Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 4832
Heisann. Sitter nå og har gått ut for gametime og butikkene er stengt. Ubeskrivelig annoying. Vet at man kan kjøpe GC online, men har to spørsmål angående dette:

1: Er dette lov (ifølge blizz)?
2: Er disse sidene trygge? dvs; gir de deg riktig kode, vil ikke spamme deg med gold-messages ingame osv. ? Isåfall: er det noen sider som jeg bør bruke, som noen her har erfaring med (når jeg gjelder GC)?

Takker for svar
Sist endret av Buddapower; 27. desember 2009 kl. 19:57.
Du kan jo kjøpe gametime rett fra profilen din på www.battle.net. Du kan betale for 1, 3 eller 6 mnd. Koster like mye som i butikken (alså hvis du betaler for 2 mnd koster blir det samme pris).


Du logger inn, trykker manage game, så trykker du på "Add a Subscription" for å legge til spilletid, med bruk av et kredittkort (Visa, Mastercard, etc.)
Sist endret av Dimergon; 27. desember 2009 kl. 20:00.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
takk for svar.
det jeg glemte å nevne er at jeg ikke har kredittkort, bare paypal. derfor kan jeg ikke kjøpe fra blizz.
www.swagvault.com <--- her kan du kjøpe gametime online. gjort det selv. men er japse-side, så om du får en fucked kode er ikke HELT usannsynlig. Alltid gått bra med meg da.
http://www.shatteredcrystal.com/inde...ld_of_warcraft

Disse leverer, jeg har brukt de selv og det er på forståelig engelsk.
Er kanskje sikkert i en stund men hvis du er litt erfaren med å trade accounts gold osv så vet du at mange har røket på en smell der, mange sider selger gametime og de fungerer men etter en stund blir kanskje accounten din suspended fordi det var betalt med en annen sitt kredit kort
Sitat av Rest1Peace Vis innlegg
Er kanskje sikkert i en stund men hvis du er litt erfaren med å trade accounts gold osv så vet du at mange har røket på en smell der, mange sider selger gametime og de fungerer men etter en stund blir kanskje accounten din suspended fordi det var betalt med en annen sitt kredit kort
Vis hele sitatet...
1. Du kan bruke hvem som helst sitt kredittkort til å kjøpe deg gametime.
2. Man kjøper selve koden til et gamekort på slike sider, de går ikke inn på din account og bruker et kredittkort for å gi deg gametime.
Er en del som har blitt bannet/suspend for å kjøpe gamecards fra third party websites.
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg kjøpte akkurat et gamecard i fra den nettsiden, men lurer på hvor lang tid det vil ta før jeg får det. Husker du hvor lang tid det tok for deg?

Sitat av timmeyh Vis innlegg
www.swagvault.com <--- her kan du kjøpe gametime online. gjort det selv. men er japse-side, så om du får en fucked kode er ikke HELT usannsynlig. Alltid gått bra med meg da.
Vis hele sitatet...
Hvor lang tid tar det før man får gamecardet, etter at man har betalt for det?
Jeg bruker CJS-CDKeys for alt av spill og lignende. Her viser det på produktet om det leveres med en gang eller innen f.eks. 12 timer. Får øyeblikkelig etter betaling tilsendt link til produktet, som er et bilde tatt av en faktisk kode. Anbefales.
Spør en bekjent om h*n kan betale for deg?
Tror TS fikk ordnet seg gametime, er tross alt 4 år siden han lagde tråden.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Tror TS fikk ordnet seg gametime, er tross alt 4 år siden han lagde tråden.
Vis hele sitatet...
Ja, vi for haape det, kanskje han enda F5 traaden for aa faa svar?
Du kan få av meg. Gratis!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Tror TS fikk ordnet seg gametime, er tross alt 4 år siden han lagde tråden.
Vis hele sitatet...
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Ja, vi for haape det, kanskje han enda F5 traaden for aa faa svar?
Vis hele sitatet...
Joda, jeg ordna meg GC, samme dagen som jeg lagde tråden! Husker ikke hvilken side jeg brukte, men alt gikk raskt og effektivt.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Wow. Har du støvbørste?
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Sitat av uaexed Vis innlegg
Wow. Har du støvbørste?
Vis hele sitatet...
Nei, sitter og popper allergimedisiner nå. Følte at jeg måtte svare på tråden min når noen dro den opp etter 4 år.
Sist endret av Buddapower; 18. februar 2014 kl. 08:56.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Nei, sitter og popper allergimedisiner nå. Følte at jeg måtte svare på tråden min når noen dro den opp etter 4 år.
Vis hele sitatet...
Forsiktig. Kan jo ende opp med at tråden blir fredet.