Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  85 19546
Den poppersen du får i Norge, kan ikke måle seg med den som tidligere ble solgt i Danmark.
Det er hvertfall mitt inntrykk... Så spar heller pengene og kjøp i utlandet, illegalt om så.

Jeg har blitt sitert på, og tolket til, at poppers trekker sammen blodårene på hendene til tynne svarte streker. Dette er bare mine observasjoner. Om blodårene faktisk trekker seg sammen veit jeg ikke, men de ble mørkere og ikke lenger bulende.
Hvordan dette vil påvirke hjernecellene tør jeg da ikke tenke på. Overdreven bruk er uansett aldri bra...
Overdreven bruk er nok ikke bra nei, men jeg skal si jeg brukte det mer eller mindre konstant en hel kveld. (5 min pause - 6,7 kraftige sniff - 5 min pause). ca.

Hadde ikke noen synlige bivirkninger og var helt fin dagen etterpå.
Noen som vet om man får skaffa poppers i sverige?

skal dit i helga så lurte på

strømstad / nordby !
hvordan er det med lovelighet av bruk av poppers i norge?
Sitat av mr 50-50
hvordan er det med lovelighet av bruk av poppers i norge?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke, men jeg har inntykk av at det er lovlig.

Sitat av m4sta
Noen som vet om man får skaffa poppers i sverige?

skal dit i helga så lurte på

strømstad / nordby !
Vis hele sitatet...
Amyl- eller butylnitrit är inte upptagna i den svenska narkotikalagstiftningen. Det är dock förbjudet att sälja eller importera dessa ämnen på grund av läkemedelslagen.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av mr 50-50 Vis innlegg
hvordan er det med lovelighet av bruk av poppers i norge?
Vis hele sitatet...
Sorry for bump men hva skjer om dette blir stoppet i posten
Sitat av Lebowski Vis innlegg
Sorry for bump men hva skjer om dette blir stoppet i posten
Vis hele sitatet...
Du får ett brev i postkassa di fra tollvesenet om at de vil se resepten din....
Om du ikke sender dem det innen 14 dager blir varen returnert til avsender!

Det er min erfaring.
Takker og bukker
effekten er helt lik som å sniffe butan og andre gasser så jeg kan ikke skjønne at det ikke er noe farlig
De farmakologiske effektene til butan og amylnitritt/isobutylnitritt er ikke veldig sammenlignbare sykofant. Nå har jeg aldri sniffet butan så jeg vet ikke hvordan det føles, men selv om det som du sier føles likt som poppers så betyr ikke det at de samme tingene skjer inne i kroppen din.
Jeg har sniffet butan, og kan bekrefte at rusen er sammenlignbar. Det samme gjelder forsåvidt lystgass. Men som mentalmelt indikerer, betyr ikke det at de er like skadelige.

For øvrig er butansniffing livsfarlig, mens poppers vel anses som ganske harmløst for de fleste.
sniffa forskjellige gasser i "gamle" dager og så og si alle ga den samme ruseffekten,
Den eneste med merkbar foskjeld er bensindamp, det kan sammenlignes med sterkt sykedelika.
Men, det er utrolig farlig, løser opp fettlaget rundt hjærnen din
Har hørt at amyl nitrite fikk kalle-navnet poppers av homse-miljøet i statene. (tidl 70-tall) Kalle-navnet sier jo sitt..
Ehh, kjøpte poppers i sunny beach, bulgaria på sexshappe:P dro på hotellet og inhallerte med munnen for å få største effekt, bortsett fra å varme det opp da.
Blei tura i noen sekunder omtrent som på bensin:P har den lille flaska nesten et år etter:P
Er det ikke litt skummelt å innhalere med munnen uten å få noe i kjeften ?
Den der må du nesten utdype litt Lebowski..
Haha sorry, er litt trøtt! Altså når du innhalerer med munnen tar du da munnen rundt kanten eller bare munnen over og puster inn? For om man få den sugeeffekten så kan man jo fort suge til seg litt væske og da gåre til hæælvette.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Edit: Fikk RUSH flasken for noen uker siden og innhalerte som bare det i går når jeg var drita, fikk en utrolig varm og god følelse som spredde seg fra hodet og nedover i kroppen, musikken ble helt fantastisk. Tipper jeg tok fem runder med fire fem sniff hver runde, fikk ingen bivirkninger.
▼ ... over en uke senere ... ▼
inhalerte poppers på pose nylig, wow! en helt annen opplevelse. fikk skikkelig frykt og avsky i las vegas følelse, når de sniffer eter. kroppen kollapsa og jeg og en kompis lå bare i en liten haug og lo, også varte det mye lengre.
Har aldri prøvd poppers, men i min tidlige ungdom sniffa jeg alt mulig av løsemidler, lim, lynol, bensin og tilogmed lystgass/N2O. Brente nok av endel hjerneceller på den tida, kan jeg tenke meg. Lystgassen var vel minst farlig, men det andre er jo helt vilt å innta, egentlig. Godt det er lenge, lenge siden nå.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
er det noen som har sniffa poppers i flere år som har fått eventuelle bivirkninge?

Poppers er det eneste "rusmiddelet" jeg har prøvd, syns det er digg når jeg drikker, men edru er rusen nesten plagsom.
Den gode varme følelsen i kroppen er digg, men kan aldri tenke meg å gå rundt me en flaske poppers å sniffe dagen lang..

virker som et harmløst stoff for folk som ikke har hjerteproblemer.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen flere som har prøvd poppers i det siste? Utrolig lite informasjon om dette rusmiddelet...
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Her er litt mer info om pop'rs... ps Ulovlig i norge står d der da..

http://ventetid.net/2008/02/28/vente...-tester-poprs/
Sist endret av Dudew8; 8. september 2009 kl. 20:26. Grunn: glemte linken
Det er reseptbelagt i Norge, ikke ulovlig.
Sitat av Preachy Vis innlegg
er det noen som har sniffa poppers i flere år som har fått eventuelle bivirkninge?

Poppers er det eneste "rusmiddelet" jeg har prøvd, syns det er digg når jeg drikker, men edru er rusen nesten plagsom.
Den gode varme følelsen i kroppen er digg, men kan aldri tenke meg å gå rundt me en flaske poppers å sniffe dagen lang..

virker som et harmløst stoff for folk som ikke har hjerteproblemer.
Vis hele sitatet...
Jeg har brukt poppers i 2-3 år nå.... har ikke fått en eneste bivirkning.
Som du nevner kan rusen nesten være plagsom når man er edru...
Av erfaring merker jeg at rusen er mest plagsom når man sitter stille.
Ta deg et sniff når du runker, knuller dama eller danser på byen, det er dette som er mest digg....
Musikken blir veldig intens, herlig å du føler at kroppen bare vil danse imot de intense rytmene heftig....
prøvde det i bulgaria...var og festa med noen svensker...(og de måtte jo ha noe sånt) første gang var det rart
blodtrykket gikk kraftig ned. vil ikke anbefale det ...fant ut jeg skulle sniffe det, mens jeg dansa på bardisken. Det gikk fint til helvette når jeg fikk dritten i nesa. Ingen varige skader...men svei som F! og mangla luktesansen dagen derpå! Poppers er sikkert morro for noen, men ser ikke gleden i det. Jeg mener rusen er ikke god...og hodepinen blir tøff !
etter min mening er poppers rett og slett tull, husker når jeg tok det er par ganger, og det eneste som skjedde var lett svimmelhet, ansiktet blir rødt, og det føles ut som om du har stått på hodet i et par timer, om det er rusen du er ute etter så anbefaler jeg bare å ta en røyk om du ikke er en stor røyker, for makan til bortkastet tid og ikke minst hjerneceller har jeg ikke sett maken til, du dreper såpass mange hjerneceller av det at du like godt kan ta deg en joint om det er "skadene" du er imot.
Sitat av enerlighter Vis innlegg
or makan til bortkastet tid og ikke minst hjerneceller har jeg ikke sett maken til, du dreper såpass mange hjerneceller av det at du like godt kan ta deg en joint om det er "skadene" du er imot.
Vis hele sitatet...
Du ville vel ikke vært så vennlig å oppgi noen kilder til dette?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av enerlighter Vis innlegg
etter min mening er poppers rett og slett tull, husker når jeg tok det er par ganger, og det eneste som skjedde var lett svimmelhet, ansiktet blir rødt, og det føles ut som om du har stått på hodet i et par timer, om det er rusen du er ute etter så anbefaler jeg bare å ta en røyk om du ikke er en stor røyker, for makan til bortkastet tid og ikke minst hjerneceller har jeg ikke sett maken til, du dreper såpass mange hjerneceller av det at du like godt kan ta deg en joint om det er "skadene" du er imot.
Vis hele sitatet...

bare elsker når folk skriver mye piss uten å begrunne noen ting.

Og sammenligne nikotin kick med poppers er fullstendig feil, og full utnyttelse av poppers må være i riktige sammenhenger. F.eks på dansegulvet, eller ute med 3-4 kompiser (latterlkick som regel )

Og jeg er alltid full når jeg prøver poppers. uten alkohol er det en plagsom rus for meg hvertfall.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Til informasjon:

En kompiss blei busted av snuten med 2 flasker poppers i lomma for 1 mnd siden....
Jeg har gått å ventet på hva som kom til å skje med saken, og i går fikk jeg svar.
Saken ble henlagt, ingen bot, ingenting... men poppersen fikk han ikke tilbake.
Sitat av apebob Vis innlegg
Til informasjon:

En kompiss blei busted av snuten med 2 flasker poppers i lomma for 1 mnd siden....
Jeg har gått å ventet på hva som kom til å skje med saken, og i går fikk jeg svar.
Saken ble henlagt, ingen bot, ingenting... men poppersen fikk han ikke tilbake.
Vis hele sitatet...
Det er fordi det ikke er straffbart å inneha små mengder legemidler til eget bruk. Om han kunne bevise at de var lovlig ervervet, som f. eks. kjøpt reseptfritt i England, har egentlig ikke politiet anledning til å konfiskere dem en gang.
Sist endret av felix_poker; 17. oktober 2009 kl. 13:15.
En kammerat av meg sier at man kan få kjøpt poppers på club 4 shop i Trondheim.

Noen som vet om dette er sant?
Det er nokk godt mulig... de selger jo på Duoshop i oslo....
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Helt enig. Jeg ble også bare svimmel, føltes som blodet rusha gjennom kroppen, og som jeg hadde stått på hodet. Fikk overhodet ikke psykisk effekt, kun fysisk, og det kjentes IKKE sunt ut. Føltes som om blodomløpet skulle sprenges eller noe sånt. Kjøpte den forresten i Paris.
Poppers blir som regel sett på som et sex/homsedop.

Personlig synes jeg det er et artig lite rusmiddel, men hodepinen som mange får er ikke så kul. Og uten å ha kilder så har jeg hørt at det skal være giftig å drikke selve vesken, og at det brukes som motgift mot cyanid.

http://www.extremerestraints.com/head-cleaners_59/

Kjøpte poppers over nettet fra den sia der. Fikk det i posten 2 uker etterpå.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Beställde hem poppers till Oslo från http://www.buy-poppers.com/ för tre veckor sedan, har fortfarande inte fått något.

Sitat av illuminatix
http://www.extremerestraints.com/head-cleaners_59/

Kjøpte poppers over nettet fra den sia der. Fikk det i posten 2 uker etterpå.
Vis hele sitatet...
Finner ikke poppers på sidan du länkar.


Någon som vet en online-shop som levererar snabbt och bra till Norge?