Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 17671
Noen greide og låse mobilen min ved å prøve for mange mønster på fylla.

Nå er den eneste måten jeg kan komme meg inn på mobilen og logge inn på google account'en min.

Dette funket ikke. Jeg er 100% sikker på at det var riktig epost og passord.
(dette kan være fordi både data raoming og wireless er slått av, som gjør at account'en ikke får innternett tilgang.

Er det noen som vet hvordan jeg fikser dette?

Takk!
Restart, evt. koble telefonen inn i datamaskinen og gjør noe triks fra den.
Trådstarter
49 1
Ser ikke ut som at mobilen vil koble seg til datamaskinen :/
Prøv å dra til en telefonforhandler og spør om de kan hjelpe.
Har du rootet mobilen din? Om du ikke har det vil jeg anbefale at du prøver det ettersom det kan fikse problemet og du ikke vil ha noe å tape, tvert om. Uten at det var planen, så ble plutselig skjermlåsen borte etter jeg rootet den med CF-Root (samme mobil som deg). Hvis du vil kan jeg se om jeg kan få lastet opp CF-Root filen og evt. laget en liten guide
Trådstarter
49 1
Jeg har ikke rootet den nei. Så om du får fram CF-Root filen hadde det vært konge
Prøvde å skrive en full guide til deg, men jeg er rett og slett litt for sliten, så jeg sender deg videre til XDA, der du både vil finne original firmware til mobilen din om noe skulle gå galt og en guide på hvordan du flasher firmwaren med Odin. Du skal gjøre akkuratt det samme som står i den guiden litt ned på siden, altså "Flashing firmware with Odin". Bortsett fra at du skal bruke CF-root filen isteden for firmware filen. Eneste problemet var at den CF-root filen jeg hadde er beregnet på XWKE 2 Firmwaren, så enten må du laste ned dette fra linken over, og oppgradere firmwaren også. Eller du får finne din egen CF-root fil beregnet på XWKE 1 firmware
Har prøvd å laste opp XWKE 2 CF-rooten her NB: Når du velger filen i Odin skal den være i winrar format, altså den skal ikke extractes.
Så får du si fra om du trenger hjelp til noe mer
NB: jeg vil ikke ha noe ansvar for hva du gjør med mobilen din.
Trådstarter
49 1
Fant det ut:

Performing a factory data reset using phone buttons

Turn off SGS2.
Press and hold down Volume Up + Home + Power buttons at the same time.
Release all buttons when you see SGS2 Logo.
Android system recovery will be loaded then.
Select wipe data/factory reset. (Volume buttons to go up or down, select with Home button)
Select Yes — delete all user data.
Finally, select reboot system now.
Håper ikke jeg kommer for sent

Da jeg selv glemte mønsterlåsen på min Samsung, og ikke hadde Wifi slått på, trykka jeg bare på nødanrop, og da kunne jeg dra ned rullemenyen helt øverst på skjermen for å trykke på "WiFi"....
Sitat av Esmizes Vis innlegg
Fant det ut:

Performing a factory data reset using phone buttons

Select Yes — delete all user data.
Finally, select reboot system now.
Vis hele sitatet...
Det kunne jeg hjulpet deg med for lenge siden
visste ikke at du ville gå så drastisk til verks



Sitat av KRS93 Vis innlegg
Håper ikke jeg kommer for sent

Da jeg selv glemte mønsterlåsen på min Samsung, og ikke hadde Wifi slått på, trykka jeg bare på nødanrop, og da kunne jeg dra ned rullemenyen helt øverst på skjermen for å trykke på "WiFi"....
Vis hele sitatet...
KRS, hva i all verden hjelper det å skru på WiFi?
Sitat av minimono95 Vis innlegg


KRS, hva i all verden hjelper det å skru på WiFi?
Vis hele sitatet...
Slik at han kan logge inn med Google brukeren.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Slik at han kan logge inn med Google brukeren.
Vis hele sitatet...
Sløv jeg er -.-. God natt, og takk for i dag.