Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 922
Vet ikke om dette er riktig forum, men jeg prøver likevel.

Er det noen som har erfaringer som frivillig arbeider i europa? Jeg vurderer å ta et år i utlandet etter at jeg er ferdig med videregående skole om ca 1,5 år. Det hadde vært meget spennende å fått oppleve nye språk og nye kulturer i en så tidlig fase av livet. Har tenkt å forhøre meg litt nærmere angående dette før jeg eventuelt melder meg på.

Link: http://www.ungieuropa.no/
Høres utrolig spennende ut Nordino. Har nesten lyst til dette selv når jeg slutter på skole!
Kjenner en som er i Belgia nå. Han stortrives med det hele. Vertsfamilien består av to menn som sammen driver sauna-firmaet Aquajoy. Sweet.
Frivillig arbeid for forsvaret i Afghanistan? Eller spar opp en haug med penger og dra på interrail eller haiketur...litt offtopic, men kan sikkert være nyttig hvis du vil oppleve mange forskjellige kulturer
Trådstarter
92 0
Ja, for alle vet jo at Afghanistan ligger i europa
Hehe, tar den på min kappe Men uansett Europa eller ikke, gode erfaringer
Sitat av Dynge
Kjenner en som er i Belgia nå. Han stortrives med det hele. Vertsfamilien består av to menn som sammen driver sauna-firmaet Aquajoy. Sweet.
Vis hele sitatet...
For det hørtes jo ikke tvilsomt ut...To menn og ett sauna-firma. Legg sammen to og to