Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1382
Fra en avis: «Aaserød har for øvrig vært i mediebildet, også i USA, tidligere. Da han ble skilt fra sin kone Michelle etter bare 20 måneders ekteskap i 1997, krevde kona 300 millioner kroner samt 400000 kroner i måneden i skilsmisseoppgjør. Hun fortalte også at hun brukte 10 millioner kroner i måneden. Selv i USA vakte det kravet oppsikt.»
[list=1][*]300 000 000 Engangssum[*]400 000 Hver måned[*]10 000 000 Som månedlig forbruk[/list=1]

Mulig at «Norske» Aaserød har mange penger, men det får være grenser. Har sett at mange regissører og skuespillere i Hollywood betaler lignende.

Mangelfull dømmekraft hos Amerikanske dommere eller er det riktig med slike utbetalinger?
tjah, når en er så dum og ikke sikrer seg med pre-nups så
tviler på at hun fikk så mye
sykt, kunne tenkt meg den summen ^^
Hu der vakke billi.
Uansett om man har mye penger så er det MASSE å bruke i måneden. Syntes hun har gått _LITT_over streken...
Man skulle ikke tro at verden bestod av mer enn ett land når man ser samfunn og politikk-forumet på nFF.
I resten av verden er det et samfunn, der er det ikke så mye å diskutere.
300 MILLIONER ???

Hun der må lagt på litt for mange null`er, eller så er hun stokk dum! Hun kan da faen ikke få så mye!? Er ikke BARE hans skyld at ekteskapet gjikk til helvette ? :O
Hu må ha vært jævli flink!

Ellers har hun tatt bilder av ham i pinlige situasjoner, og han er bare glad til å slippe at bildene av ham med dobørsten opp i rumpa mens han suger skaftet ikke blir offentliggjort.
noe slikt tviler jeg på at det er Nudo :P
kan ikke si noe annet en at vi lever i en syk, syk verden! :P
Opprinnelig postet av turock
kan ikke si noe annet en at vi lever i en syk, syk verden! :P
Vis hele sitatet...
^^ Så syk at ei dame forlanger 300 millioner pga skilsmisse ...

Tenk om alle kvinner og menn skulle krevd 300 mil pga de ble skilt :O
Det hadde vært sykt mye penger til slutt :P
noen som har adressen til han fyren, må begynne å skrive frierbrev
Voyage: Hvilken avis har du lest dette i?

Har sett at mange regissører og skuespillere i Hollywood betaler lignende.
Vis hele sitatet...
Kan du ikke nevne et par da?
Jeg ville gjerne likt å vite inntekten til Aaserød. USA opererer så vidt jeg vet også med et prosentmessig krav akkurat som Norge.
I Norge hadde dette garantert aldri skjedd, i og med at vi har en lov (husker ikke hva den heter) som sier at viss det stort sprik mellom inntektene og foruene til partene, kan formuen fordeles skjevt.
Men det at mannen ikke tok ut særeie er jo utrolig naivt gjort.
Opprinnelig postet av steinarlima
I Norge hadde dette garantert aldri skjedd, i og med at vi har en lov (husker ikke hva den heter) som sier at viss det stort sprik mellom inntektene og foruene til partene, kan formuen fordeles skjevt.
Men det at mannen ikke tok ut særeie er jo utrolig naivt gjort.
Vis hele sitatet...
Du henviser til Ekteskapslovens §59 som omhandler skjevdeling. Just to get that stated
Opprinnelig postet av Gilgamesj
Man skulle ikke tro at verden bestod av mer enn ett land når man ser samfunn og politikk-forumet på nFF.
Vis hele sitatet...
Som jeg skulle sagt det selv. JEG OGSÅ ER DRITTLEI USA OG ALLE NYE THREADER SOM BLIR STARTET BARE PÅ GRUNN AV ALT DET FORBANNA DUMME DE FINNER PÅ. De er dumme, greit, vi har fått det med oss nå. Slutt.
Opprinnelig postet av MacGyver
Voyage: Hvilken avis har du lest dette i?


Kan du ikke nevne et par da?
Vis hele sitatet...
Det stod på SOL.no med bilde og link til VG.

Indiana Jones stjernen Sean Connery måtte betale noe lignende rundt 300 millioner, så er det en rekke andre. Virker ganske vanlig i USA. Men tror det ble oppluss siden dette var en Nordmann.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Penger er ikke så galt. Det er menneskets syn på penger som er galt. Penger var laget for å kunne eie og forhandle verdier man har gjort seg fortjent til. Hvis man fks. jobbet, så fikk man penger i stedet for mat, sånn at man selv kunne gå å kjøpe den maten man hadde lyst på. Slik gikk verden rundt. Nå ligger det ikke noe verdi i pengene lenger. Pengene er verdien. Forsvinner seddelen så forsvinner også verdien. Man kan finne en seddel på gata, og uten å ha gjort seg fortjent til det kan man gå i butikken å bytte til seg et brød eller en kartong med melk. Eller man kan "investere" i aksjer (???) og tjene penger uten å i det hele tatt røre en finger. Jeg tror det er høyrepolitikk det heter... ta over, bygg ut, ta mer. Jeg kan ikke tenkte meg til at det var hensikten når pengene først kom.
Opprinnelig postet av Voyage
Det stod på SOL.no med bilde og link til VG
Vis hele sitatet...
Det står ingenting om hvordan rettsaken gikk eller hvorvidt han måtte betale noe av det.
Vell, i noen stater i USA er det faktisk slik at når man skiller seg må mannen gi fra seg halve av alt de eier til ekskona. Kona har også rett til å få utbetalt det beløpet hun er vant til å leve med til vanlig når hun var gift med mannen. Så hvis mannen er veldig rik og sjemmer bort kona kan hun kreve å få 10 mill i mnd pga at hun kan si hun er vant med å leve på 10 mill i mnd. Sykt men sant..

-normal
usa--->mulighetenes land
I say no more