Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 781
denne posten er til de som plages med gf kortetene sin dual screen funksjon;

satt å funderte på hvorfor jeg ikke fikk kjøre dual screen med mitt nye gainward gf FX 5600 256ddr ram. jeg hadde jo satt crt skjermen på en konverter og skjørt den inn i flatskjerm utgangen på kortet og en S-kabel ut til tven. men fikk ikke to skjermer ut med nview slik som jeg pleide med mitt abit gf 4 siluro ti 4200 OTES.

Da slo det meg at kansje det var pga den konvertern tfra crt til flatskjerm.

jeg testa og tror du ikke det var problemet.
nå som jeg kjører crt skjermen over vanlig rgb inngang så går alt så det suser med dual screen.

tror kansje at en del av de som har spurt på forumet om hjelp til akkruat dette har gjort samme taben som jeg gjorde...

jeg mener at feilen ligger i konverteren. for slik som jeg forsto det så klarer ike nview å detektere skjermn din på samme amåte som vanlig igjennom den. derfor blir det fuckup og blackscreen..
Eller; mener å har hørt at s-cabeln har et klarere bilde og kan derfor også kreve litt mere av kortet. så rpøv med phono kabeln..

håper de neste søker å forstår...

MVH
Psych|Com
Sist endret av Psych|Com; 15. august 2003 kl. 16:24.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
offtopic : Skaff deg et retteprogram for text :P

ontopic : Jeg tipper du har gjort noe galt i oppsettet der siden jeg har en kompis med samme kortet som kjører fint 2 CRT skjermer med konverteren OG via Svhs til TV'en.

offtopic : Det heter Svhs (svideo) og Composite (kompositt)
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
er ikke så mye feil jeg kan gjøre når det bare gjalt plug ang play .. men men