Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1286
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg er en helt vanlig kar, så går gjennom en litt tøff tid, har vert et tungt år på både jobb og privaten.

Så har slitt sykt med depresjon, angst og panikk angst siste mnd, og no måtte eg bare kontakte legen, får ikke såve om nettetene og tror eg skal dø av panikk anfall natt etter natt...

Han lurte på først og skrive ut Xanor til meg (noe jeg har prøvd før illegalt noen gonger, og håndterer fint) Men fekk for første gong utkrevet benzo av legen, vival 2mg.

Men ettersom jeg har lest er Vival 2mg veldig mye svakere en 1mg xanor?

Vill 2mg vival klare og stoppe desse extreme panikk anfallene mine tror dere?
Jeg må jo seff bare prøve selv!

Men hva er deres erfaringer? Hva benzo fungerer best mot extreme panikk anfall?
Xanor, men det er ikke å anbefale. Hvor hyppig er anfallene? Xanor har en mye kortere halveringstid enn Vival/Valium og ved sjelden bruk vil du ikke bli like fort avhengig. Vival tar evigheter på å forlate kroppen, så da kan du endre opp avhengig selv om du tar noen hver tredje dag.

Rart han ikke skrev ut 5mg valium da.. 2mg er jo ingenting i forhold til en 1mg xanor.
Har vært avhengig i ca 15 år.. Trapper nå ned på vival. Skal ned på 3x 2mg per dag.

Husk også at lappen ryker ved bruk av Xanor. Kun vival inntil 10mg/døgn eller sobril inntil 30mg/døgn er godkjent for bilkjøring.
Dette gjelder ved fast, daglig bruk.
Sist endret av SkammeligNykter; 10. august 2023 kl. 17:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Prøv carnivore dietten i 2 uker
Hei. Eg har prøvd alle benzo ogmot panikkangst holde eg fortsatt en knapp på sobril, som egentlig blir sett på som den "snilleste". Men det er om det er episoder nå og da, om du skal ta fast er diazepam bedre pga lenger halveringstid.
Anonym bruker
"Digital Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du er vant med virkningen av Xanor vil nok 2 mg Vival føles litt svakt. Aldri skjønt hvorfor Sobril, som bruker opptil to timer på å nå full effekt, kan være særlig effektivt mot panikkangst.