Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2276
Har hørt at det er noe hasj som går rundt som er stemplet med Porche... noen som har prøvd denne eller?

ja xD kansje merkevarer er litt bedre enn andre lixom..... xD er ikke så erfaren rundt temaet
Sist jeg røykte Porche stemplet hasj (2-3 år siden) Var den over gjennomsnittet god.
Men det er ikke vanskelig å lage ett stempel og smelle det på en hver plate.

Kom forresten over 2 helt forskjellige plater med samme ferrari stempel på en gang. Så du bør nok høre med noen som har røykt av det aktuelle partiet du snakker om.
Kvaliteten er helt grei den etter min mening, hvis det var det du lurte på. Hakket over gjennomsnittet her for halvårs tid siden.
Sist endret av heb; 7. april 2011 kl. 16:34.
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Sist jeg røykte Porche stemplet hasj (2-3 år siden) Var den over gjennomsnittet god.
Men det er ikke vanskelig å lage ett stempel og smelle det på en hver plate.

Kom forresten over 2 helt forskjellige plater med samme ferrari stempel på en gang. Så du bør nok høre med noen som har røykt av det aktuelle partiet du snakker om.
Vis hele sitatet...
oki, takk for tipset

og tusen takk for alle svar
at den er stemplet har ikke noe med kvalitet å gjøre, før så var det kvalitet hvis den var stemplet men nå er de fleste platene stemplet uansett om det er bra eller dårlig hasj.
Gå kun etter stempel funker dårlig etter min erfaring, her i byen i hvert fall..
Er jo som med knips..Kommer det inn ett parti med "merce" knips som alle syns er knaill, så går det gjerne et par uker også er det overflyd av knips med akkurat den samme logoen, men som suger balle :/

Her i byen er det for tiden 2 forskjellige partier sortings inne, tydeligvis :s
Begge ska vist ha samme stempel, men den ene typen funker så vidt.Mens den andre trenger man 1 trekk på også er det bare lene seg tilbake
Sitat av Hightime Vis innlegg
Gå kun etter stempel funker dårlig etter min erfaring, her i byen i hvert fall..
Er jo som med knips..Kommer det inn ett parti med "merce" knips som alle syns er knaill, så går det gjerne et par uker også er det overflyd av knips med akkurat den samme logoen, men som suger balle :/

Her i byen er det for tiden 2 forskjellige partier sortings inne, tydeligvis :s
Begge ska vist ha samme stempel, men den ene typen funker så vidt.Mens den andre trenger man 1 trekk på også er det bare lene seg tilbake
Vis hele sitatet...

Jah, får vel bare ta spørre etter testings Irriterende at folk gidder det shitte der, men sånn er det jo med dagens samfunn uheldigvis
var en del hasj her i byen vi kalte porsje for en stund tilbake, ca 2-3 måneder siden. helt ok hasj på vinterstid, dealern skraut den seffers til sky, men mener å huske at jeg fikk en fin form.
Sitat av Hightime Vis innlegg
Gå kun etter stempel funker dårlig etter min erfaring, her i byen i hvert fall..
Er jo som med knips..Kommer det inn ett parti med "merce" knips som alle syns er knaill, så går det gjerne et par uker også er det overflyd av knips med akkurat den samme logoen, men som suger balle :/

Her i byen er det for tiden 2 forskjellige partier sortings inne, tydeligvis :s
Begge ska vist ha samme stempel, men den ene typen funker så vidt.Mens den andre trenger man 1 trekk på også er det bare lene seg tilbake
Vis hele sitatet...
tror vi har smakt på den samme sortingsen!

har hørt og sett så mange stempler at det ikke går ann! husker ene gangen var det barberblad stempel vi hadde, så kom et par morronavn o.s.v.

ikke tenk på keef navn, sjekk den heller ut bare...
Kom også over denne for et par år siden, syntes den var ganske bra jeg, men savner lacosten som var ute å gikk