Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1460
Er det noen som vet om en kan ta med seg Get hdpvr dekoderen når man flytter? Vil man få samme kanaler?

Dekoderen står registrert på den gamle adressen hvor søsteren min bor, og jeg tenker å bestille en "ekstra" til henne på mitt navn mot at vi spleiser på nrk lisensen.

Må jeg registrere dekoderen på ny adresse for å kunne se tv?

Get er inkludert i husleien på min gamle adresse så det hadde vært flott om det var mulig å bruke den her:P
Så lenge det er Get som står for distribusjonen av tv-signaler der du skal bo er det vel ikke noe problem. Dekoderen har du vel betalt for, så den er din. Kortet du stapper inni kan brukes på hvilken som helst dekoder. Har selv Canal Digital, men jeg tror da det samme gjelder for Get.
Sitat av PyroMartin Vis innlegg
Så lenge det er Get som står for distribusjonen av tv-signaler der du skal bo er det vel ikke noe problem. Dekoderen har du vel betalt for, så den er din. Kortet du stapper inni kan brukes på hvilken som helst dekoder. Har selv Canal Digital, men jeg tror da det samme gjelder for Get.
Vis hele sitatet...
Dekoderen har han ikke betalt for, denne leier man av get.

Som alltid er det nok enklest å ringe eller sende mail til de for å få svar på dette...
alv
alv's Avatar
Trådstarter
43 3
Sitat av PyroMartin Vis innlegg
Så lenge det er Get som står for distribusjonen av tv-signaler der du skal bo er det vel ikke noe problem. Dekoderen har du vel betalt for, så den er din. Kortet du stapper inni kan brukes på hvilken som helst dekoder. Har selv Canal Digital, men jeg tror da det samme gjelder for Get.
Vis hele sitatet...
Takk for svar og håper du har rett
Skal teste det ut i morgen!
Så lenge det er tilknyttet Get på ny adresse er det ikke noe problem. Man eier som sagt ikke dekoderen, og hvert kort er knyttet til én dekoder, så en del av det som blir sagt ovenfor stemmer ikke.

Alt dette er forøvrig greit forklart på FAQ-en på get.no
Sist endret av ps3; 6. juli 2013 kl. 04:22.