Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 963
Hey.

jeg holder på å skaffe meg en subwoofer men vil ha den som kan gjøre mest mulig "trøkk".

jeg har et hjemmekino system med fokus på lyd og mangler bare en subwoofer. Men da jeg er grønn På subwoofer'e så hadde jeg håpet at noen av dere kanskje kunne ha hjulpet meg å finne en som kan gi skikkelig trøkk. Jeg har en pris ramme på 4000kr.

Takk for all hjelp på forhånd.

ps: bonus om den finnes på lager og jeg kan få den innen denne uken er over.
Er det trøkk man er ute etter så er det vel Cerwin Vega man helst vil ha, etter hva jeg har forstått. Hifiklubben har CW XLS-12S til 4 198,- stk, tipper denne suben vil gi mer enn nok trøkk. Sikkert noen andre freaks som har testet suben og kan komme med erfaringer.
http://www.soundgarden.no/velodyne-e...r-12-sort.html

Har denne selv, anbefales på det varmeste!
masse innstillinger til sub å være, fin og mørk lyd under film, stram og fin til musikk også.
Denne kan gå virkelig dypt om man vil!
Takk for hjelpen. Det ble produktet nettopp Dimergon foreslo. Cerwin Vega er jo et kvalitetsmerke og selv om prisen sprenger budsjettet mitt litt så var det heldigvis ikke i en stål-ramme.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Cerwin vega XLS 12s kan være ideelt
XTZ

Disse har fått mye skryt uten at jeg kjenner til de eller spesifikke modeller.