Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2952
God kveld, godtfolk!

Jeg sitter her og klør meg litt i huet, fordi jeg sitter på et par tabletter jeg lurer på hva som er hva!

http://bildr.no/view/1107768

Det er tre forskjellige typer, og jeg vet at den hvite er sobril, den oransje er rivotril(?), men jeg har ingen anelse om hva den tredje er!

Hadde vært veldig trivelig dersom dere andre freaks har vært borti denne før!

På forhånd takk.

Mvh

Tavlekritt
Google er en fin ting. Har ikke peiling på noe av dette, men etter litt kjapp googling så fant jeg fram til at det kan være mirtazapine, Rivotril og alprazolam.
Sist endret av Nath; 15. februar 2012 kl. 23:09.
Tabletten i midten ser hvertfall ut som rivotril.

http://www.steroidportal.com/d1-Rivo...mg60tabs-.html
Et søk på felleskatalogens identifikasjonssøk viser at tbl med merking "tz 5" er en Remeron, det vil si en gammeldags antidepressiva.
den nederste er sobril 25 mg om jeg ikke husker feil
Sist endret av skukketrure; 15. februar 2012 kl. 23:59.
Etter grundig studering kan jeg fastslå at den øverste gjenstanden på det hvite underlaget er en såkalt enkroning.

Kilde
Sitat av Kalle_Kanin Vis innlegg
Etter grundig studering kan jeg fastslå at den øverste gjenstanden på det hvite underlaget er en såkalt enkroning.

Kilde
Vis hele sitatet...
Gir de noe rus?
Dette er jo livsfarlig! Hvorfor i all verden svarer folk på ting de ikke kan noe om?

OT: Den første er en remeron, et c-preperat, den midterste en rivotril, et b-preperat og den nederste pillen er en sobril, et ganske så sterkt b-preperat.
Sist endret av soriamoria; 16. februar 2012 kl. 00:44.
Sitat av ErikH Vis innlegg
Gir de noe rus?
Vis hele sitatet...
Har aldri prøvd. De er ganske harde, så tror den beste måten å innta det på er ved å varme det opp til "kronen" er flytende, for så å sprøyte det rett inn i blodet
Sitat av soriamoria Vis innlegg
Dette er jo livsfarlig! Hvorfor i all verden svarer folk på ting de ikke kan noe om?

OT: Den første er en remeron, et c-preperat, den midterste en rivotril, et b-preperat og den nederste pillen er en sobril, et ganske så sterkt b-preperat.
Vis hele sitatet...
Sobril, et sterkt b-preparat...? Det er du som ikke har lest boka di her.
Nærmest krona, Remeron. så rivotril. så 25mg sobril.
Sitat av soriamoria Vis innlegg
Dette er jo livsfarlig! Hvorfor i all verden svarer folk på ting de ikke kan noe om?

OT: Den første er en remeron, et c-preperat, den midterste en rivotril, et b-preperat og den nederste pillen er en sobril, et ganske så sterkt b-preperat.
Vis hele sitatet...
Enig i at man skal være forsiktig med å fastslå hva det kan være uten å være sikker.

Det er èn person i denne tråden som foreslår feil medikamenter, men innleder svaret sitt med: Har ikke peiling på noe av dette.

Etter det får trådstarter noe som for meg hvertfall tilsynelatende ser ut som riktige svar.

Svarene du kommer med som det riktige i din post her er allerede gitt.
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Sobril, et sterkt b-preparat...? Det er du som ikke har lest boka di her.
Vis hele sitatet...
Kan ikke du forklare oss hva det er da? Hvis det ikke er et sterkt b-preparat.

http://www.felleskatalogen.no/medisi...-pfizer-563995
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Kan ikke du forklare oss hva det er da? Hvis det ikke er et sterkt b-preparat.

http://www.felleskatalogen.no/medisi...-pfizer-563995
Vis hele sitatet...
Det er et svakt b-preparat. Var det vanskelig å forstå posten min eller?
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Det er et svakt b-preparat. Var det vanskelig å forstå posten min eller?
Vis hele sitatet...
Nonetheless så er det et b-preparat. Og den er sikkert ganske sterk for mange som ikke har oppnådd like høy toleranse som deg da.
Og kalle sobril ett sterkt b preperat er til og le av,det er den svakeste benzoen du får tak i.
Det er ganske svakt, ja!
Anbefaler Imovane
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Nonetheless så er det et b-preparat. Og den er sikkert ganske sterk for mange som ikke har oppnådd like høy toleranse som deg da.
Vis hele sitatet...
Ja, det er et b-preparat, jeg har aldri sagt noe annet heller, men å si det er et sterkt b-prep er helt feil.
Rivotril og Xanor, da kan vi begynne å snakke om sterke b-preparater.
usertitle import
bleh's Avatar
Tja, alt er inviduelt folkens. Ikke glem det. SWIM kan poppe 10 mg xanor og 4 halvlitere uten særlig funk, men hvis han popper 6 mg rivo og 4 halvlitere smeller det til helvete. Og toleransen er tilnærmet lik for begge stoff.

Men har også en kompis som aldri får funk av f.eks xanor i store mengder (i kombo med hasj og alkohol), men han kan ta 10 mg diaz og 1 pils og blacker helt ut. Så folk er veldig forskjellig. Skjønner ikke hypen rundt Xanor, personlig synes jeg at en litt større mengde sobril er bedre enn xxxxxmg Xanor.
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Det er ganske svakt, ja!
Anbefaler Imovane
Vis hele sitatet...
Imovane gir en digg rus,men den jævla metallsmaken jeg får i kjeften ødelegger alt.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Imovane gir en digg rus,men den jævla metallsmaken jeg får i kjeften ødelegger alt.
Vis hele sitatet...
Ta stor slurk vann, men ikke svelg helt enda.
Hiv inn ønsket mengde sovetablett.
Svelg.

Liten/ingen metallsmak.
Sitat av bleh Vis innlegg
Tja, alt er inviduelt folkens. Ikke glem det. SWIM kan poppe 10 mg xanor og 4 halvlitere uten særlig funk, men hvis han popper 6 mg rivo og 4 halvlitere smeller det til helvete. Og toleransen er tilnærmet lik for begge stoff.

Men har også en kompis som aldri får funk av f.eks xanor i store mengder (i kombo med hasj og alkohol), men han kan ta 10 mg diaz og 1 pils og blacker helt ut. Så folk er veldig forskjellig. Skjønner ikke hypen rundt Xanor, personlig synes jeg at en litt større mengde sobril er bedre enn xxxxxmg Xanor.
Vis hele sitatet...
Xanor er ettertraktet fordi den medisinske virkningen er overlegen de andre benzoene.Men til rus så er det mange andre benzoer som er bedre,flunipam synes jeg har best rusvirkning.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Imovane gir en digg rus,men den jævla metallsmaken jeg får i kjeften ødelegger alt.
Vis hele sitatet...
.. og for ikke å snakke om hull i hukommelsen dagen derpå...