Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1367
Hei. Jeg har aldri trent på cola og amf, men jeg lurer på om dere som har prøvd hvordan var det?
jeg planlegger å bruke det kanskje ta det engang i uka når jeg trenger en
umiddelbar økning i styrke.
Det hørtes ut som en meget dum idé. Jeg vil tro du får mer utbytte av koffein.
Ja, jeg har trent på kola én gang. Følte ikke det ga noe mer ytelse, men så tok jeg ikke kolaen for treningens skyld heller, var bare et sammentreff.

Umiddelbar økning i styrke? Funker nok ikke slik
Du vil få høy puls og høyt blodtrykk, svette mer og bli veldig varm. Du kan få en kortsiktig gevinst ved at du klarer å presse deg litt ekstra, men samtidig øker du sjansen for skader som følge av overbelastning og feil teknikk. Varmetoleransen før utmattelse vil øke, noe som gir økt prestasjon, men som også øker sjansen for muskelskader. Det er også lettere å pådra seg andre skader fordi man feilvurderer hvor grensene går. I tillegg får man gjerne redusert matlyst, som er uheldig når man prøver å bygge muskler.

Så øker det også sjansen for å få hjerteinfarkt, for de som allerede er i risikogruppen. De færreste er det, men greit å huske på at man kan være utsatt uten å være klar over det selv.
Du vil nok prestere og presse deg hardere som skrevet ovenfor, men begge tærer jo hardt på hjertet, så ville ikke tatt sjansen på det ihvertfall.
Jeg vil ikke anbefale deg det. Pre-workouts holder i massevis. Koffein er ett kraftig nok sentralstimulerende til å forløse den ekstra energien du søker etter.
Ville sagt meg enig med de andre her, evt om du må ha noe sterkere enn vanlig PWO Skaff deg noe PWO fra utlandet med DMAA.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg trente en gang på steroider (testo og tren) etter en natt på stukern med pepper. Fy faen så dårlig jeg ble, føltes ut som jeg skulle dø (var kvalm og helt utmattet) hele jævla dagen. Vet ikke om det hadde med roidsa og gjøre men; Anbefaler IKKE å trene på amf.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg trente en gang på steroider (testo og tren) etter en natt på stukern med pepper. Fy faen så dårlig jeg ble, føltes ut som jeg skulle dø (var kvalm og helt utmattet) hele jævla dagen. Vet ikke om det hadde med roidsa og gjøre men; Anbefaler IKKE å trene på amf.
Vis hele sitatet...
Trenbolone blanda med amf eller cola er no go. Det er knallhardt til hjerte, generelt steroider og makka, cola.
Det er den miksen der som plutselig gjør at unge folk for hjerteinfarkt osv.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Trenbolone blanda med amf eller cola er no go. Det er knallhardt til hjerte, generelt steroider og makka, cola.
Det er den miksen der som plutselig gjør at unge folk for hjerteinfarkt osv.
Vis hele sitatet...
Ja... og attpåtil etter det der brukte jeg 2 glass clen. Siste kur var i mai i fjord tror jeg, og sliter fortsatt idag med hjertebank og høy hvilepuls (120-130)