Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 14924
Er det noen på freak som har greie på hvordan man lager sizzurp, gjerne da med minst mulig skadelige stoffer og mest mulig kodein. Hva er best å bruke? Hva syns freaks om dette som substitutt for alkohol etc.?

Edit: Gjerne da med norske legemiddler som ingredienser.
Sist endret av Martinsh; 22. desember 2011 kl. 01:03.
Du trenger Paralgin forte, Pinex Forte eller kodein tabletter.
Hostesaften inneholder også noe antihistaminer, men de trenger du ikke.

Du trenger å fjerne parracetten i Paralgin/pinex forten din, her er en måte du kan gjøre det på. http://www.drugsandbooze.com/showthr...xtraction-(CWE)

Bland med sprite, ikke sprit lol.

Det er noe annet en alkohol helt klart, du blir varm, avslappet og glad. Det er avhengighetskappende så du må ikke bruk det ofte
Hvordan smaker sørstats sizzurp med hostesaft, noen? Går det ann å bruke cosylan etc?
Husk å putte oppi godteri. Det skal være prometazin i ordentlig sizzurp, men er vel vanskelig å få tak i. Bland i et pappkrus (eller to) og hør på denne sangen!

Martinsh: Nei, det går ikke. Dette er ikke samme greia. Når det er sagt, så har jeg aldri prøvd syrup, og har ikke tenkt til det heller. Lil Wayne har uttalt at det er som om magen brenner når han ikke får det. Lykke til!
Sist endret av Chronic420; 22. desember 2011 kl. 01:42.
Sitat av Martinsh Vis innlegg
Hvordan smaker sørstats sizzurp med hostesaft, noen? Går det ann å bruke cosylan etc?
Vis hele sitatet...
Aldri smakt det før, ja du kan sikkert bruke cosylan men det smaker nok ganske vondt. Det blir heller ikke ekte purple drank. Cosylan inneholder etylmorfin.
Samt at cosylan er lakserende.. Så du må rygge snickers etter en dl -.-

Noen andre hostesafter ol som egner seg som er lett å få av lege?
Sist endret av Martinsh; 22. desember 2011 kl. 01:50.
Husk å lese om doseringer osv så dette ikke ender i overdose http://en.wikipedia.org/wiki/Ethylmorphine
Er vell egentlig mer aktuelt med doseringer på kodein enn ethylmorfin etter hva jeg har forstått. Håper på at noen freaks kan utale seg om smak og rus+rus vs. stresset med å lage det.
Sitat av Martinsh Vis innlegg
Er vell egentlig mer aktuelt med doseringer på kodein enn ethylmorfin etter hva jeg har forstått. Håper på at noen freaks kan utale seg om smak og rus+rus vs. stresset med å lage det.
Vis hele sitatet...
Du kan like så greit ta de pillene eller drikke litt cosylan, jeg ser ingen grunn til å blande en drink. Jeg driker faktisk cosylan atm blandet med sprite for å teste, det smaker dritt, en kjemisk ettersmak.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Fant ingen passende tråder, så jeg bumper denne i håp om svar fra noen med erfaring.

Hva er en chill brukerdose med kodein? Da tenker jeg meg en godt merkbar rus.
Sitat av Mr.Jack Vis innlegg
Fant ingen passende tråder, så jeg bumper denne i håp om svar fra noen med erfaring.

Hva er en chill brukerdose med kodein? Da tenker jeg meg en godt merkbar rus.
Vis hele sitatet...
Etter å ha lest experiences på erowid ser der ut som det ligger på rett under 100mg. Ville begynt på 70mg.

OBS: ikke personlig erfaring, kun lest.
Er jo bare å ta 2 paraglin forte og drikk ei 125ml flaske Cosylan, er konge rus d...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Lit mye for de som ikke er tilvent kodein,
Bare jeg som får en behagelig rus av cosylan? Pleide å drikke dette før, men nå er jeg visst tom...
pleier å drikke cosylan når jeg er skikkelig syk...ikke som et rusmidder, men jeg sover veldig godt=)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Martinsh Vis innlegg
Er det noen på freak som har greie på hvordan man lager sizzurp, gjerne da med minst mulig skadelige stoffer og mest mulig kodein. Hva er best å bruke? Hva syns freaks om dette som substitutt for alkohol etc.?

Edit: Gjerne da med norske legemiddler som ingredienser.
Vis hele sitatet...
1/4 Cosylan hostesaft og 3/4 sprite
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Er jo bare å ta 2 paraglin forte og drikk ei 125ml flaske Cosylan, er konge rus d...
Vis hele sitatet...
Man blir jo balle kvalm av for mye cosylan da. Selv om det er chill, vet jeg ikke om det er verdt det. Med mindre du har lyst til å sovne og bæsje på deg.
Sitat av bobjolf Vis innlegg
Man blir jo balle kvalm av for mye cosylan da. Selv om det er chill, vet jeg ikke om det er verdt det. Med mindre du har lyst til å sovne og bæsje på deg.
Vis hele sitatet...
OMG. Sant så sant
Skjønner meg ikke på folk som klarer å dyppe ned såpass store mengder cosylan, det smaker jo oppsnerka ballesvette og verre til. I tillegg så er det jo kvalmt som bare det
Kan jo hende det er godt å "ruse" seg på hostesaft, men for min del er det nok å ta et par milliliter over dosen jeg har fått så sover jeg godt uten å våkne pga hosteanfall

I tillegg vil jeg tro de tilsetter alt mulig slags drit (lakserende effekt, kvalmt etc.) bare for å hindre folk i å gjøre nettopp dette. Så det da finnes andre ting å bli rusa på om det er det som er poenget, spør legen om tabletter istedenfor (da uten alle rare skjitstoffer i) og det går sikkert meget så mye bedre
Sitat av bobjolf Vis innlegg
Man blir jo balle kvalm av for mye cosylan da. Selv om det er chill, vet jeg ikke om det er verdt det. Med mindre du har lyst til å sovne og bæsje på deg.
Vis hele sitatet...
Jeg får cosylan hver gang jeg er forkjøla, sparer den alltid til jeg blir frisk, så drikker jeg hele flaska en fin lørdagskveld sammen med noen par valium, å jeg har ALDRI blitt dårlig i magen av det.

Er dere som har damemager