Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1351
har kjøpt et nettverkskort det funker fint untatt at jeg ikke har sterkt signal! så plutselig kobler det seg ut! finnes det en måtte å forsterke antennene på?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Det er fullt mulig å sette på en bedre antenne, men en elektronisk antenneforsterker er litt klumsete.

Du sier forresten ikke noe om det er PCMCIA-kort eller PCI-kort du bruker.

h
Antenneforsterker er som regel bare shit, men med bedre antenne kan du komme langt, såframt det ikke er signalet fra AP'en (andre enden) som er problemet
jeg bruker PCI-kort! kan være mulig at det trengs forsterker til routeren ja! men uansett hvis det er noe som funker hadde det vert greit å fått visst om det og hvor man kan få kjøpt det!
Mener på at man finner antenner kos Komplett.
Hvor langt er det mellom deg og AP'en forresten? Type kort/AP kunne også hjulpet.
Sist endret av CoDEmASTeR; 24. februar 2004 kl. 21:38.
veit ikke hvor langt det er! pcn står i kjelleren og AP`n står i etasjen over! det bør være at antenna på kortet er dårlig i og med at en berbar pc har godt signal derfra! tror jeg leiter litt på komplett jeg! takk!
men hva bør jeg gjøre? kjøpe nytt kort eller kjøpe ny antenne? eventuelt hvilket kort eller antenne?
Du kan forbedre signalet inn på antennen. De som driver med Wardriving kjenner til dette (rettningsbestemt antenne).

Kikk litt på www.wardriving.com

edit: husket ikke om det var .org eller .com...
THIS DOMAIN IS FOR SALE:
wardriving.org
$288.00

testa .com som ending og det funka!