Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2474
Er det noe å tjene på å selge piller f.eks sobril, wellbutrin, remeron og narkotikum (i all hovedsak cannabis)?

Noen som har solgt fra Norge før?
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Absolutt, kjenner selv en kar som har tjent ganske mye penger. Men det er viktig å alltid overført kjapt til offline wallet, sidene blir jo tatt ned av FBI eller exit scammer. Så jo den saken i VG der 30 nordmenn hadde blitt identifisert gjennom denne child play siden, så spørsmålet er jo hvor trygt det er å bruke Tor om dagen. Kanskje noe med litt kunnskap rundt datasikkerhet kan si noe om det.
Jeg har alltid følt meg sikker ved bruk av VPN. Da snakker vi drevne og seriøse VPN aktører, ikke de gratis og hobbydrevne som faller under enhver motstand.
Du har trolig allerede bæsja på leggen når du posta her med mindre du bruker VPN, tails osv. Du er i Kripos sitt søkelys med en gang du starter å selge. Men lykke til da
Trådstarter
16 1
Sitat av NoLimits Vis innlegg
kjøp pilla dine i større qantum her ii norge... mellom 100-200% profitt.

Men kjøper du syntetisk hasj/weed over nettet er du så og si drapsmann, og jeg vil da gjerne vite hvem duer.

Kjøppte en bagger med weed(måtte da det ikke var brunt der. Og røyka en feit en. 3kvart etter ble jeg henta av 113 og hadde den værst psykose, paranoya, eppelepsi annfall og kramper.... var som jeg husker to ganger bevistløs. hadde jeg fynnet noe å drepe meg med hadde jeg gjort det.
Men ble lam og så mye smerter at jeg klarte ikke bevege meg..... så drit i hele greia du.... da blir straffen du får for import om du blir tatt ikke 0,0000001% av hva du får om du dreper noen eller ødelegger livet til samtlige....

jeg ska vartfal ta meg en tur og hilse på han som solgte meg.... men for alt i værden, det er ditt valg. (ta ikke detta som en trussel, men tenk litt lenger en forrhuden og finn ut hvilken moralkode du ska leve etter....

kjiipt å sløse bort noen år på Ullersmo for å tjene noen usle norske dollar....
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke sagt at jeg skal kjøpe noen ting. Jeg skal selge, og det jeg selger er weed jeg har dyrka selv. Pillene er fått av legen. Jeg har heller ikke sagt at jeg tenker å selge syntentisk, men takk for advarselen.

Koster 43000 kr bare for å få lov til å selge på valhalla. Det er selvsagt uaktuelt. Men noen her på freakforum må vel ha erfaring med salg?
Sist endret av Blabbla; 24. oktober 2017 kl. 19:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Grunnen til at det koster så mye er fordi bitcoins har steget som faen og de har sikkert ikke endret vendor fee på en stund.
Gå til en annen side, på alphabay kostet det vel ca. 2k å registrere seg som vendor.
Sitat av Blabbla Vis innlegg
Jeg har ikke sagt at jeg skal kjøpe noen ting. Jeg skal selge, og det jeg selger er weed jeg har dyrka selv. Pillene er fått av legen. Jeg har heller ikke sagt at jeg tenker å selge syntentisk, men takk for advarselen.

Koster 43000 kr bare for å få lov til å selge på valhalla. Det er selvsagt uaktuelt. Men noen her på freakforum må vel ha erfaring med salg?
Vis hele sitatet...

Leste ikke orntlig jeg. Beklager. Trudde du kjøpte fra deepweb. Sjekk pm a
Du får nok bedre svar her: https://www.reddit.com/r/DarkNetMarketsNO/

Flere selgere som kun opererer over mail i disse dager grunnet ustabilitet i markedene(flere som har blitt tatt ned/hacket de siste ukene)