Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4527
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Har flere hundrevis av disse lappepakkene her. På resept fra USA.
Men, jeg har ikke PEILING på hva dette er, og finner svært lite eller ingen info eller rapporter rundt disse på nettet som sier meg noe konkret.

Så om noen har erfaring med disse "Suboxone" lappene så fortell gjerne.
Har fått med meg at di brukes mot opiat avrusning, men er altså ute etter om det er noe form for rus og innhente på og ta disse.

I så fall hvordan og hvor mange? Har tatt en del morfin og kodein tidligere, er dette noe ala det samme?

http://www.raceinfo.no/temp/tn_Suboxone%20front.jpg
http://www.raceinfo.no/temp/tn_Suboxone%20bak_1.jpg


-Peace
Det er subutex, og brukes som du sier mot opiatavhengighet.

http://no.wikipedia.org/wiki/Buprenorfin

http://no.wikipedia.org/wiki/Naloxon

"Medikamentet er langt mer potent enn morfin i lave doser, men i motsetning til for fullagonister som morfin og heroin oppnås ved økende dose raskt en maksimaleffekt som ligger lavere"
Sist endret av El MunchoGrande; 23. februar 2012 kl. 16:37.
Ifølge kjentfolk, er Subutex noe av det sykeste de har tatt... Er nok noe potente saker dette visst man ikke er opiat-avhengig!
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
Hmm.. blir en fin kveld med dyna på sofaen og gaming på prosjektoren med Suboxone og Marijuana da!

Får vell teste og skrive her hva jeg selv syntes etterpå
Hoho, ha en fortsatt fin kveld folkens!
usertitle import
bleh's Avatar
Les deg opp om dosering asap. På den ene siden kan det gå riktig ille hvis du overdoserer og ikke har toleranse, og på den andre siden så sløser du mye hvis du tar mer enn nødvendig. Søk på subutex her på forumet f.eks.

Første treff på google når man søker på "suboxone" er denne siden. Den gir deg en grei pekepinn på hva du er i ferd med å putte i deg.

Husk også at når man røyker på dette blir effekten mye, mye sterkere, og kvalmen kommer gjerne lettere. Er mange som er plaget av mye kvalme når de tar buprenorfin. Dette er det de tunge narkomane får når de skal avruses, og det florerer av subutex på det svarte markedet.

Anbefales ikke, forøvrig. Toleransen kommer fort, og selve rusen er bare...slapp og zombiemode. Pluss at man lett bikker over fra ekstase til spystase...
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
Det er 2mg i en sånn lapp.
Hadde egentlig tenkt til og ta 1lapp men flere som har tipsa meg om og kutte den opp så tenker jeg gjør det...
Satt forøvrig med en kompis i går og han kasta i seg 2 stykker... turte ikke og ta selv da jeg ikke tar noe jeg ikke vet hva er (som regel ..).

Men jeg fikk ikke vært med han mer enn en 30min tid før jeg måtte fyke så rakk ikke helt og få med meg hvordan han ble... men tror han fikk litt blurry syn/ble svimmel i øya, og han ble helt loka, fikk ikke sagt hadet til han engang.. men virka som han hadde det relativt veldig greit hehe ;O

Men jeg prøver meg frem ved og klippe biten i 2 deler og ta en først, det skal vistnok ta 1time(?) før de "kicker" så ser vi jo om man trenger mer eller omvendt...
Obs! Det er 8 mg buprenorfin (subutex) og 2 mg naloxon (narcanti) i hver lapp! Naloxon er tilsatt for å hindre at man injiserer dette stoffet, siden det virker som motgift mot opiater.
usertitle import
bleh's Avatar
Det er smeltelapper altså, ser det nå, ja. Har aldri vært borti det selv, men har knust & hatt under tungen, og det blir vel det nærmeste jeg kommer til det der. De fleste jeg har hørt med som har prøvd sub har fått best effekt ved å knuse og snorte litt av pillen, men siden du ikke har det i pille form er det vel bare å kjøre på under tunga.

Effekten er som med alle andre "opiat"-preparater: Sløv, varm på "innsiden", tilfreds, mister matlyst, kløe fra helvete.. og som tidligere nevnt er det veeeldig mange som ikke klarer å holde på magen når de tar sub. De spyr og spyr, og ligger utslått i 17 timer osv osv.. Prøv deg fram, og husk det jeg skrev om at hasj kicker effekten noe forjævlig.


Og sist, men ikke minst; det tar en stund før virkningen setter inn, spesielt hvis man ikke sniffer/skyter (de er tilsatt noe for at det ikke skal kunne skytes, har aldri skutt noe selv så kan ikke si om det går eller ei). Mener å ha lest (og har forsåvidt selv erfart) at virkningen kommer etter 1-2 timer, men det er ikke like...slående og euforisk som f.eks morfin i store mengder. Man får en litt "lavere" peak, men behagelig er det..

Avhengighetsskapende som faen og, så hvis du har hundrevis av de liggende kan det fort gå til helvete med alle andre planer du har for de neste ukene/mndene..

Sitat av Hellwar Vis innlegg
Obs! Det er 8 mg buprenorfin (subutex) og 2 mg naloxon (narcanti) i hver lapp! Naloxon er tilsatt for å hindre at man injiserer dette stoffet, siden det virker som motgift mot opiater.
Vis hele sitatet...
Ikke i hver lapp, slik jeg forstår teksten på baksiden av pakken i OPs post, så er det 4x2mg i hver pakke.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
Dette er alt som er i èn pakke:

http://www.raceinfo.no/temp/tn_Suboxone%20lapp.jpg

Her har jeg delt den opp, og prøver den minste først...:
http://www.raceinfo.no/temp/tn_Suboxone%20delt%20i%202.jpg

Men blir usikker med dette 8mg/2mg greiene ...?
Leste ett eller annet sted.. tror det var Erowid at første gangene skulle man ta 2mg - 4mg(MAKS!).. så om det er 8mg eller 2mg jeg tar hadde jo vært relativt greit og vist på forhånd..hehe :O
Sist endret av deGrønne Skoger; 23. februar 2012 kl. 18:09.
usertitle import
bleh's Avatar
Ah, da forstår jeg. Hellwar hadde riktig, det står jo forsåvidt på toppen av forsiden av pakken at den inneholder 1 stk. Da er hele greien 8mg, så den minste biten der er vel ca litt over 1/3 eller noe. Ville begynt med mindre hvis du ikke har prøvd før, men har ikke tatt stoffet i den formen der før så kan ikke si jeg er helt sikker.

Men bedre å begynne med for lite, hvis du uansett har mange pakker. For begynner du med for mye kommer du, som nevnt i hver eneste post jeg har skrevet om dette dritproduktet, til å spy. Mye. Det er kjipt.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
Tok den lille som på bildet over jeg, kompis tok som sagt 2 hele lapper i går.. og tror ikke han ble dårlig så satser på at det går greit.

Tok den for ca 10-15minutter siden og begynner og merke det allerede at livet er ganske herlig nå hehe, så det her har jeg trua på foreløbig ja

Så ha en fin kveld folkens, det skal jeg hvertfall! Rapport kommer!

http://www.raceinfo.no/temp/tn_Livet.jpg
Kos deg Gleder meg til trip rapport
Min erfaring med subutex er at du blir digg rusa, ikke sånn halliser osv men mere lok/fjern og chill.

Dessuten så kan du vel forvente deg litt oppkast, spesielt hver gang du røyker (samme med vanlig sigg også)

Edit: har ikke vært borti lappene bare i pilleform.
Sist endret av SinHazzard; 23. februar 2012 kl. 19:21.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
Suboxone burde det vises STOR respekt til folkens, virkelig.
Jeg ble vettaskremt av effekten, det kan ikke sammenlignes med morfin eller kodein rus, det er den sterkeste rusen jeg har hatt i hele mitt liv på opioder det lille jeg tok i går og helt annerledes.

Er fortsatt helt på tur så rapport kommer senere istedet, har sitti og skriv rapport siden 12 i dag men kan jo selv tenke seg hvor mye jeg har rukket og skrive på så mange timer så tar det en dag jeg er litt mer klar i toppen hoho!

Uten tvil ett JÆVLIG potent stoff dette, så stay safe folkens. Og skål for helga
PS: Var så slått ut i går at jeg ikke engang fikk kommet meg ut av mitt eget rom.. lå våken i senga i 5 timer med halliser/sinnsykt realistisk dagdrømming før jeg bestemte meg for at det var best og sove, jointen ligger like herlig og ny rulla her fortsatt :S
Sist endret av deGrønne Skoger; 24. februar 2012 kl. 16:07.
usertitle import
bleh's Avatar
Ja, som jeg prøvde å få fram er dette noe man bør ha stor respekt for. Og hadde du røykt den J'en hadde nok ikke kvelden i går vært like chill.

Bare ikke kjør på for mange dager på rad med det der, svettebygene som kommer bare etter 2-3 dagers sammenhengende bruk når man slutter, er heeelt forjævlig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ikke bruk over flere dager/lengretid man blir lett avhengig av subutex! Det brukes jo for narkomane med opiat avhengighet!