Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 949
Hei.
Av diverse grunner er familien min sterkt imot alkohol.
Jeg bor fremdeles hjemme og prøver å unngå bråk, så jeg drikker alkohol borte eller når resten av familien ikke er hjemme.
Sånn er livet... (begynner heldigvis på høyskole neste år å skal flytte ut).

Det jeg lurer på er om noen har erfaring med å handle på vinmomopolets nettbutikk.
Vil det bli sendt hentelapp i posten som sier noe om hvor pakken kommer fra eller får jeg hentelapp på mobilen?

Lurer litt på dette da det er en mulighet for at noen andre kan sjekke postkassen før meg.

Tar gjerne imot tips til andre diskre måter å handle alkohol på da jeg er i en fucked situasjon...
jeg har kun fått hentelapp i posten, men denne er forseglet så om de ikke åpner posten din (som er ulovlig om du er myndig) så bør det ikke være noe problem.
Du må hente flaska på postkontoret i polets åpningstid og du må vise gyldig id. Og du får en hentelapp i postkassa ja
Oppgir du telefonnummer ved bestilling får du hentemelding på sms og ikke i postkassa.

Sist endret av bruisepristine; 22. september 2019 kl. 11:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.