Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 4325
Hei!

Etter season 3 oppdatering har jeg problemer med at PC fryser idet man skal hoppe ut av helikopterert/flyet. Alt fungerer bra i pre-lobby og generelt ellers.
Har prøvd nesten alt, installert windows pånytt og putta i 16gb ram til, dette er det siste som er gjort. Da funka det 1 runde, så frøys alt igjen og vil ikke fungere.
Skjermkort temperatur ligger på rundt 70grader. Er ett 1080 kort, sammens med en i7 7700k prosessor og 32gb 3000mhz.
Eller er det ett z270 hovedkort fra Asus og 2x 500gb SSD disk.

Noen som kan hjelpe?! Prøvd å kjørt som admin osv også, uten hell.
DevError 6068 kommer, og har prøvd såogsi alt etter å ha googla denna. Men er ikke hvergang 6068 kommer.

Håper noen kan hjelpe her! Er helt grønn nå.
Har du overklokka? Kan minne litt om en pc som blir ustabil under overklokking, du kan prøve å kjøre litt mer volt hvis det er tilfellet.
De fleste av mine problemer med CoD har blitt løst ved å nedgradere skjermkort-driver. Jeg bruker versjon 457.30.