Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2517
Fikk 25 kodeintabletter (25mg?) av legen ifbm hoste i høst.
Disse ga jeg opp da de ikke ga noen nevneverdig hostedempende effekt.

Hva med ruseffekt, er dette noe å spise i større doser, evt hvor store?

Ser jo at det er snakk om å ekstrahere Kodeinet fra pinex/paralgin forte, så da må det jo være noe virkning på det??
I en Paralgin Forte er det 30 mg Kodein. Så det blir omtrent som å tygge PF, bare uten paracetomol. 3-4 stk burde gi ok effekt.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av frank_l Vis innlegg
I en Paralgin Forte er det 30 mg Kodein. Så det blir omtrent som å tygge PF, bare uten paracetomol. 3-4 stk burde gi ok effekt.
Vis hele sitatet...
Sikkert en flott buzz på 2stk om man ikke har utviklet toleranse.
Du kan også ekstrahere kun kodeinen hvis du ikke ønsker de andre stoffene i tablettene. Er en tråd om det her hvis du er interessert, bruk søkefunksjonen.
jeg har rene kodein tabletter (altså ikke PF) er det da noen vits å extrahere kodeinet, for å slippe "hjelpestoffene" i pillene?
Det er jo nada paracetamol i disse....
Sitat av Bare-surr Vis innlegg
jeg har rene kodein tabletter (altså ikke PF) er det da noen vits å extrahere kodeinet, for å slippe "hjelpestoffene" i pillene?
Det er jo nada paracetamol i disse....
Vis hele sitatet...
Det er ingen vits å ekstrahere. Det er bare visse andre som ikke greier å lese igjennom tråden. Siden pillene er giftfri, så ta gjerne 10stk om du vil ha skikkelig funk. 3-4stk for en mild effekt.
Knus 5 piller til fint pulver, bland med vann i ett shott-glass, og hiv innpå. Drikk så ett glass med vanlig vann kort tid etter inntak. Store mengder kodein uten toleranse gir fort kvalme og ubehag.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Til info så er det bar 17,5 mg ren kodein i hver av disse pillene, i motsatt til PF som inneholder 30 mg per tablett.