Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 826
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brukt det en del de siste dagene for å ta andre abstinenser.

De fysiske symptomene som svette i håndflaten og under armen er tilstede hele tiden, så vel som skjelvene hender og som gjør at jeg så vidt klarer å holde glasset i ro, i tillegg til hjertebank fra helvete. Har nerver til de grader også.

Hvor lenge vil disse abstinensene vedvare? Noen timer gjerne/et døgn, slik om fyllesyke? Ellers blir jeg nødt til å ta xanor flere ganger i dag, eller kan øl hjelpe på så er det flott :-) blir ikke fyllesyk av å drikke forresten.
Blir vanskelig å si uten å vite hva du har abstinenser fra i utgangspunktet.
Subutex, de abstinensene er gått over (bortsett fra frysninger) - glemte å nevne det.

Sitat av DfenZ Vis innlegg
Blir vanskelig å si uten å vite hva du har abstinenser fra i utgangspunktet.
Vis hele sitatet...

Subutex, men abstinensene er borte, bortsett fra frysninger
Sist endret av Math; 1. desember 2018 kl. 16:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
GHB/GBL gir veldig umiddelbar avtenning, sikker på at det ikke er dette det er snakk om?

Du kan stemple deg selv ut gjennom gjerne 24-36 timer med abstinenser, men deretter blir det bare et jævla helvete. I alle fall for min del.

Sitat av Math Vis innlegg
Subutex, de abstinensene er gått over (bortsett fra frysninger) - glemte å nevne det.




Subutex, men abstinensene er borte, bortsett fra frysninger
Vis hele sitatet...
2 dagers tid så forsvinner frysningene.
Sist endret av Tøffetom; 1. desember 2018 kl. 17:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er relativt vanlig å skjelve/dirre på henda osv. dagen etter inntak av mye GHB, så jeg heller i retning av at deler av symptomene stammer derfra.