Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2434
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Bestemt meg for å bestille litt her og der, og er veldig keen på å prøve noen opiater. Noen anbefalninger? Finner mye subutex og tramadol, men er litt mer lysten på morfin. Vet folk kommer til å si jeg ikke burde gjøre det, så vil gjerne høre det før jeg gjør noe jeg angrer på.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du burde ikke gjøre det. Sånn.
Prøv heller å finne ut hvorfor du vil prøve opiater. Opiater utsetter evt. problemer, men du blir ikke kvitt de, og de vil forverres. Ta tak i det, snakk med noen eller gå til legen. Er du ikke allerede avhengig er det ingen vits å prøve.
Hvis du absolutt skal dyppe tærne i opiater, kodein. Røyk deg balle fjern og legg til litt kodein.
Morfin tror jeg du må lære deg å like, hvis du ikke får en mega cocktail på sykehus elns.
Bare morfin i seg selv er litt chill i små doser(30mg), men ikke noe mindblowing. Durer i bakgrunnen, nesten litt stimulerende.
Prøvde meg på litt større doser(90ish mg), men jeg syntes aldri kvalmen var verdt rusen. Var ikke så fantastisk euforisk som jeg hadde trodd.

Har ingen nevneverdig toleranse eller særlig erfaring med opiater, men det var inntrykket jeg satt med etter å ha testa det såvidt.
Mulig jeg er litt farga av boka Junky(Junkie), men intrykket mitt er at man må ha en vane for å få mest ut av opiater. Det blir noe magisk som bringer deg tilbake til live når abstinensene tapper deg.
Sist endret av Bothrops; 30. desember 2019 kl. 00:48.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor i all verden ønsker du å prøve opiater? det finnes mange grusomme skjebner der ute som bare skulle "prøve" opiater.. nei hold deg langt unna det om du ønsker et liv av kvalitet.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
IKKE GJØR DET.
Hilsen ei som sitter på avrusning for opiater.
Du skal ha en viljestyrke av stål og harde rammer for deg selv for å ikke bli avhengig av de sterkere opiatene over tid! Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt litt kodein eller tramadol om jeg absolutt skulle testet, er litt som Bothrops sier at det for mange ikke er vits å gå rett på de sterke opiatene med engang da de mest sannsynlig er litt for sterke for deg og du ender bare opp med å bli kvalm.
Aldri fått noe god feeling på svake opiater. Eneste opiatrusen som er god, er heroin, morfin IV eller oxy, av et jeg har prøvd. Du får bestille deg nåler på nettapotek da vettu, så snakkes vi om et års tid.
Kratom, det skal fungere som en opiat (Dennis McKenna snakker om dette), jeg har aldri prøvd en "ekte" opiat, og har ikke noe interesse for det. Men hvis en ser på den kjemiske oppbyggingen, så skal Kratom i minste fall teoretisk fungere akkurat som heroin når det tas i større doser. Euforisk og avslappende, opplever jeg det, men ikke noe spesielt, enten så er ikke kratom avhengighetsskapende eller så er det jeg som ikke har noe spesielt behov for slik eufori og avslapping. Det er ingen spenning i bare å ligge å føle seg euforisk, denne type eufori bare dekker over.
Sist endret av Hans Høyhet; 30. desember 2019 kl. 01:35.
En av virkestoffene i kratom er ett opiat. Kratom har lite avhengighets potensiale iforhold til andre opiater, elsker det!
Sitat av Alge Vis innlegg
En av virkestoffene i kratom er ett opiat. Kratom har lite avhengighets potensiale iforhold til andre opiater, elsker det!
Vis hele sitatet...
Det er i hvert fall mye bedre enn farmasøytiske "humør boostere" som har mange bivirkninger. Det er egentlig en skam (som mye av "narkotika" politikken er) at disse er lovlig for folk som har depresjoner, mens kratom er fy!.

Har aldri opplevd noen bivirkninger på Kratom, det er bare som en kort ferie, hvis du trenger det.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Aldri fått noe god feeling på svake opiater. Eneste opiatrusen som er god, er heroin, morfin IV eller oxy, av et jeg har prøvd. Du får bestille deg nåler på nettapotek da vettu, så snakkes vi om et års tid.
Vis hele sitatet...
På plata da eller?
Alle som har lyst å prøve opiater annet enn kratom burde egentlig ta seg en tur til psykolog for å finne ut hvorfor de tar et slikt åpenbart dårlig livsvalg.

Når kratom faktisk er et reelt alternativ hvis en trenger ferie, blir det jo ekstra dumt å skulle prøve heroin. Men pga. ruspolitikken er heroin mye lettere tilgjengelig.

Mennesker er idioter.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Alle som har lyst å prøve opiater annet enn kratom burde egentlig ta seg en tur til psykolog for å finne ut hvorfor de tar et slikt åpenbart dårlig livsvalg.
Vis hele sitatet...
Nja... nå tar du vel litt i. Opiater er jo en av de mer brukte stoffene opp igjennom tiden, mange er vel bare nysgjerrige

Politikken derimot er jeg enig i
Sist endret av Alge; 30. desember 2019 kl. 01:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Forresten, kan heroin oppleves som "spirituelt"? Jeg opplevde euforien kratom ga som ganske spirituell. Dvs. man blir i så godt humør at alt rundt enn blir regnbuer og enhjørninger. Det sagt så liker jeg cannabis-euforien bedre, da den er "hardere" og kan bite tilbake, en er i større grad selvkritisk samtidig.
Har faktisk ved en anledning fått en sterk spirituell opplevelse når jeg brukte morfin, men har ikke følt det noen andre ganger

Er kratom virkelig så bra? Mener å ha lest flere som ikke får effekt osv. Dersom kratom funker til "ferie" som du sier er jeg svært interessert i å prøve det
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Har faktisk ved en anledning fått en sterk spirituell opplevelse når jeg brukte morfin, men har ikke følt det noen andre ganger

Er kratom virkelig så bra? Mener å ha lest flere som ikke får effekt osv. Dersom kratom funker til "ferie" som du sier er jeg svært interessert i å prøve det
Vis hele sitatet...
Ja hvis du får i deg nok og av de sterke typene, minst 5g, men mer noe slikt som 10g så får en helt klart eufori.

Da jeg tok 5g med Thai Kratom ble jeg bare liggende i sengen, selv om det var sommervær ute, fordi det var så behagelig å bare ligge helt avslappet.

Helt dumt at dette er ulovlig, kunne sikkert reddet Ari Behn.

Mindre doser er stimulerende, ved større doser begynner du å kjenne opiat effekten.

Jeg tror at for spesielt folk med stresslidelser, depresjoner angst o.l. vil Kratom være en vidundermedisin uten bivirkninger, i hvert fall hvis det fungerer for disse slik det fungerer for meg.

Men det er bedre at disse går og henger seg selv, slik at vi ikke får flere veganske rusmisbrukere i Norge.
Sist endret av Hans Høyhet; 30. desember 2019 kl. 09:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Ja hvis du får i deg nok og av de sterke typene, minst 5g, men mer noe slikt som 10g så får en helt klart eufori.

Da jeg tok 5g med Thai Kratom ble jeg bare liggende i sengen, selv om det var sommervær ute, fordi det var så behagelig å bare ligge helt avslappet.

Helt dumt at dette er ulovlig, kunne sikkert reddet Ari Behn.

Mindre doser er stimulerende, ved større doser begynner du å kjenne opiat effekten.

Jeg tror at for spesielt folk med stresslidelser, depresjoner angst o.l. vil Kratom være en vidundermedisin uten bivirkninger, i hvert fall hvis det fungerer for disse slik det fungerer for meg.

Men det er bedre at disse går og henger seg selv, slik at vi ikke får flere veganske rusmisbrukere i Norge.
Vis hele sitatet...
Enig, så enig.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker Subutex sporadisk når jeg vil ha fri fra tilværelsen en til to dager, med en fin eufori på kjøpet. Får det fra en trygg kilde, og det er ikke så dempende på pusten som tradisjonelle opiater. Liker den lange halveringstiden, sniffer små linjer og venter en time til formen er på plass, har aldri opplevd noe ubehag eller sug etter mer siden det varer såpass lenge ved ekstremt sporadisk bruk (1-3 ganger i året). Får også ekstremt små pupiller og har lysegrønne øyne, noe som gjør det vanskelig/umulig å bruke dette i skjul, funker fint som en slags selvbegrensende mekanisme.
Morfin i små doser er chill men er ikke magen vant til det får du fort jævlig mye luft i magen og gleden går over til ekstreme smerter
Først og fremst vil jeg bare understreke at jeg anbefaler ingen ei heller ville jeg ikke ønsket selv min værste fiende å bli grisehekta og potensielt sett dø av dette.

Kan jeg få lov til å spørre hvor du bor i landet? Bor du ute på landet? Er du aktivt i noe rusmiljø eller kjenner til opiatmisbrukere? Jeg stiller disse spørsmålene i tilfelle du skulle en dag få blod på tann, for om man da kjenner noen eller eventuelt henger med andre rusmisbrukere så kan man lett få tak i opiater uten å bruke darknet hver gang.

Når det kommet til medikamenter som inneholder morfin, så finnes det et spesifikt medikament som jeg personlig ville ha puttet på førsteplass på lista, jeg snakker da seffølgelig om oxycontin/oxynorm, rusrn er utrolig chill og euforisk, den varer også opp imot 12timer.

Heroin fraråder jeg deg til å aldri røre bort i. Ketorax er også chill, dog kan jeg ikke meddele at jeg har erfaringer med dette preperatet. Om du ønsker å begynne med noe litt svakere så har du tramadol som inneholder kodein, dette omgjøres så til morfin i kroppen, deretter finnes det dolcontin som inneholder morfin sulfat, har aldri forstått hvorfor dette visstnok skal være populært blant folk i rusmiljøet, du kan lett finne info om rusen og annen info både her samt felleskatalogen.

Om du ikke har toleranse så er det uhyre viktig at du ALDRI tar dette her alene pga fare for overdose, husk at det er veldig inviduelt hvor mye hver enkelt kropp tåler.

Jeg råder deg til å ordne først med motgift som går under navnet nalaxone/naltreksone, dette kan du få gratis ved å undersøke diverse skadereduksjonstiltak/lavterskel i din lokale kommune, om de ikke har dette så får du det på resept av legen din.

Husk å aldri finne på å ta opiater sammen med alkohol, benzo, ghb , lyrica, stilnoct eller andre hypnotikum, dette øker risikoen for overdose med respirasjonsvikt betraktelig.. i værstefall kan du ende opp med hjertestans.

Ta minimum dosering som du finner enkelt på felleskatalogen sin nettside, ta deg god tid til å kjenne etter effekten, man kan aldri ta for lite men man kan alltids ta for mye og da er det lurest å være på den sikre siden av enden.

Håper dette var utfyllende nok selv om det sikkert ble noenlunde langt innlegg. Gjerne send meg en PM om det er noe mer du lurer på