Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 4272
Halla freaks. Har tittet litt rundt på Medvape.no og ser at de har hhc-o Vapes inne noe jeg kunne tenkt meg. Men store spørsmålet er, Er dette legit? står at de har lager i norge noe som virker litt rart siden hhc-o er ulovlig i norge.
Anonym bruker
"Varsom Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ja det er legit men gi faen i snikreklame
Anonym bruker
"Svak Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jævla gnål om medvape hele tiden over alt,hva er greia?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jævla gnål om medvape hele tiden over alt,hva er greia?
Vis hele sitatet...
Greia er vel at folk kan nå lett få tak i syntetisk cannabis rett i postkassen i Norge.
En naturlig, men farlig utvikling av at det er ulovlig.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men hvorfor vil dere ruse dere på syntetisk cannabis? Er ikke den rusen ganske kjip?
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er legit, har ikke noe med snikreklame å gjøre som en bruker påstår i alle trådene som er blitt laget om det. Det går mer på uvitenhet.

Har selv testet både HHCO og CBD derifra og det funket bedre enn forventet.
Savner fortsatt THC, men det er ikke verre enn å lage litt olje selv å blande inn.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er legit, har ikke noe med snikreklame å gjøre som en bruker påstår i alle trådene som er blitt laget om det. Det går mer på uvitenhet.

Har selv testet både HHCO og CBD derifra og det funket bedre enn forventet.
Savner fortsatt THC, men det er ikke verre enn å lage litt olje selv å blande inn.
Vis hele sitatet...
Eller bare drite i hele syntetisk greia og røyk/vape vanlig cannabis/dabs slik vi har gjort i noen hundre år?
Er gøy å prøve nye ting da. Noen som vil si hvordan de opplevde hhco?
Det er den mest shady nettsiden jeg har noen gang sett.

Altså, når man ikke gidder engang å betale en webutvikler for en decent nettbutikk, så får man ha det så godt.

Jeg ville ikke kjøpt derifra.
Vurderer å ta en for laget
Anonym bruker
"Varsom Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Vurderer å ta en for laget
Vis hele sitatet...
Helt for jævlig potente greier fra hva jeg hørte fra en jeg kjente før han viet livet til dritten.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er halvveis legit. Siden driver ulovlig, og du vil kunne straffes om du kjøper noe, særlig når du vet at varen er ulovlig.

Mine to cents? Ikke kjøp fra Medvape. De spammer ned freak og Reddit omtrent daglig for å gi reklame til siden. Rart at forumet tillater å la seg bli brukt som en gratis reklameplakat for en nettside som bryter loven, eneste forskjellen på dette og DNM’s er at disse har vært vågale nok til å starte egen nettside på det åpne nettet, en genial ide egentlig.

Bare tenk på alle som har fått problemer med politiet etter en bestilling allerede, så tenker du på at all informasjonen din blir lagret i clear text. Disse folks blir garantert tatt før eller siden, og da sitter politiet med all infoen din over kjøp.

Hvorfor ta risikoen når det finnes mer hasj enn noen gang her til lands? Jeg får rundt 10 gram for prisen av en vape, så for meg er valget enkelt, men jeg forstår valget om du bor langt ute på landet og ikke får tak i hasj ellers.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jævla gnål om medvape hele tiden over alt,hva er greia?
Vis hele sitatet...
Det er bare reklame.

Freak er det perfekte stedet å spamme om du vil ha kunder, og det har fin plassering i forhold til google søk. Håper mods starter med nulltoleranse for dette snart, det er tross alt ingen forskjell på norske selgere på DNM, og norske selgere på clear net. Begge selger narkotika. Begge bryter de samme lovene, om ikke Medvape bryter enda flere lover siden de gir inntrykk av at de operer lovlig. Kan banne på at ingen av de har betalt en eneste krone i skatt knyttet til salgene!
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, salg av CBD og andre produkter uten THC er det samme eller verre som å selge kilovis med kokain, heroin, andre langt mer farlige syntetiske rusmidler og mer xD
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, salg av CBD og andre produkter uten THC er det samme eller verre som å selge kilovis med kokain, heroin, andre langt mer farlige syntetiske rusmidler og mer xD
Vis hele sitatet...
Tror du at disse pengene ikke finansierer langt mer alvorlig kriminalitet enn salg av cannabis produkter? Disse pengene går rett i lomma på folk som Rawa Majid.

Det finnes forresten folk på det mørke nettet som bare selger cannabis relaterte produkter også, hvorfor valgte du spesifikt å sammenligne det med folk som selger kilovis av kokain, heroin og andre langt mer farlige syntetiske rusmidler? (Mener du delta8, hhc og disse andre semi-syntetiske cannabinoidene da?)

For å høre litt mer nøyaktig hvordan du tenker så skal jeg underholde tanken din, la oss si det er verre å selge kokain enn HHC.
Hva er poenget ditt egentlig? Hvem er det verre for?
I følge loven så defineres det som salg av narkotika, men her gir selgeren inntrykk av at man kjøper noe lovlig. Ingen som kjøper kokain tror det er lovlig.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror du at disse pengene ikke finansierer langt mer alvorlig kriminalitet enn salg av cannabis produkter? Disse pengene går rett i lomma på folk som Rawa Majid.

Det finnes forresten folk på det mørke nettet som bare selger cannabis relaterte produkter også, hvorfor valgte du spesifikt å sammenligne det med folk som selger kilovis av kokain, heroin og andre langt mer farlige syntetiske rusmidler? (Mener du delta8, hhc og disse andre semi-syntetiske cannabinoidene da?)

For å høre litt mer nøyaktig hvordan du tenker så skal jeg underholde tanken din, la oss si det er verre å selge kokain enn HHC.
Hva er poenget ditt egentlig? Hvem er det verre for?
I følge loven så defineres det som salg av narkotika, men her gir selgeren inntrykk av at man kjøper noe lovlig. Ingen som kjøper kokain tror det er lovlig.
Vis hele sitatet...
Gjerne kom med kilder på det du sier her istedenfor hva du tror.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gjerne kom med kilder på det du sier her istedenfor hva du tror.
Vis hele sitatet...
Er du såpass tilbakestående at du trenger kilder for å svare på spørsmål rettet direkte mot det du nettopp sa?

For å høre litt mer nøyaktig hvordan du tenker så skal jeg underholde tanken din, la oss si det er verre å selge kokain enn HHC.
Hva er poenget ditt egentlig? Hvem er det verre for?
I følge loven så defineres det som salg av narkotika, men her gir selgeren inntrykk av at man kjøper noe lovlig. Ingen som kjøper kokain tror det er lovlig.
Vis hele sitatet...
Hva er det du vil ha kilder på her? At dette defineres som salg av narkotika? Eller at «ingen» tror kokain er lovlig?
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du går rett til personangrep istedet for å klare å komme med noe som helst som beviser det du påstår... Det sier mer enn nok.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må bare komme med en advarsel her til alle som kan la seg friste av syntetisk cannabis. Du risikerer at du ikke tåler vanlig cannabis etterpå. Jeg ble super sensitiv i etterkant til vanlig weed. I flere år. Hadde aldri tatt sjansen på å stappe noe slikt i kroppen min igjen. Ingen som vet noe om langtidseffektene osv. Skal du først røyke, så ordne deg vanlig. For alt vi vet ender alle som har prøvd syntetisk med kreft etter noen år. Det var UR144 jeg røyket som var veldig mild kontra JWH018 etc, men det røska skikkelig opp i CB reseptorene mine. Dere er advart.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du går rett til personangrep istedet for å klare å komme med noe som helst som beviser det du påstår... Det sier mer enn nok.
Vis hele sitatet...
Det var ikke ment som ett personangrep, jeg var genuint nyskjerrig på den mentale kapasiteten din, men nå har du mer eller mindre bekreftet hvordan det står til der.

Skal jeg gjenta spørsmålene mine for tredje gang, eller kommer du bare til å grine videre?

Du kan ikke forvente å undergrave noen med å spørre etter kilder som det eneste argumentet ditt, og så begynne å grine når jeg spør hva det er du trenger kilder på.
Du presenterte ingen kilder i den første posten din heller, så ikke vær så jævla dobbeltmoralsk der du sitter.

Og husk: hvis du er uenig med noen så er det fritt fram for å vise til kilder som motbeviser dem. Dette er du velkommen til å gjøre på hele forumet.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En liten advarsel herfra også. Noen bekjente bestilte fra medvape og ligger mer kraftige lungeproblemer på sykehus nå. Hold dere unda!!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En liten advarsel herfra også. Noen bekjente bestilte fra medvape og ligger mer kraftige lungeproblemer på sykehus nå. Hold dere unda!!
Vis hele sitatet...
Det som er ekstra trist med denne situasjonen er jo at folk tror de får trygge, kvalitetssikrede varer siden det selges via en norsk nettside.
Det beste tipset når det kommer til Medvape.no er nok som du sier; hold dere unna!
Tar ikke en for laget likevel. Stoler mer på DrDeath enn fastlegen min
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Er gøy å prøve nye ting da. Noen som vil si hvordan de opplevde hhco?
Vis hele sitatet...
Jeg fikk noe trekk av en kompis og jeg ble skæk som faen
Trådstarter
36 3
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Er gøy å prøve nye ting da. Noen som vil si hvordan de opplevde hhco?
Vis hele sitatet...
Har hatt en fra før av, Men da kjøpte jeg av dealer. Det var ganske nice egentlig. Blir høy etter ca 3-4 trekk

Og en kompis av meg fikk en i posten fra medvape
Sist endret av kolaro; 31. oktober 2023 kl. 09:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Svak Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Holder meg til naturlig saker så slipper jeg psykose og vapelunge
Anonym bruker
"Svak Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En liten advarsel herfra også. Noen bekjente bestilte fra medvape og ligger mer kraftige lungeproblemer på sykehus nå. Hold dere unda!!
Vis hele sitatet...
This
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du skal aldri kødde med lungene dine. Man kan få ordentlige pusteproblemer på kort tid av nærmest ingen innhalering fra dette. Jeg advarer alle mot de ulovlige cannabis produktene. Hold dere til ekte grønning eller hasj. Hasj og tobakk er mye sunnere enn dette skvipet.

Se 10 år tilbake, hadde jeg vert 15-16 igjen hadde jeg garantert kjøpt fra medvape etter jeg hadde sett en tråd som dette. Pass på hva dere “godkjenner” og “går god for” for hverandre her på forumet
Dette er bare dritt, hold dere unna syntetisk når man lett kan ordne ekte varer istedetfor
Testet en av disse HHC greiene. Synes faktisk det hitter bedre enn vanlig cannabis, og personlig så tror jeg at jeg ikke vil ha behov for vanlig tjall mer. Det å slippe å måtte bruke tobakk er helt fantastisk og lungene mine takker meg for det.

Jeg var også jævli skeptisk til disse i utgangspunktet da jeg har lest om denne popkorn lunge "epidemien" som var i USA for noen år siden, hvor det viste seg at ulovlige THC carts som var blanda med vitamin e-acetat førte til at flere folk ble innlagt med lungeproblemer. Så jeg ringte inn til han som eier sjappa og han sendte meg en lab test som viste innholdet i disse vapene. Selvsagt så kan lab testen være tuklet med, men jeg tviler egentlig ganske sterkt på dette. Lab testen viste at det verken var brukt vitamin e-acetat eller mct olje for å tykne juicen og dette er to ting som er ganske kjent for å gi lungeproblemer på kort sikt hos enkelte.

Heller ingenting av researchen jeg har gjort tilsier at HHC er noe farligere enn delta-8, selv om det er kjemisk fremstilt. HHC kan ikke på noen måte sammenlignes med andre syntetiske stoffer som f.eks Spice. Hva langstidsvirkningene på disse vil bli vet jeg ikke da det ikke er gjort så mye forskning rundt dette. Men at en over her sier at vanlig tobakk er bedre stiller jeg meg jævli skeptisk til.

Virker som mange av dere svarer uten og egentlig ha gjort noe research på det at all. Argumentasjonen blir bare syntetisk = bad, et argument som ikke holder vann etter min mening.
Sist endret av Cityreefah; 31. oktober 2023 kl. 14:59.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lykke til haha
Og hvordan kan noen av dere vite hva som egentlig er i platene dere røyker på? Og dermed være 100% sikker på at dere ikke inhalerer noe dritt dere ikke burde? Ser at noen nevner at de er skeptiske til hva en shady fyr i kjelleren sin blander sammen (noe man ikke en gang kan vite at er tilfellet btw). Så hva er da bedre eller tryggere med at en eller annen shady fyr i Marokko presser platene deres?
Sist endret av Cityreefah; 31. oktober 2023 kl. 15:06.
Kan vel trygt si at alt som er kjøpt ulovelig har en viss risiko, men vil vel si at disse har noe høyere risk. Med det sagt ser det ut som det er en del hat over for medvape, noe jeg skjønner side mange av trådene aom blir starter her er sink reklame, ingen tvil om det.

Om man skal gi råd til ulovelig rus gjelder en gammel regel bestandig, råd der man har info/erfaring og ikke kom med den typiske "drugs are bad mkay"... Blir for dumt

Spesielt om man anbefaler andre ulovelig rusmidler I samme posten...
Sist endret av Nea; 31. oktober 2023 kl. 15:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Cityreefah Vis innlegg
Og hvordan kan noen av dere vite hva som egentlig er i platene dere røyker på? Og dermed være 100% sikker på at dere ikke inhalerer noe dritt dere ikke burde? Ser at noen nevner at de er skeptiske til hva en shady fyr i kjelleren sin blander sammen (noe man ikke en gang kan vite at er tilfellet btw). Så hva er da bedre eller tryggere med at en eller annen shady fyr i Marokko presser platene deres?
Vis hele sitatet...
For folk har røyka de platene fra Marokko i over 100år uten noen uvanlige effekter, klart røyker man nok og/eller er predisponert så får man lungekreft. Men de akutte greiene med vapes skjedde i "rekordfart", unge folk ødela lungekapasiteten sin på kort tid.
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
For folk har røyka de platene fra Marokko i over 100år uten noen uvanlige effekter, klart røyker man nok og/eller er predisponert så får man lungekreft. Men de akutte greiene med vapes skjedde i "rekordfart", unge folk ødela lungekapasiteten sin på kort tid.
Vis hele sitatet...
Som nevnt over var disse akutte lungeskadene forårsaket av ulovlige carts som var tyknet med vitamin e-acetat.

Dette er kanskje ikke fra Marokko, men vi importerer en del plater fra Spania også.

https://gizmodo.com/there-sure-is-a-...ays-1833848055

https://www.techtimes.com/articles/2...cal-matter.htm

https://www.foxnews.com/world/street...in-study-finds

Også fra England, litt utdatert kanskje men allikevel.
https://ccguide.org/badsoap.php

Så har vi all dritten som tidvis dropper innom her som enten delvis eller helt består av henna.

Så det å påstå at hasj ikke blir blandet ut, noen ganger med literal dritt er ganske naivt. Du kan heller ikke være 100% sikker på pot før du tester det for urenheter heller. Hele avlingen kan fint være sprøytet ned med insektmidler.
Sist endret av Cityreefah; 31. oktober 2023 kl. 16:59.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Må bare komme med en advarsel her til alle som kan la seg friste av syntetisk cannabis. Du risikerer at du ikke tåler vanlig cannabis etterpå. Jeg ble super sensitiv i etterkant til vanlig weed. I flere år. Hadde aldri tatt sjansen på å stappe noe slikt i kroppen min igjen. Ingen som vet noe om langtidseffektene osv. Skal du først røyke, så ordne deg vanlig. For alt vi vet ender alle som har prøvd syntetisk med kreft etter noen år. Det var UR144 jeg røyket som var veldig mild kontra JWH018 etc, men det røska skikkelig opp i CB reseptorene mine. Dere er advart.
Vis hele sitatet...
Men det er ikke snakk om slike syntetiske noids. De der du nevner er tukla så mye med at effektene er på helt ekstreme og ofte farlig.

Sjekk ut molekylet til en eller annen spice og altnoid, sammenlign det med Delta 9 THC molekylet så skjønner du greia.

Koffein feks, der har molekylet så få muligheter til å sette på nye deler og bare 1 endring på molekylet gjør at det allerede er langt fra koffein og effekten kan være noe helt annet. Derfor er feks koffein rcs ikke noe veldig spennende, få muligheter og mulig kjempe farlig.

Også må folk skjønne at det er forskjell på phytocannabinoider og de andre fult syntetiske noidene.

At det er farlige stoffer i varene eller andre forurensninger er jo ikke noe som skyldes stoffet i seg selv.

Phytocannabinoids found in the cannabis plant include:

1. Tetrahydrocannabinol (THC)
2. Cannabidiol (CBD)
3. Cannabigerol (CBG)
4. Cannabinol (CBN)
5. Cannabichromene (CBC)
6. Cannabicyclol (CBL)
7. Cannabielsoin (CBE)
8. Cannabitriol (CBT)
9. Cannabivarin (CBV)
10. Tetrahydrocannabivarin (THCV)
11. Cannabidivarin (CBDV)
12. Cannabichromevarin (CBCV)
13. Cannabigerovarin (CBGV)
14. Cannabigerol Monomethyl Ether (CBGM)
15. Cannabigerol Monomethyl Ether (CBGM)
16. Cannabielsoic Acid A (CBDA)
17. Cannabielsoic Acid B (CBDB)
18. Cannabielsoic Acid C (CBDC)
19. Cannabigerolic Acid (CBGA)
20. Tetrahydrocannabinolic Acid (THCA)
21. Cannabidolic Acid (CBDA)
22. Cannabinolic Acid (CBNA)
23. Cannabichromevarinic Acid (CBCVA)
24. Cannabigerovarinic Acid (CBGVA)
25. Cannabigerol Monomethyl Ether (CBGM)
26. Cannabielsoic Acid A (CBDA)
27. Cannabielsoic Acid B (CBDB)
28. Cannabielsoic Acid C (CBDC)
29. Cannabichromevarinic Acid (CBCVA)
30. Cannabigerovarinic Acid (CBGVA)

Please note that there may be additional phytocannabinoids discovered since my last update in January 2022.
Vis hele sitatet...

Sjekk alle cannabinoidene de har funnet i planten, å det er sikkert flere.
30+ noids på likt når man røyker en bønne? Høres kjempe skummelt ut.

For øyeblikket er jeg veldig usikker på om jeg syntes konsentrat fra en lovlig lab eller en med ak-47 står å desperat banker weed busker rundt i kjelleren sin for å presse plater påfører mest risk for sluttbrukeren.

Skepsis er alltid bra å ha, men det er så mange som virker feilinformert, det er risikabelt ja, men det tror jeg har mere med rester fra masseproduserte vapes og mangel på hygiene hos de som fyller dem opp hjemme.

Hhc/(o) er ikke i planten, men denne O'en har jeg valgt å ta sjansen på. Vitamin e i lungene tok knekken på en del folk, fordi det hopet seg opp og ikke ble fraktet vekk, så folk ble kvelt fordi de ikke kunne absorbere oksygen.


Rc benzo, finnes masse av dem som blir brukt medisinsk. Her er folk redd for fentanyl, akkuratt som avisa har advart mot.

Rc Amfetamin, dette blir feks brukt for folk med adhd. Dette er ikke veldig skummelt syntes folk, for det er normalisert.

Rc lsd finnes det også masse av, men ingen virker å ha noe sterke meninger om det. Kun hørt advarsler om 1 spesifikt stoff back in the days

Rc cannabis, vitamin e ble brukt og her røska det med seg hele* samfunnet til å hate på vapes. Folk er fortsatt full av feil info og hakker på deg. Var ikke snakk om vanlig vape juice i dette tilfellet engang

Også spice da, som virkelig knulla mange. Ja, her skapte det også veldig stor frykt for alt som heter syntetisk.
Vis hele sitatet...
Er bare så jævlig typisk at alle skal skape så mye frykt uten at de spesifikt vet hvorfor.
Også kommer de å griner 30 år senere fordi "det er jo trygt" og "samfunnet er fult av stigma"

Syntes at rusmiljøet har 1000x mere stigma og feilinformasjon en noen andre.
Dette er ett relativt nytt felt, her må man ta ting med en klype salt, lese seg opp på flere kilder og erfaringer.

At noen lager en tråd på freak om xxx er farlig, ingen vet sikkert. Men da kommer fortsatt "Anonym Bruker" å sier han kjenner en som ble sengeliggende og hetetokter.

Helt tom info med null som backer det som påstås, men nå kommer det 200 uregistrerte 14 åringer og 100 narkohatere å leser det.

Folk kommer hit for info, da syntes jeg det er litt vell mye synsing. Ingen vet sikkert og hodet lytter ofte til det som stemmer mest med egen oppfatning.

Det må garrantert være flust av folk her inne som har hensikt i å skremme og trolle rundt. Vær kildekritisk når du leser posten min, posten til anonym bruker og postene til resten.

Vi er alle tjukke i hue i varierende grad
Fuck Mr. Plod!
Kom borti anonym knappen...

Hei
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En liten advarsel herfra også. Noen bekjente bestilte fra medvape og ligger mer kraftige lungeproblemer på sykehus nå. Hold dere unda!!
Vis hele sitatet...
Fin skremselpropaganda du holder på med her.
Skulle tro medvape driver å reklamerer her. Tjener nok litt ekstra på all oppmerksomheten de får nå
Sitat av Cityreefah Vis innlegg
Som nevnt over var disse akutte lungeskadene forårsaket av ulovlige carts som var tyknet med vitamin e-acetat.

Dette er kanskje ikke fra Marokko, men vi importerer en del plater fra Spania også.

https://gizmodo.com/there-sure-is-a-...ays-1833848055

https://www.techtimes.com/articles/2...cal-matter.htm

https://www.foxnews.com/world/street...in-study-finds

Også fra England, litt utdatert kanskje men allikevel.
https://ccguide.org/badsoap.php

Så har vi all dritten som tidvis dropper innom her som enten delvis eller helt består av henna.

Så det å påstå at hasj ikke blir blandet ut, noen ganger med literal dritt er ganske naivt. Du kan heller ikke være 100% sikker på pot før du tester det for urenheter heller. Hele avlingen kan fint være sprøytet ned med insektmidler.
Vis hele sitatet...
Brick hash var noe som jeg selv så på markedet som 19 åring, og det er ca 20 år siden, så ja det er ganske utdatert info.

Jeg kjøper ikke særlig med hasj nå for tiden men nå og da. Virker som om markedet har mye bedre kvalitet nå enn når jeg var ungdom. Jeg har aldri sett tørre harde plater eller "turroc" som det ble kalt.
Siste testen jeg tok viser tilsynelatende både thc og cbd, du ser bildet av den i "keefen som går rundt nå" tråden.

Ellers er jeg heldig nok til å dyrke litt selv og har kompiser så jeg vet ganske godt hva jeg røyker heldigvis.

Og jeg synes flere skal dyrke selv, press ut de jævla kyniske køddene fra markedet. Drit i hasj, dyrk weed!
Sist endret av Expialidocious; 31. oktober 2023 kl. 19:08.
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Brick hash var noe som jeg selv så på markedet som 19 åring, og det er ca 20 år siden, så ja det er ganske utdatert info.

Jeg kjøper ikke særlig med hasj nå for tiden men nå og da. Virker som om markedet har mye bedre kvalitet nå enn når jeg var ungdom. Jeg har aldri sett tørre harde plater eller "turroc" som det ble kalt.
Siste testen jeg tok viser tilsynelatende både thc og cbd, du ser bildet av den i "keefen som går rundt nå" tråden.

Ellers er jeg heldig nok til å dyrke litt selv og har kompiser så jeg vet ganske godt hva jeg røyker heldigvis.

Og jeg synes flere skal dyrke selv, press ut de jævla kyniske køddene fra markedet. Drit i hasj, dyrk weed!
Vis hele sitatet...
Tørrock fins enda men det blir solgt til kidsa. En av de få fordelene med å bli en gammel rusnyter er at man får bedre shit jo eldre man blir.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Tørrock fins enda men det blir solgt til kidsa. En av de få fordelene med å bli en gammel rusnyter er at man får bedre shit jo eldre man blir.
Vis hele sitatet...
Blir mer overrasket når jeg kommer over tørrock enn skikkelig godis. Aner ikke om det er snakk om gamle partier eller hva det er, men det ser ut som det dukker opp litt hver gang det blir «tørke».


Sitat av Opponent Vis innlegg
Skulle tro medvape driver å reklamerer her. Tjener nok litt ekstra på all oppmerksomheten de får nå
Vis hele sitatet...
Derfor er det desto enda viktigere å advare folk mot å bestille varer der i fra.

Hvor mange kids tror du bestiller dette som inngangsportalen sin til narkotika? Jeg begynte på samme måte selv, bare at det var snakk om spice. Det er totalt ansvarsløst å selge disse på denne måten, uten id sjekk eller noe. Husker superkul.no eller noe sånn solgte spice en stund også..

Dette forumet tillater ikke diskusjon om selgere på mørkenettet, men disse har funnet ett loophole; bare benyttet seg av en nettside på clear net, og dermed er alle slusene åpnet for å kunne snikreklamere for butikken sin.
Hvor mange prosent av trafikken deres tror du stammer fra freak?
Si meg, hvis disse ikke hadde latet som om dette var helt lovlig og legit, tror dere freak hadde tillatt poster om siden da? Neppe.

Det økte nivået av poster tyder også på at noe er i gjæret. Er det en exit scam? Eller er det bare snakk om å drukne ut advarsler og dårlige tilbakemeldinger?
En exit scam er jo perfekt, og ingen vil se noe til pengene sine siden det ikke er en «ekte» nettbutikk.
Med det sagt, penger er det siste som betyr noe når man ser på dette tilfellet.


Ikke putt mer penger i lomma på disse folka. Det er omtrent bare én god grunn til å operere som en »ekte» butikk og det er at man ønsker mer synlighet, hovedsakelig for å treffe kunder som blir lurt av siden og tror de kjøper ett lovlig produkt.
Målgruppen deres er da altså unger og folk som tror det er lovlig… eller?

Ser jeg holder en svært negativt tone gjennom hele innlegget, men det er virkelig ingenting positivt med medvape.
Kom med kilder på alt tullet du spyr ut i alle trådene så kanskje folk tror på deg.
Du som sitter med bevisbyrden her og bør klare å bevise dine påstander istedenfor å bare avfeie alt å kalle det fake og farlig uten å faktisk vite noe.
Sist endret av Bjarnebetjent; 31. oktober 2023 kl. 19:49.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Bjarnebetjent Vis innlegg
Kom med kilder på alt tullet du spyr ut i alle trådene så kanskje folk tror på deg.
Du som sitter med bevisbyrden her og bør klare å bevise dine påstander istedenfor å bare avfeie alt å kalle det fake og farlig uten å faktisk vite noe.
Vis hele sitatet...
Jeg sier jo at ingen vet sikkert, at folk må sjekke flere kilder og ta meg og de andre med en klype salt.

Høres ut som jeg steller meg bak medvape, noe jeg ikke gjør. Aner ikke hvordan de opererer, hva de putter i sine vapes, hvem som produserer destilaten dems og hva de putter i den.

Masseproduserte vapes og hygiene hos de som fyller advarer jeg mot.

Jeg kan bare gå god for hhco og thco som jeg bruker i en sikkelig mod med ceramic coil fra Vaporesso*?

Jeg baserer info på det jeg leser fra forumer om altnoids, antall sykehusinnleggelser, hundrevis av timer med googling, og at jeg nå skraper i bunn av krukken som hadde 100g tilsammen.

Merker ikke noe forskjell nå, kontra da jeg røyket hasj. Eneste er at toleransen er så høy at jeg våkner klar i toppen og får veldig dårlig effekt.

Poenget mitt er ikke å kaste folk til høyre eller venstre, men jeg er på nett 12-18 timer hvert døgn og det går mest i lesing om hva en som interesserer meg mest da.

Jeg gjør research for min egen del, å har ikke interesse eller mulighet til å lagre alt av kilder

Jeg er kritisk til megselv også, men det er fordi jeg leser mere en jeg klarer å huske og fordi vi mennesker ikke har mulighet til å se hele bildet.

Hvis noen har noe bevis på det motsatte, at det er ganske farlig så vil jeg gjerne lese det, men jeg finner bare advarsler fra lite troverdige folk som bare har røyket litt, eller som ikke har prøvd det, eller folk som ikke skjønner forskjellen på en noid som struktur messig ser ut som ett hårette romskip og selges som pulver i kilovis fra kina og en noid du inhalerer uansett om du røyker weed eller vaper olje.

Forurensing, juks og farlige stoffer skjer jo også i mat industrien, men jeg er ikke skeptisk til om kanelen min er tuklet med. (Kilde tv2 hjelper deg episoden om svindel i mat industrien)

Par dager nå så kan jeg begynne å ha meninger om abstinenser, spennende tid i vente
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Er meg han sikter til tror jeg, men nå har du gitt det trollet ett bedre innlegg en jeg hadde orket å servere.
Nøddy, ja det er "pararell hund" jeg sikter til.
Forøvrig så forsvarer ikke innlegget til nøddy hva du sier på noen måte "pararell hund"...
Anonym bruker
"Svak Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Cityreefah Vis innlegg
Og hvordan kan noen av dere vite hva som egentlig er i platene dere røyker på? Og dermed være 100% sikker på at dere ikke inhalerer noe dritt dere ikke burde? Ser at noen nevner at de er skeptiske til hva en shady fyr i kjelleren sin blander sammen (noe man ikke en gang kan vite at er tilfellet btw). Så hva er da bedre eller tryggere med at en eller annen shady fyr i Marokko presser platene deres?
Vis hele sitatet...
Derfor jeg kun røyker det jeg lager selv,føkk plater med jallashit.
Ser noen her ta veldig lett på dette, og la meg skyte inn at syntetisk cannabis er ikke noe å spøke med. Man kan overdose med dødelig utfall av det, man kan få Hjerneødem, langvarig psykose, aggresjon, anfall, hjerteproblemer, lungeinfeksjon og mye mer.
Dette er bare syntetisk cannabis alene, i og med at det er uregulert kan det være andre farlige stoffer i det også. Dette er ikke skremselspropaganda, dette er opplysninger og advarsler.
Sist endret av CannaLars; 1. november 2023 kl. 12:48.
Sitat av CannaLars Vis innlegg
Ser noen her ta veldig lett på dette, og la meg skyte inn at syntetisk cannabis er ikke noe å spøke med. Man kan overdose med dødelig utfall av det, man kan få Hjerneødem, langvarig psykose, aggresjon, anfall, hjerteproblemer, lungeinfeksjon og mye mer.
Dette er bare syntetisk cannabis alene, i og med at det er uregulert kan det være andre farlige stoffer i det også. Dette er ikke skremselspropaganda, dette er opplysninger og advarsler.
Vis hele sitatet...
Det har allerede blitt nevnt flere ganger i denne tråden. Men HHC er ikke spice, eller i nærheten av å være det. Så selv om det er syntetisk fremstilt, noe som mye er, LSD f.eks. Så kan det ikke sammenlignes.
Hei sann. Jeg bestilte mango hybrid kush hhc-o fra dem på mandag. Fikk den for en time siden. Tok 10 lange trekk 30 min siden. Akkurat nå føler jeg meg påvirket men som om jeg røyka bønne for 3 timer sia. En mild buzz men jeg føler meg rolig. Påvirker ikke humør eller sinnstilstand for nå. Røyker brunt 1-2 ganger i måneden.