Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1083
Hei. Jeg er helt ny her inne, så kan bare kort fortelle litt om meg selv. Jeg er en 23 jente, bor med en samboer, og må innrømme røyker litt for mye hasj/weed. Det har også alltid vært slik at jeg har blitt tatt for å være veldig uskyldig. Jeg liten, og er blitt kalt søt av begge kjønn gjennom hele livet. Har alltid vært pliktoppfyllende, og legger mye press på meg selv. Grubler til tider mer enn hva som er godt for meg, og jeg har diagnosen "Tilbakevendende depressiv lidelse med uspesifisert spiseforstyrrelse". Vet at mange av dere rister på hodet av meg nå og tenker at jeg iallefall ikke burde røyke. Dere har kanskje rett i det.
Begynte for 3 måneder siden på Zoloft. Tar 100mg nå, og føler det hjelper. Godt å slippe den konstante tristheten/håpløsheten.


Men oi, over til poenget. Jeg har tatt 5 tabletter Malzine (50mg stk), drukket 1 øl og røyket weed. Bare å skrive den setningen fikk meg til å skamme meg. Jeg vet det er helt på tur å ruse seg på reseptfrie bilsyketabletter, uff hører jo hvor low det er. Men det ble sånn. Jeg fant pakken, og googlet. Så var det gjort. Ikke verdens beste førsteinntrykk for dere, men det får gå.

Før jeg svelget pillene søkte jeg rundt på Internett, og fant noe - men syntes generelt det var vanskelig å finne nok. Så, er det noe jeg bør frykte? Kommer jeg til å hallusinere og løpe ut i trafikken? Dette er ekstrem tilfeller, som tok minst dobbelt så mye som meg.
Jeg er 169cm og veier 47-50kg. Går litt opp og ned. Men får se.

Det er nesten 45 min siden jeg inntok dem, og jeg føler meg kanskje litt groggy i hodet. Det er også funky å se fingrene skrive på tastaturet.

Dere kan kjefte litt om dere vil, men prøv å hold usakligheter på et lavt nivå, ok?

Vic
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Du får bare ri det ut. Hvis det er beroligende ord du trenger så har du mest sannsynligvis ikke gjort noe som vil gi deg varige men. Men det er som du selv har skjønt, ikke noe sjakktrekk å ruse seg på Malzine.

Ellers:

http://www.felleskatalogen.no/medisi...ne-meda-561239

Ting jeg fant:

- Inneholder laktose og bør ikke brukes av personer med sjeldne arvelige lidelser som galaktoseintoleranse, lapp-laktasemangel eller glukose-galaktosemalabsorpsjon.

-Forsterker den sederende virkningen av anxiolytika, nevroleptika, hypnotika og alkohol. Kan øke monoaminoksidasehemmeres kardiotoksisitet. Forsterker sykliske antidepressivers antikolinerge virkning og nedsetter effekten av kolinesterasehemmere.
Vis hele sitatet...
http://www.felleskatalogen.no/medisi...-pfizer-565676

Jeg har bare gløttet over, så det kan være grunn til å se nøye selv. Det holder aldri å sjekke bare det legemidlet man tror er farlig når man mikser og trikser.
Sist endret av meaculpaUIO; 21. januar 2015 kl. 20:54.
Ok. Ja. Takk

Jeg får vente og se hvordan ting utvikler seg. Føler noe skjer i hjernen, men kan godt være bakrus og placebo.




Edit: Dobbel tekst

Kan være jeg skriver her om noe skjer. Om jeg freaker ut eller noe.

KLokken 21:18

Hørte plutselig svak pianomusikk. Veldig bra spilt og fint å høre på igrunn. Men jeg skjønte kjapt det ikke var ekte, da jeg ikke kunne lokalisere det. Når jeg innså dette, forsvant musikken. Men nylig hører jeg det av og å igjen. Høres ut som pianomusikk fra en romantisk dramafilm fra gamle dager...
Sist endret av Sol-Nede; 21. januar 2015 kl. 21:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Håper du ikke får det for ille med Marzine, og at dette blir første og siste gang. Jeg vil ikke skremme deg unødig. Om du trenger noen å prate med om spiseforstyrrelser så send meg en PM
Klem fra Betty
Jeg tror ikke jeg kjenner så veldig mye enda. Har jo hørt at det ikke er alle det fungerer på også..
Marzine funker fjell. Jeg kan ikke akkurat si det er noen rus, du kommer inn i en dilerisk tilstand og det lønner seg å være en mørk plass da det lettere kommer halliser xD

men 10+ er det jeg har pleid og ta.
Sitat av combat38 Vis innlegg
Marzine funker fjell. Jeg kan ikke akkurat si det er noen rus, du kommer inn i en dilerisk tilstand og det lønner seg å være en mørk plass da det lettere kommer halliser xD

men 10+ er det jeg har pleid og ta.
Vis hele sitatet...
Synes tråden er en morsom påminnelse om at alle saker har to sider, hehe.