Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 7162
haha, men det er jo viktig å dele erfaring når det gjelder problemer med en simpel løsning. ; p

nei du trenger litt mer en det vis du er skikkelig redd. jeg bruker å få litt forskjellig ettersom jeg å legen tar en prat på kontoret. har bare gått oppover i mengde though. du trenger minimum 50 - 70 mg per strekning. første gang klarte jeg ikke formulere min flyskrekk godt nok, å gikk derfra med 4 stk 10 mg. altså 40mg fordelt på to flyturer.

jeg måtte spise alle ved første reise å enda var det "noe" som manglet. har en narkis av en kompis som fikk fikset meg valium på hjem reisen så det gikk fint. (lærte at sobril > valium til dette formålet)

husker ikke hvor mye det er på en remse men får du 10 tabletter av 10 eller 15mg så kan du føle deg trygg. altså 5 til vær vei.

spis noen av dem på vei til flyplassen siden det er en jævli plass å henge rundt på. spessielt gardermoen.

høres ut som en pillegal narkis, men jeg spiser dem aldri til vanlig å heller ikke med god samvittighet for å fly, men det er det som fungerer.
Jeg hadde også lettere flyskrekk før og fikk sobril av legen. Funker det, men hvis du vil bli kvitt problemet er det eneste som fungerer å fly ofte og ikke fortrenge angsten, fortsett sånn og angsten vl bli gradvis mindre hver gang.

Nå skal det sies at jeg mistet min flyskrekk etter en jorda rundt reise hvor jeg fløy ca 30 ganger på et halvt år, tok til og med et rustent småfly i Vietnam
Sitat av Cheese Vis innlegg
Jeg hadde også lettere flyskrekk før og fikk sobril av legen. Funker det, men hvis du vil bli kvitt problemet er det eneste som fungerer å fly ofte og ikke fortrenge angsten, fortsett sånn og angsten vl bli gradvis mindre hver gang.

Nå skal det sies at jeg mistet min flyskrekk etter en jorda rundt reise hvor jeg fløy ca 30 ganger på et halvt år, tok til og med et rustent småfly i Vietnam
Vis hele sitatet...
Her virker det jo nesten mot sin hensikt Da øker du jo sjansen for å dø i flykræsj, når du flyr så ofte heh...
k til og med et rustent småfly i Vietnam
Vis hele sitatet...
Jeg lider av flyskrekk selv, men aldri i livet om jeg hadde satt meg inn i en rusthauk uten å ha knasket 100stk 5mg valium halvtimen i forveien
Gikk bare til legen og sa at jeg hadde flyskrekk, og fikk med meg Sobril hjem.
Sitat av sali Vis innlegg
Gikk bare til legen og sa at jeg hadde flyskrekk, og fikk med meg Sobril hjem.
Vis hele sitatet...
Hvor mye sobril fikk du med deg?
merkelig greier det flyskrekk greiene..jeg har nerver som faen..alltid vært høysensitiv,dvs føler gleder frykt og skuffelser sterkere enn vanlige folk,men jeg har aldri hatt en nerve for fly...eneste er at jeg kan bli litt berørt å få gåsehud på kroppen når det er litt "større"enn vanligdagse opplevelser ved take off...

jeg får først nerver når jeg har noe under beina,i høyden..som empire state building og sånn kan bli litt
Sist endret av alanapoli; 23. februar 2012 kl. 19:19.
Sitat av Slashdown Vis innlegg
Hvor mye sobril fikk du med deg?
Vis hele sitatet...
Fikk med meg for reisen til dit jeg skulle, og fra. Så to altså. Husker ikke hvor mange mg.
Sitat av sali Vis innlegg
Fikk med meg for reisen til dit jeg skulle, og fra. Så to altså. Husker ikke hvor mange mg.
Vis hele sitatet...
to?delte legen ut piller til deg?

hadde ikke forundret meg om det var siste trend