Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 988
Hei

Får snart noen Rohypnoler av en venn. Bare lurte hvordan man kan sjekke om de er ekte eller falske? Har vert borti noen falske piller før, og noen av de ser akkuratt ut som de originale. Er det en lett vei å sjekke dette? Takk.
Reagenstester kan ihvertfall påvise noen virkestoffer og eventuelt tilstedeværelse av visse fentanyltyper.

Du finner det på nett her: www.bunkpolice.com

Det finnes ingen annen måte å vite hva som er i en pille, dessverre.
Hør med noen som har spist dem før du prøver, rohypnol er svært sjeldent i dag og mange er utlandske og/eller fake. De kan inneholde virkestoff, men det kan være en varierende dose, en helt annen benzo eller bare en sløvende medisin som ikke er hyggelig slik som flunitrazepam er. Jeg kjøper kun fra norsk apotek vanligvis m piller som ofte fakes, en venn fikk grønne rohypnol av kommuneoverlegen her i fjor. Det var gøy. Trodde ikke det var mulig, men tydeligvis. Det hadde seg slik at han fyren også fikk valium, imovane og rivotril i TILLEGG. Tenk det. Mange andre må grine seg til en valium når morra eller noen dauer vettu. Vi har et rart system.

Fikk også nylig en 2mg "flunipam", husker ikke hva den het egentlig. En venn fikk det på resept i utlandet. Den funka bedre en noen enkel benzo tablett jeg har intatt. Jeg savner gullalderen med de grønne til ti kroner stk. Ble jo avhengig da men shit happens.

s