Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  93 8475
Justin Bieber har den siste tiden blitt favoritten vår å rakke ned på musikalsk sett den siste tiden. Han er kansje likestilt med Rebecca Black(i forhold til kritikk), men jeg ser ikke på henne som noe annet enn en 13-åring som prøvde, men ikke fikk det så bra til. Justin derimot er en etablert artist nå, men hvorfor hater vi Justin?

Musikalsk sett treffer ikke Justin meg spesielt bra, men det gjør heller ikke opera, "bråk metall", girlbands og RnB. Jeg regner med at de fleste som hører på musikk, har flere sjangere/artister de ikke liker musikalsk uten at de bruker nevneverdig til til å rakke ned på dem av den grunn. Jeg kan faktisk ikke(med min begrensede musikalske innsikt) se noen særlig grunn til å rakke ned på Justin på grunn av den musikken han lager. Jeg må innrømme at jeg har hørt svært lite på Justin, så har ikke tenkt å kommentere på kvaliteten i musikken. Men han har fans verden over, så noen liker tydeligvis musikken hans.

Jeg leser ikke mye kjendisnyheter, men som alle andre så hender det at jeg lar meg friste av enkelte nyheter med tabloide overskrifter. Med det i friskt minne så kan jeg ikke huske å ha lest en eneste overskrift eller artikkel som handler om at Justin har gjort noe særlig galt. Han tjener mer som 17-åring en hva jeg sannsynligvis tjener i løpet av et liv, har en pen dame og kjennes igjen verden over. Jeg kan altså ikke se noe med personen Justin Bieber som irriterer meg noe mer enn andre 17-åringer.

Det eneste jeg kan konkludere med er sjalusi. Grunnen til at jeg velder å poste dette her, er at freak.no med så mange medlemmer garantert har noen Bieber-hatere. Så det er til dere jeg spør, hvorfor hater dere Justin Bieber?
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Vil tro mange hater fyren pga sjalusi selvom de egentlig ikke inrømmer det selv hater jeg han ikke, og har ingen grunn til det heller.
Sist endret av snowdog; 4. november 2011 kl. 17:56.
At damene vi liker, faller for han og gjør oss sure.
Sitat av murloc Vis innlegg
Hva hater vi med Justin Bieber?
Vis hele sitatet...
Ingenting? Hater ikke fyren - all respekt til han for det han har fått til.
Justin Bieber er nå enn hva han er, verken hater eller elsker musikken eller påsan. Rett og slett fordi jeg ikke har hørt den.

Er det noe jeg hater med han er det fanbasen, altså Beliebersene, for de kan nemlig gå å ta seg en bolle. Samme kan de som griner, hyler og dåner til twilight-trailere.
Var litt slik i starten jeg også, men når man faktisk hører på musikken, så er det ikke så veldig ille. Nå er jeg også da en person som er mest glad i "mainstream" musikk, så det har vell litt å si..

Noe jeg derimot STERKT missliker er alle småjentene som elsker<3<3<3<3justin<3<3<3<3 for at alle venninne deres gjør det. Dvs, ikke bare småjenter, men ungdommer helt opp i 15/16-årsalderen.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Jeg blir pissed off på øyenbrynene hans. HELVETE SATAN TA!
Han har JENTE STEMME! Første gangen jeg hørte han synge trodde jeg det var en jente!!
7 Sider lang tråd finnes fra før

Men for all del, diskuter Bieber dere. Ikke bruk tiden på noe mer fornuftig
Sitat av iColdman Vis innlegg
Han har JENTE STEMME! Første gangen jeg hørte han synge trodde jeg det var en jente!!
Vis hele sitatet...
Det har du også hatt. Jeg hatet ikke deg av den grunn.
Jeg tror de fleste Bieber haterne hater fansen hans. De oppfører seg barnslig og helt på jordet. Leste nettopp at en dame på 20 år hevder at Bieber er faren til den 3 mnd gamle datteren/sønnen hennes. Tragisk

Jeg missliker folk generelt som hyller (på et sterkt nivå) kjendiser.
Sist endret av Xernox; 4. november 2011 kl. 18:06.
Jeg tror Justin Bieber forvinner igjen snart, han begynner virkelig å bli en slags Aaron Carter virker det som.
Håper bare at gutten klarer å holde seg på sporet, og ikke blir som så mange andre barne-stjerner.
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Sitat av maxphone Vis innlegg
7 Sider lang tråd finnes fra før

Men for all del, diskuter Bieber dere. Ikke bruk tiden på noe mer fornuftig
Vis hele sitatet...
Og jeg som søkte å greier. Om moderatorene vil slå sammen denne tråden med den andre er det helt greit for meg
Er vel det at jenter liker han, han er rik osv. uten at han egentlig har noe annet talent enn å framføre talentløs fjortismusikk som noen har skrevet for han.
Alle haterne bygger han bare opp til å bli større.
Men han er sykt søt da.

True Belieber for life
Han har et "klæss meg tryne" som jeg ikke kan fordra....... Men så liker ikke jeg "drittunger" sånn generelt sett heller.
Folk hater han fordi andre gjør det. Er helt latterlig hvordan enkelte oppfører seg i forhold til akkurat det her.
Jeg har ikke noe forhold til Bieber, hører ikke på han men har heller ikke noe imot han.

Folk som HATER Justin Bieber har et problem, men sannsynlig sjalusi, dårlig selvtillit eller mangel på egne meninger (henger seg på alle andre).

Om Beliebers liker Bieber får de bare gjøre det. Hvorfor skal andre engang gidde å bry seg om hva andre syns? Folk har hver sin smak, og din smak er på ingen måte bedre enn noen andres.
Jeg liker ikke Jan Thomas og jeg liker ikke Justin Bieber. Nuff said
Sånne ting som gjør meg provosert ang. Justin Bieber, er at det finnes mange fangirls som henne.
Sist endret av sh0rtie; 4. november 2011 kl. 18:42.
Sitat av Arigo Vis innlegg
Jeg liker ikke Jan Thomas og jeg liker ikke Justin Bieber. Nuff said
Vis hele sitatet...
Gud bevare meg for en tåpelig og ubegrunnet post.
I mine øyne blir det like idiotisk som å si noe lignende dette:

Jeg liker ikke deg pga. dersom man stokker om på nicket ditt og legger til en 'n' vil man ende opp med "A groin", hvilket umiddelbart blir assosiert med skrittet til Jan Thomas.
Det betyr nok at du er homo ettersom dette umulig kan være tilfeldig.
Folk hater han fordi folk trenger å ha noen å hate, og fyren er blitt kjendis over natta så det er misunnelse ute å går. Jeg klarer ikke musikken hans, men har da ingenting imot fyren. Ikke kjenner jeg han og ikke blir jeg å kjenne han heller, så hvorfor skal jeg hate en person jeg ikke har kjennskap til foruten musikken jeg knapt har hørt?
Grunnen til at låtene hans er fremført med "jentestemme" er vel kanskje at det er lettere å synge poplåter med litt lysere stemme, i motsetning til med mørk stemme. Han har ikke så jævlig lys stemme heller, han har helt normal vil jeg si. De fleste tenåringsgutter gjør seg også litt til når de snakker, fordi det er mye kulere med mørk stemme*.


[COLOR="Gray"]*sarkasme[/COLOR]
Sitat av Knask Vis innlegg
I mine øyne blir det like idiotisk som å si noe lignende dette:

Jeg liker ikke deg pga. dersom man stokker om på nicket ditt og legger til en 'n' vil man ende opp med "A groin", hvilket umiddelbart blir assosiert med skrittet til Jan Thomas.
Vis hele sitatet...
Ja.. Det blir akkuratt det samme..........
Hater ingen, bedre å ignorere. Hat = Bortkastet energi.
Det jeg misliker med Justin Bieber er at tekstene hans er så tomme. Ungene skal jo ikke høre på slikt. Unger skal høre på Marilyn Manson, Eminem og andre offensive artists, ikke "baby baby baby oh#"
Sitat av Arigo Vis innlegg
Ja.. Det blir akkuratt det samme..........
Vis hele sitatet...
Ja, akkurat like tåpelig som det du skrev.

Personlig hater jeg ikke Justin Bieber, men jeg hater alt pratet og oppstyret rundt fyren fordi alle skriver om hvor mye de hater han.
Det er gått sport i å hate denne fyren og nå begynner jeg å bli lei av det.
Konseptet begyner å bli så oppbrukt at jeg blir mettere og mettere hver gang jeg hører eller leser navnet hans i sammenheng med et eller annet hatsk budskap.

Så hva er grunnen til at du hater JB, dersom vi ekskluderer den gode begrunnelsen om at du hater Jan Thomas og derfor ser deg nødt til å hate JB?
Problemet til Justin Bieber er troverdigheten. Folk reagerer når en noen forsøker å utgi seg for å være noen dem ikke er. Blir litt som når hvite middelklassekids forsøker å rappe om livet i ghettoen. Det går bare ikke.
Bare smågutter som gidder å bry seg med å hate gutten. Bortkastet tid og irritere seg over hver gang en jente spiller av en sang av han. Greit nok, jeg er ingen fan, synes ikke noe om musikken hans fordi det rett og slett låter ille i mine ører, men skjønner virkelig ikke hva som er vitsen med å hate.
Jeg deler denne fyrens synspunkt og han forklarer det hele ganske enkelt, hvorfor Justin Bieber hates
http://www.youtube.com/watch?v=Z7eLiwH-n7s
For en tråd... Misliker han av lik grunn til at jeg misliker alle andre listepop-artister. De har en haug med produsenter og musikere til å lage en sangtekst og låt som er så fantastisk dårlig at det gjør vondt innerst i sjela. For de som står bak dette, så er det rett og slett en veldig bra måte å tjene penger på. Produsentene finner en "søt" gutt med en "bra" stemme og spiller på det at tenåringsjenter liker sånt.

Det kan sammenlignes med diarè: Jeg liker det ikke, men det kommer alltid til å være der.
Aldri sagt jeg hater verken justin bieber eller jan thomas, men jeg liker de ikke! Det er to helt forskjellige ting.

Kan hende dette kommer som en bombe for deg, men det har seg slikt at mennesker er bygd opp med forskjellig smak. Noen liker det andre misliker. Det trenger ikke aa vaere saa god grunn for aa mislike ting/folk. Har du aldri gaatt i byen, butikken, gata eller fester hvor du har mQtt folk du bare ikke liker? Jo, det har du Det kalles forsteinntrykk, og det er helt normalt.
Jeg hatet han før, uten å ha hørt på noen av sangene. En dag bestemte jeg meg for å sjekke de ut, jeg må si at flere av sangene hans er ganske gode. Sangene jeg liker best er; Pray, mistletoe og never say never

Og ja jeg er gutt, en heterofil gutt. Og SELVFØLGELIG har han sanger jeg ikke liker (baby, one time), men det er normalt å ikke like alle sangene til en artist. Er jo blitt mainstream å hate han, gutta tror jo de er "maskuline" ved å kalle han en jente, og alt sånt tull.

Han har en lys stemme, og det hadde jeg og alle menn i verden.
Sitat av Arigo Vis innlegg
Aldri sagt jeg hater verken justin bieber eller jan thomas, men jeg liker de ikke! Det er to helt forskjellige ting.

Kan hende dette kommer som en bombe for deg, men det har seg slikt at mennesker er bygd opp med forskjellig smak. Noen liker det andre misliker. Det trenger ikke aa vaere saa god grunn for aa mislike ting/folk. Har du aldri gaatt i byen, butikken, gata eller fester hvor du har mQtt folk du bare ikke liker? Jo, det har du Det kalles forsteinntrykk, og det er helt normalt.
Vis hele sitatet...
Merk deg trådens tittel:
Hva hater vi med Justin Bieber?
Vis hele sitatet...
Liker ikke sang stilen, ei stemmen hans. dog jeg hater ham ikke.

Edit: skriveleif
Sist endret av fatboyjim; 4. november 2011 kl. 19:18.
Jeg misliker ikke Justin Bieber som person. Det er klart han gjør det han gjør, istedet for å gå på skole, ha en 8 til 16-jobb, og gi jernet for å få ting til å gå rundt. Han er kjempepopulær og vasser i babes. Det jeg misliker derimot er hvordan managementet og gutta i slips klarer å tyne hver eneste lusne dollar av ut av slike trend-artister. Og gjøre dette uten at noen ser ut til å tenke over saken. Kanskje det bare er jeg som ser slik på det, jeg vet ikke. Ofte ender jo slike alt for unge stjerner utpå skråplanet. Rusproblemer ser ut til å haunte denne typen stjerner, da det er vanskelig nok å bli voksen for et vanlig menneske uten press fra plateselskap, manager og millioner av fans som ser fram til neste hit.
Sist endret av VinumSabbathi; 4. november 2011 kl. 19:19.
Jeg blir kvalm av JB når han uttaler seg om abbort som 16 åring.
Hvorfor?
Han har ikke penis, har aldri hatt sex, kommer aldri til å gjøre noen gravid, og prøver bare å tilfredsstille den kristne fanbasen hans som egentlig ikke ekstisterer.

Men on topic: Jeg har ikkeno forhold til han, men som sagt, når han uttaler seg om abort, så blir jeg kvalm. Han har ikke peiling på hva han snakker om.
Og de lyricsa kan han stappe dit sola aldri skinner.
Sitat av Knask Vis innlegg
Merk deg trådens tittel:
Vis hele sitatet...
Og jeg skrev at jeg ikke likte han. Any problems?

Siste traad jeg gidder aa poste. Ser du gaar tom for argumenter
Sitat av Arigo Vis innlegg
Og jeg skrev at jeg ikke likte han. Any problems?

Siste traad jeg gidder aa poste. Ser du gaar tom for argumenter
Vis hele sitatet...
Jeg ville bare få deg til å svare skikkelig istedenfor å fremstå som en tulling, men du ble så defensiv at det gikk helt i lås.
Dessuten er det begrenset hvor mye tid og krefter jeg gidder å sette av på brukere som deg.

Refererer til regelverket på nFF, ett av de mest totale argumentene jeg kan finne uten å anstrenge meg: "Hvis du ikke har noe å bidra med i en diskusjon, er det heller ikke noe behov for deg å skrive noe."

Tenker da på ditt utspill angående JT og JB.
Jeg misliker at Justin er blitt avlet opp for å bli superstjerne systematisk. Han har det sikkert fett, men kan ikke se at talentet hans fortjener oppmerksomheten han får.
Leave Justin Bieber alone.

Kan ikke noen her i tråden lage en slik http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc
Vel han er en liten gutt med sminke

nuff said
Tror ikke det er noen her inne som 100% hater denne guttevalpen. Om så er tilfellet så vet dem ikke hva virkelig HAT går ut på.

Og til de som går lillegutt Bieber i forsvar her inne og kan fortelle oss, at de som misliker han bare er misunnelig, er tullete smågutter, lider av dårlig selvtillit eller mangel på egne meninger osv osv.
Hvordan vet du/dere det egentlig?

Havner jo på samme nivå til de som sier de misliker Bieberen. Ikke en kjeft her inne som kjenner gutten, kan være han er drit OK for alt vi vet.
De fleste går ut i fra det lille di har sett av han og når man allerede etter første inntrykket bestemmer at dette her det var noe dritt! Så er kjangsen minimal for at man får med seg noe annet en det første inntrykket man sitter igjen med, siden man ikke oppsøker noe man har bestemt seg for å ikke like....

Tråden heter " Hva hater vi med Justin Bieber?" men burde byttes til "Hva missliker vi med Justin Bieber?" Siden HAT er et ganske sterkt ord/følelse.
Kan ikke akkurat sammenligne den følelsen med HAT jeg har for en annen person som etternavnet også begynner på B, med det jeg føler for Bieber.

Selv liker ikke jeg noen på den alderen, men det er bare jeg som er fordomsfull.... :P
han har produsert en film som har nådd 1.4 på IMDB, og det med 50 000 stemme. Mest kjente sangen hans baby har 650 mill views på youtube og nærmere en million likes, forsåvidt så har den dobbelt så mange dislikes. Føler liksom at det de som hater på ham som har ført til at han blitt såpass kjent.

Jeg liker ikke fyren for han kommer med uttalelser som rett og slett er idiotiske som ''helse systemet i USA er slemt'' om abort so on, føler han ikke har noe med det, så klart han bør få si meninga si, men han kan da ha litt grunnlag og kompetanse.

Han havnet først i stemmeskiftet som 17 åringer noe jeg tror de fleste over nettet egentlig er sykt morsomt. Akkurat den delen skjønner ikke jeg, syns det litt dårlig gjort å plage folk for en sann ting med tanke på det noe han ikke kan gjøre noe med. Det er ikke sann at noen du kjenner mobber/trakkaserer deg pga du har litt penis eller hva det måtte være.
Men at han er så ''lite mann'' tror jeg kan si har da blitt trenden, og det ikke så mye han kan gjøre noe med, utenom å la være å synge.

Og visst jeg hadde hatt mulighet til å tjene millioner for å blitt litt plaget pga stemmen min hadde jeg uten tvil gjort det
Sist endret av Larsiii; 4. november 2011 kl. 19:59.
hat er litt overkill, men har null respekt, hører selv på band som har sanger med noe mening bak, som feks. disturbed (another way to die feks.) og Rise Against (hero of war feks.) etc. jeg liker det bet når bandene faktisk prøver å få agt noe, ikke bare "lalala Baby baby baby ooh", men dog, jeg er en ganske sammfunnsbevisst (ignorer skrivefeil please) tenåring. med sterke følelser for mye, dette har kanskje pavirket musikksmaken min noe, men jeg kan høre på chille musikk og, som feks. bob marley (sun is shining, and everythings blue) og innimellom noe chill alternative (finnes nesten ikke chill sanger på listene idag )
En ting skal han ha, han har sikkret seg økonomsisk livet ut for seg og familien. Privatliv kan han bare glemme, så penger betyr sikkert lite den dagen han oppfatter at han aldri vil leve normalt. Misunner ingen av "superstjernene" det livet de lever.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
hat er litt overkill, men har null respekt, hører selv på band som har sanger med noe mening bak, som feks. disturbed (another way to die feks.) og Rise Against (hero of war feks.) etc. jeg liker det bet når bandene faktisk prøver å få agt noe, ikke bare "lalala Baby baby baby ooh", men dog, jeg er en ganske sammfunnsbevisst (ignorer skrivefeil please) tenåring. med sterke følelser for mye, dette har kanskje pavirket musikksmaken min noe, men jeg kan høre på chille musikk og, som feks. bob marley (sun is shining, and everythings blue) og innimellom noe chill alternative (finnes nesten ikke chill sanger på listene idag )
Vis hele sitatet...
Smaken er som baken men denne elsker jeg å slappe av til.

Forevers Angel av Axel Rudi Pell.

http://www.youtube.com/watch?v=lXHLgtfB2Pc
*insert tittel her*
"It's not god we hate, its his fanclub"
Noe ala det samme?
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
hat er litt overkill, men har null respekt, hører selv på band som har sanger med noe mening bak, som feks. disturbed (another way to die feks.) og Rise Against (hero of war feks.) etc. jeg liker det bet når bandene faktisk prøver å få agt noe, ikke bare "lalala Baby baby baby ooh", men dog, jeg er en ganske sammfunnsbevisst (ignorer skrivefeil please) tenåring. med sterke følelser for mye, dette har kanskje pavirket musikksmaken min noe, men jeg kan høre på chille musikk og, som feks. bob marley (sun is shining, and everythings blue) og innimellom noe chill alternative (finnes nesten ikke chill sanger på listene idag )
Vis hele sitatet...
Du har null respekt for Justin Bieber som person? Eller produktene som blir utgitt i Justin Biebers navn?

Det finnes jo en mening i tekstene til Justin Bieber òg. Sangen "Baby" som du refererer til handler noe åpenlyst om tenåringskjærlighet. Det er veldig aktuelt for målgruppen Justin Bieber er rettet mot. Akkurat det samme gjelder Disturbed og Rage Against. De synger om samfunsaktuelle ting som krig, politikk, slit og strev med livet med mere. Det er slike ting deres målgruppe er opptatt av. Jeg skal inrømme at RATM og Disturbeds målretting ikke skinner like lett igjennom slik som Justin Biebers, men poenget om artistens tilnærming til målgruppen består.
Sitat av Arigo Vis innlegg
Jeg liker ikke Jan Thomas og jeg liker ikke Justin Bieber. Nuff said
Vis hele sitatet...
Jan Thomas er jo bare vittig egentlig, spør du meg.
Men jeg har aldri sagt jeg hatet Justin Bieber, det er bare musikken jeg ikke liker.
Så hadde jeg truffet han som person, så hadde jeg sikkert sagt:
"Å! Det var et uvanlig syn."
Ikke gå bananas og si "F*EN, DER ER JUSTIN BIEBER!! VI GÅR Å MEIER HAM NED!!"

Nei ærlig talt. Jeg synes faktisk det er teit at folk ikke liker folk pga. musikk.
For alt vi vet så er sikkert han Bieber en grei person. Nuff sedd.
Kan noen stenge av den her tråden nå? Må vel virkelig være bedre ting å diskutere.