Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1808
Seroxat er ikke akkurat noe rusmiddel, men fant ikke noe mer passende sted å legge tråden..

Har nylig begynt på seroxat pga tilbakevendende depresjoner og livskrise på gang. Jeg har prøvd det meste annet av antidepressiva. Har noen her prøvd seroxat og har noen erfaringer å dele?
Brukte ssri i 7 år. Ødela livet mitt da jeg gikk av. Har aldri hatt angst men da jeg gikk av ble jeg et vrak og er det fortsatt, 1.5 år senere! Tør ikke å gå på butikken en gang. Ikke ta det
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har brukt seroxat i mange år, funker veldig bra på meg! Husk at når en skal slutte på SSRI, spesielt med Seroxat så er det viktig med langsom nedtrapping pga fare for ubehagelige bieffekter!

men husk vi er forskjellige og reagerer forskjellig, noe som funker bra på meg trenger ikke å funke bra på deg.. du må nesten bare prøve deg langsomt frem!