 5. mars 2014 kl. 00:42.
Hei du tøffen, min ip er 127.0.0.1 og min pc heter localhost, kan du prøve og hacke meg tror du? Hvis det er til hjelp så kjører jeg server 2012.
det greier jeg ikke, send en mail til meg så kan jeg se.

det jeg vil frem til er informasjonen man legger i fra seg hvis man ikke går inn på systemer å forandrer oppsettet på windows.

jeg gidder ikke å gjøre meg krimminell ved å bruke admin program for å gjøre inbrudd på noen servere for å finne info om noen andres ip adresser Å absolutt ikke fra min maskin og ip adresse det er idioti

De som jobber for windows der serveren ligger, sporer meg lett, det er jobben deres å hindre inbrudd på serveren sine. Da så står plutselig Onkel politi å banker på døra.

jeg har ikke den kunskapen til det du spør om
Sist endret av intreserte; 5. mars 2014 kl. 01:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Selvfølgelig legger du igjen info, hvis ikke har du anonymisert deg.

http://whoer.net/extended
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Selvfølgelig legger du igjen info, hvis ikke har du anonymisert deg.

http://whoer.net/extended
Vis hele sitatet...
hvordan blokerer man LSO cookies (Informasjonskaps) fra maskinen. for å så prøve å logge inn på fek. msn.com uten å ble sperret?

man blir blokert fra sider hvis men ikke godtar å bruke LSO 3 parts cookies Da kan man ikke 100,00% anonymisere deg.

NB: disse blir ikke fjernet av noen virusprogram og windows cleaner, må fjernes manuelt
Sist endret av intreserte; 5. mars 2014 kl. 02:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis en har det målet så stikk på biblioteket, er egentlig ikke noe issue såfremt en ikke flyr rundt med aluminium på hodet. Det gjør jeg ikke så kan ikke svare deg på det. Etter kjapp googling finnes det guider, har ikke testet noen av de.
Er ingen problemer med å blokere og fjerne dem, blokkerer man dem får man ikke bruke sider som google, youtube ,msn ovs.
dette er sider som krever informasjon om hva din egen data lagrer om deg dine vaner som innhenter LSO informasjon fra maskinen din. Siden dette er informasjon cookies som din data selv lagrer selv.

Må inn på verktøy og godta dem ved innlogging., men at de fjernes når man har kommet inn på siden eller logger ut. Da har siden fått informasjon om hva du har gjort selv om det blir slettet på din maskin etter på, da er jeg ikke anonym lenger ? Er jeg helt på bær tur nå?

Går det ann å blokere alle LSO uten det hindrer deg å gå inn på sider som krever 3 part cookies ?
Du 1337 h4ckeren: Jeg hang ikkje mye med på den forklaringa di? Kan du ikkje forklare litt nærmere?
Sitat av intreserte Vis innlegg
inn på kontrollpanel og slett alle programene som du ikke bruker. få deg er godt virus program.

bruk *cmd* for å finne ut hvilken adresser som har kontakt med pc`n din og hvem som prøver å koble seg på deg.du skriver cmd i søkefeltet windows ikon nede venstre side, beste er å følge instrukser på youtub. første du lærer er å hacke windows passordet på en anens pc i løpet av 30 sekunder og forandre passordet til det du ønske.
Gjelder alle maskiner som bruker windows, ved å bruke cmd komandoen kan du hacke deg inn på servere,maskiner ovs...
Men det er svært ulovlig å bryte seg inn på andre sine pc`r.
Skal du prøve det må du gjør veldig mye forandringer på laptopen din så du ikke legger igjen spor.
Vis hele sitatet...
The fuck did I just read?..