Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 694
Gleder meg som en unge til Assassins Creed, og vurderer pre-order for å få med ekstra karakter etc, men regner vel med at det ikke sendes før utgivelsesdato, så da får jeg det vel ETTER alle som bare trasker inn i første og beste spillsjappe? Eller er det sånn at det sendes tidligere så man mottar det mer el mindre på slippdato?

Noen som har noen erfaring med slikt fra div nettbutikker?

Btw, runda nettopp AC2 for andre gang for å komme tilbake til gamle skills, og kommer til å eie dere på multiplayer!! Boyakasha.
Normalt shippes spillene et par dager før releasedato.

Men dette må du nesten se hvor du har bestilt det, noen butikker shipper andre dager enn andre.
Dette er knallnyheter! Men har du da noen tips til hvor jeg bør bestille fra? Skummet gjennom ørten FAQ´s på div sider uten å bli noe klokere.
www.gamezone.no er ganske rask på fingeren når det gjelder å sende ut før release dato.
Knall.

Gudene gambler også på hvilken side som er raskest kontra billigst, men fikk hvertfall dette fra play.com, som jeg tror er en av de billigste og som jeg tidligere har god erfaring med at de er veldig raske, gratis frakt etc.


Thank you for your email.

We do endeavour to dispatch pre-orders so that they are received on the
date of release. However we cannot avoid occasional delays passed on from
our suppliers.

It is also very possible that we will receive stock early, in which case
orders may be received by you ahead of the scheduled date of release.

Please be assured that you will not be charged for the item until such
time as it is ready to be shipped.

We hope that this information answers your query, please do not hesitate
to contact us via the helpdesk section on our website if you have any
further questions:

www.play.com/helpdesk