Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1488
Lånte bort cd spillern min, og den har blitt brukt i en bil som det har vært brukt falske skilter på. Denne bilen kjørte seg fast og føreren forlot den.
Politiet hentet bilen føre eier av bilen rakk det.
Er det noen mulighet for meg og dra ned på stasjonen og få ut den hvis jeg kan gi nøyaktig beskrivelse av den? tror også jeg skal ha noen bilder av den også.. Eller er det bare og se på den spilleren som tapt?

hehe, ser nå at jeg skulle ha hatt litt søvn før jeg lagde den tittelen..
Sist endret av l0cro; 19. juli 2015 kl. 10:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kan jo prøve å se om du får discmanen din tilbake.
Trådstarter
37 4
Det jeg lurer på da, er om dem kan ta meg for noe hvis jeg drar ned på stasjonen og spørr etter den.. Sikkert dumt spørsmål, men vill være sikker
Problemet er da at politiet vil vite hvem du lånte spilleren til... Jeg hadde heller bedt personen du låne spilleren til om erstatning for spilleren. Tviler på at han vil at du skal stikke på stasjonen og avsløre han for en simpel cd-spiller.
Det beste for alle parter er nok å kreve erstatning, det blir bare sure miner om du går til politiet.
Trådstarter
37 4
skulle jeg ha dratt på stasjonen hadde jeg selvfølgelig ikke nevnt navn. Men om det hadde vært en måte og komme seg rundt det, men allikevel kunne få spillern tilbake så hadde det vært genialt
Er ikke mange lappa for den, men det beste hadde vært og kunne få den tilbake uten og blande inn andre folk
Sitat av l0cro Vis innlegg
skulle jeg ha dratt på stasjonen hadde jeg selvfølgelig ikke nevnt navn. Men om det hadde vært en måte og komme seg rundt det, men allikevel kunne få spillern tilbake så hadde det vært genialt
Er ikke mange lappa for den, men det beste hadde vært og kunne få den tilbake uten og blande inn andre folk
Vis hele sitatet...
yeah, sure.

Sitat av l0cro Vis innlegg

Hei, den bilen dere henta i går i grøfta med falske skilter?
Ja, jeg lånte bort en cd-spiller til han som eier bilen, den ser sånn og sånn ut:

<insert bilde her>

Hva han jeg lånte cd-spilleren til heter?
Nei, det sier jeg ikke.
Om det er jeg som eier bilen? Neeei... det er det ikke, jeg eier bare cd-spilleren, trust me.
Avhør? Nei, det har jeg ikke tid til.
etc. osv.
Vis hele sitatet...
Jeg mener, du setter deg jo fint inn som mistenkt i å ha kjørt bilen når du er den eneste som står fram som en som har noe med bilen å gjøre.