Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1182
Yo!

Lurte på om det er noen gode businees spill der ute, gjerne et avansert et som er laget til å ha det moro og ikke til utdanning
Sitat av breiflabb Vis innlegg
Yo!

Lurte på om det er noen gode businees spill der ute, gjerne et avansert et som er laget til å ha det moro og ikke til utdanning
Vis hele sitatet...
kan du være så snill å utdype deg litt mer??

OT: det skrives "Business"
Hva trenger jeg å utdype meg i? Det er generelt sett
Sim City? (titegn)
Aksjespillet på Facebook? Der kan du faktisk vinne ekte penger.
Link
Sist endret av Sgt. Pepper; 11. september 2011 kl. 21:11.
Sim city er vel det nærmeste du kommer. Ellers så finnes det jo utallige slike spill på facebook.
Jones in the fast lane
Det finnes et lass av spill med tycoon i navnet du kan prøve. Du har alt fra Prison Tycoon til Rollercoaster Tycoon. Spillene er ikke de mest avanserte, men passer i hvertfall litt med det du leter etter.
Sist endret av meitemark; 11. september 2011 kl. 21:17.
Capitalism 2 er business-spill så det holder. Litt avansert også såvidt jeg husker. Hvis du kan klare deg uten den ville 2001-grafikken så finnes det også et ligende, men mer realistisk spill av samme type, nemlig Capitalism Plus fra 1996.