Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4417
Hei!

På lørdag 24/4 overførte jeg noe BTC fra Atomic Wallet til min nye Leger Nano X. Tenkte at det ikke gjorde noe om overføringen tok noen dager så satte latterlig lite fee, 8sat/vB. Begynte på 13 vMB from tip, i går var den oppe i 50 vMB from tip og i dag er den gått ned til 36 vMB from tip.
Hadde ikke sotte meg godt nokk inn i hvoran køsystemet til BTC netverket fungerer men får ta det som god lærdom.

Fant ut at ViaBTC har en transaction accelerator, men kvalifiserer ikke for gratistjenesten siden mitt fee er lavere en 0.0001 BTC, om jeg skal betale for å få den framskyndet vil det koste meg 380$.

Leste å om Bitcoin Afterburner, men da må man gi fra seg privatnøkkelen til en tredjepart om jeg har forstått det riktig.

-Så det jeg lurer på er om netverket "glemmer" gamle transaksjoner etter en tid slik at jeg får den tilbake i lommeboken og kan overføre på nytt med høyere fee.

-Og om dere som har vert borti lignende situasjoner kan komme med råd til hvordan jeg kan bumpe overføringen rimeligst mulig.

-Det er vel ett vanskelig spørsmål siden ingen med sikkerhet kan forutsi markedet, men er det noen som har en formening om hvor lang tid det vil ta når jeg nå er 36 vMB bak tip med 8sat/vB i fee?
Har vært i samme situasjon tidligere og den gikk igjennom til slutt. Det tok noen dager.

Hvis den derimot ikke skulle gå igjennom etter noen uker så skal den i teorien returneres.

Angående "boosting" vet jeg ingenting
Sitat av Source Vis innlegg
Har vært i samme situasjon tidligere og den gikk igjennom til slutt. Det tok noen dager.

Hvis den derimot ikke skulle gå igjennom etter noen uker så skal den i teorien returneres.

Angående "boosting" vet jeg ingenting
Vis hele sitatet...
Takk for svar, hva mener du med "i teorien returneres"? Er det kodet inn at transaksjoner skal returneres etter en gitt tid,
eller kan den bli stående der i evigheten, til backlogen er prossesert eller til jeg booster den gjennom ett mining pool som støtter dette?
Sitat av utepaanordnes Vis innlegg
Takk for svar, hva mener du med "i teorien returneres"? Er det kodet inn at transaksjoner skal returneres etter en gitt tid,
eller kan den bli stående der i evigheten, til backlogen er prossesert eller til jeg booster den gjennom ett mining pool som støtter dette?
Vis hele sitatet...
Før transaksjonen går gjennom har pengene ikke egentlig forlatt din wallet. Det er bare at mange wallets prøver å ta høyde for penger som snart går ut av walleten - siden du egentlig allerede har brukt de. Etter en stund, vil bare transaksjonen regnes som å aldri gå gjennom og bli "glemt", og da kan man prøve på nytt.

De blir ikke aktivt overført tilbake, det er bare at ingen at overført de til å begynne med.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Glemte å komme med oppdatering, de kom på søndag så det tok ca 7 dager