Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2321
Halla freaks! Lurt på hvordan dere hadde det på 420, og hva dere gjorde for å feire? Selv så var jeg ute med noen kompiser med noen gram rimelig god grønning og litt øl, var nydelig vær så det måtte nytes! Ble mere stein enn det jeg hadde vært på leeenge og det så ut som jeg spilte minecraft med 5 frames per second

Håper alle hadde en fin dag, enten om du røyker eller ikke
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
1g grønning og 1g brunt på deling med en kompis, med 1mg xanor.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rusfri
4spliffs me 4sorter god weed
2 trekk på maisern, pluss ei litta flis med byebyepille
Hadde "desverre" jobb dagen derpå, så min ble nok bare feiret med "thoughts and prayers" for at dere andre hadde det morro
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Like sten den dag som de andre
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Er det bare jeg som tenker sånn? At 420 varer 9 dager, pga 4/20, 4/21 etc? (Tjue)en osv. Lol
Sist endret av hasjkake; 22. april 2021 kl. 22:25.
Min 420 feiring ble å ligge pisseskev i soffen mens jeg så på noe junk.
419 feiringa derimot, den var heftig! 6-7 timer med GHB, kokain og heftig sex med dama. Sitter med fotlenke atm, men på grunn av korona så tar dem ikke alko/rustest.
Valgfri brukertittel
Anarquista's Avatar
Skækkao med 1,5 g i, pluss sikkert 3-4g som gikk i bongen :^)
Den var som alle andre dager.
Var ute med bestekompisen og delte et par joints nede med vannet Var fint vær og god temperatur. Snakket om livet og barndomsminner.
Hjem fra jobb, fyre 0,05g på bongen, så var det natta
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Holder meg alltid rusfri i ukedagene, så ble ikke noe feiring. Kanskje jeg tar det igjen nå som det er helg