Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Ble dere fornøyd med årets julegaver?
Ja 35 77,78%
Nei 10 22,22%
Stemmegivere: 45. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  14 1143
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Ahhh, da var jeg ferdi med pakkene 3 silkeboksere, 30 tomme cd'er, en 4 pak med cola, masse gryn og en kasse med øl, joda blei fornøyd i år også.

Eller, jeg blei meget fornøyd. (Da særlig for den kassa med øl som jeg nå snart skal tømme i meg )
Sist endret av z0p; 24. desember 2001 kl. 20:44.
sokker, boxershorts, 2000 kr, et par gensere, gavekort på 600kr på jack&jones, gavekort på 200kr på hysj hysj!, grant spraydeo shampo og gele, grant caps, stor melkesjokolade på 300gram, og no annet småkjafs..

julen har tapt seg.. savner julen sånn den var for 10 år siden.. masse leker og nintendo under juletreet.. osv..

masse god mat tho
En seng, Mars Attacks DVD, 30 CD-R, en liten lommekniv, ett par ullsokker, en silkeboxer, 20 stjerneskudd, 200 kr og masse godteri

Fornøyd med det ja!
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Trådstarter
Huff, savner den kartongen med røyk jeg har brukt å fått de siste årene, men men.
Nå er det vel på høy tid å smake litt på julebrygget tenker jeg.
50kr+200kr+150kr
500kr gavekort på en eller annen sportsbutikk
nike genser som jeg ikke trengte fordi jeg kunne ha bøffa genseren når jeg jobba på nike store i arbeidsuka
encyclopedia of mind, body, spirit & earth.
nidar marsipanpølse
crap vekkerklokke
deler til pcn min som jeg fikk før jul. asus hk + tbird 900. (netopp fordi jeg brente to cpu'r og ødela en hk med skrutrekkern)

greit nok liksom. for guds skyld, det er tanken som teller. er det en selvfølge at dere skal få fine gaver? bortskjemte drittunger.

edit: grinder-posten jeg siktet til, tenkte bare å ta to greier i samme slengen
Sist endret av Phun Q; 24. desember 2001 kl. 20:46.
Jeg fikk AMD Athlon XP 1600+ 1.4GHz cpu, 512 DDR ram og EpoX KHA8+ (eller no) hovedkort. Betalte noe selv på disse delene siden jeg måtte ha dem et par uker før jul.

Under juletreet fant jeg Headsett til verdi av over 1000 kr, mp3 spiller som tar små cd'er på 180 megs, nesten 2000 kr, seff to par sokker fra mormor, en god del sjokolade, en finfin ullgenser, 50 tomme cd'er, 10 tomme små cd'er til mp3 spilleren ++

Jeg er fornøyd
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
hmmz, 1000kr, MiniDisc (sony rz500...)noe boksershortser og sokker og sånn vanlig greier. En kalender med masse fine biler i Adidas Deo og Dushgel, + 1 flaske vin og en vinopptrekker fra jobben..
Totto
Masse rart, stortsett fornøyd bortsett fra at jeg fikk 12 par sokker og tre par hansker. (Fakta faen!)
jeg fikk tomb raider (dvd), gta3, ps2 kontroll, penger, brett med cola, tettest med klær og annen drit, osv...

[edit] ps. fikk to hvite terninger til å ha i speilet på bilen !!!

frohike: wow, sprøtt [/edit]
Sist endret av dirtyp0p; 24. desember 2001 kl. 22:27.
Min jul:
Ny PC-stol
DirectX-programmerings-bok
20 CD-R
Masse sokker, boxere, votter o.l.
+ 200 kr.
-AS-; sprøtt se her..

jeg fikk:
Tomb Raider (dvd)
brett med Cola
Sony network walkman NW-MS9 (mp3 spellær)
CK deo
cdgavekort
200kr
Boxer
mikkemus slips
ullgenser
mat+livetsvann&øl+kaker

god jul ppl
Nikon aps fotoapparat, bukse, genser, paraply, et fenalår, marsipan, kontantkort, penger, termos, cd-veske, boxer, bok.

Lilllebroren min fikk PS2...
Den skal nok få kjørt seg i romjula...
Ja, nå er det to identiske topics her... har skrevet hva jeg fikk på det andre.
Under vårt 1 meters høye juletre av plast og juggelpynt, så lå det en ringenes herre bok, mp3 spiller (Grundig mpaxx 900 til 3000 smeck), deo + showergel, 1 lampe, 700 kr og et par hansker som jeg faktisk trengte

Alt i alt så var dette en gøy jul, med kalkun og pils
JEG fikk

*Fire Bøker (Discworld og noe annet)
*After Eight (Just on wafferthin Mint?)
*Lavalampe
*Boxere
*Sokker
*Ullsokker (Fra Farmor ho strikker dem sjøl)
*2000kr Till Ny stereo
*200kr Gavekort på Dressman og en Sjokolade tennisracket
*60gig WD Hardisk (fra meg selv til meg selv, tells jo egentlig ikke men..)
*Skjorter
*Pulp Fiction (VHS. Ja jeg vet men jeg har ikke DVD spiller)
*Smågåt pose Minde sjokolade

Fikk ingen av Dataspilla jeg ønska meg da, men faren min er mistenksom mot alt som ble funnet opp etter sykkelen

Hvis noen synesdet er litt mye så la meg si at jeg har Bursdag 20 desember og fikke veldig lite gaver da


[Faen Avataren min funker ikke hjelp noen ]
Sist endret av Zalderach; 28. desember 2001 kl. 00:46.