Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 8738
Lurer enkelt og greit på hvor lenge lukten vil sitte om jeg røyker pot inne på soverommet med vinduet åpent?

Tenkte å legge et håndkle under døren så det ikke siver ut til stua, men er usikker på hvor lenge jeg må vente før jeg åpner soveroms-døren uten at lukten sprer seg? Og hvor lang tid det tar før man kan gå inn på rommet uten å lukte snev av pot?
Weedlukt setter seg mye mindre enn tobakkslukt i tøy osv... Røyk ved vindu og pust oppover så skal du være sikker etter noen timer.
Kronisk avslappet
Fjallar's Avatar
Min erfaring er at det ikke lukter så mye som man skulle tro. Har sittet med noen venner og røyka en god del inne på et rom uten at lukten har satt seg. Så tok han ene seg en sigarett og det stinket dritt i mange timer etterpå.

Tenn et duftlys eller litt røkelse for sikkerhets skyld hvis det er fare for å bli tatt. Finnes forøvrig sikkert en del tips og triks ang. lukt her på forumet hvis du søker litt.
Som personen over sier, er faktisk ikke så ille med lukt, dog premium kvalitets-pot kan stinke litt lengre en ellers, men det varer ikke lenge enn bare 1-2 timer, og tar par siggaretter (om du røyker inne) i ettertid så forsvinner lukten rimelig fort

Med vinduet åpen så forsvinner det enda fortere, så go for it!
Sett viduet på full gap, og stikk hodet ut
Sitat av sonmarak Vis innlegg
Sett viduet på full gap, og stikk hodet ut
Vis hele sitatet...
Tenker alltid på hvor bra dette må se ut for naboene når jeg gjør det.

Forøvrig så funker det veldig bra å bare sette en vifte foran vinduet som kan blåse mens du trekker og litt etter. Blir mye bedre sirkulasjon i rommet, og du slipper at potlukta setter seg noe særlig mer enn akkurat når du trekker. Burde være ganske luktfritt etter 20-30 min ca.

Har også hørt at det funker å sette en skål med eddik på rommet, men har ikke testa det selv.
når man fyrer opp røkelse helt uten videre begynner evt foreldre å lure. snakker av egen erfaring tilbake i tid

er det ikke bare å gå ut, så slipper du alt det noia styre med foreldre som kan lukte atte du har røyka inne.
Hvis du røyker jays, er det enkleste å bare gå ut. Røyker du på pipe eller bong, pakk flere små hits du kan cleare i ett trekk, og blås ut vinduet.

Foreldrene mine lukter det i noen timer etterpå, og hvis du fortsatt bor hjemme er det en dårlig idé å røyke i deres hus. Jeg pleier å få broren min til å prøvelukte hvis jeg er i tvil (han røyker ikke selv, og lukter det med en gang hvis det er der). Etter 4 timer skal det være klart, med mindre du satt og hotboxa rommet ditt.
Tusen takk for svar, lukten forsvant faktisk overaskende fort
Altså, MIN erfaring er at jeg ikke lukter det etter noen timer med lufting, dessverre gjelder ikke det foreldrene mine. Røyk ute og vær sikker er mitt tips
Hvis du har tilgang på en ovn-vifte er jo selvfølgelig det det beste. Røykte bøtte non-stop med tobakk i mekket i tre dager, og det som var av lukt forsvant i løpet av noen timer. Hvis du tenker spesifikt på å sitte på rommet å røyke så er ikke det noe stort problem, spesielt hvis du ikke bruker tobakk (?). Bare sørg for at mest mulig røyk går ut vinduet og evt. ha air-freshener tilgjengelig hvis du har ekstra noia Evt. kan du jo selvfølgelig gå ut, som nevnt av flere.
Sist endret av Heptahydrated; 5. juni 2012 kl. 03:02.
Om du åpner vinduet og røyker veldig i nærheten av det er det null stress. Pot lukter som sakt ikke like sterkt og intenst som tobakk, men det kan jo hende foreldre lukter lunta om det lukter "artig" på rommet ditt.

En ting som du ihvertfall ikke skal gjøre er å prøve å skjule lukta med all slags drit med parfyme og denslags, da skal jeg love det at det ihvertfall virker som om det er noen ugler i mosen!
Som mange andre vil jeg anbefale å bare henge med hodet ut av vinduet.
Selv gidder jeg ikke det engang. Har et vindu klar til å åpnes, røyker og puster ut av det når jeg trenger, så lukker jeg det. Lufter noen ganger i 5-10 minutter og så lukter det ikke mer.
IRC entusiast
dach's Avatar
Røyker annet enn tobakk inne hver dag, ingen lukt setter seg, akutt sjokk lufting etterpå gjør susen!
Du kan også bruke denne tingen funker faktisk veldig bra og er lett og lage
Funker det å røyke inn i baderomsvifta eller er det best ut vinduet?
Vil det lukte mer, mindre eller det samme av brunt?
Sitat av Jennymas Vis innlegg
Funker det å røyke inn i baderomsvifta eller er det best ut vinduet?
Vis hele sitatet...
Hvis du først er på badet så funker damp fra varmt vann godt til å fjerne røyklukt hvertfall.
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Kunne sagt sikkert sagt masse om lukt ang tid, steder, foreldre, stress orker det bare ikke nå, eheheeeh unntagen en ting som er at det virker som om lukten setter seg mye mer i mindre rom enn litt større rom type stue el kjøkken forutsatt at du lufter. Stua blir alltid clean igjen fortere enn soverommet om jeg lufter ca like lenge gjennom et vindu.
Sitat av tgod Vis innlegg
Hvis du først er på badet så funker damp fra varmt vann godt til å fjerne røyklukt hvertfall.
Vis hele sitatet...
Jeg pleide og røyke på badet før. da tok jeg bare en dusj etter jeg hadde røyka somregel. Det pleier og fjerne det meste av lukta. Men røyka også weed av prima kvalitet en gang, og da ble lukta sittenes i noen timer.

men vær obs på og ta med deg det du har brukt ut av badet når du er ferdig.. Jeg hadde heldigvis lagt bongen bak en toalettveske som lå på det ene skapet og slapp unna ett hellvette som jeg dog fikk oppleve litt senere
Sitat av l0cro Vis innlegg
Jeg pleide og røyke på badet før. da tok jeg bare en dusj etter jeg hadde røyka somregel. Det pleier og fjerne det meste av lukta. Men røyka også weed av prima kvalitet en gang, og da ble lukta sittenes i noen timer.

men vær obs på og ta med deg det du har brukt ut av badet når du er ferdig.. Jeg hadde heldigvis lagt bongen bak en toalettveske som lå på det ene skapet og slapp unna ett hellvette som jeg dog fikk oppleve litt senere
Vis hele sitatet...
Lite bad med null vinduer - tok heller ikke en dusj etterpå. Men vifta funka bra den
l0cro: Grønt lukter som regel mer enn brunt, men det kommer jo også ann på kvaliteten på varene.

Snemannen, er ikke det ganske logsik? Samme mengde fordelt på mindre plass= mer lukt.