Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2359
Anonym bruker
"Rik Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I morgen er den sagnomsuste dagen her. Da er det også en del gode tilbud her og der på nettet. For meg er det interessant å se på vaporizere. Problemet er at mange av dem er i USA og det koster en formue å kjøpe og sende til Norge.

Finnes det noen gode europeiske nettbutikker der man man kan kjøpe vaporizere som også gjerne har gode deals på 420? Gjerne noen med flere utvalg og ikke kun 2-3 stk. Jeg er hovedsakelig på jakt etter en Da Buddha (ingen norske nettbutikker har den).

Bruk gjerne denne tråden til å dele noen gode tilbud som dere kommer over, det gjør ingenting om de er amerikanske så lenge de shipper til Norge.
Sjekk ut Shady.no
Takk for tips! Hadde tenkt å investere i en vaporizer. Skal si fra hvis jeg kommer over noen gode tilbud.
Anonym bruker
"Rik Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BeardedFreak Vis innlegg
Sjekk ut Shady.no
Vis hele sitatet...
For generell sjekk i morgen i tilfelle de har tilbud er jo de greie, men som jeg skrev i innlegget mitt har ingen norske nettbutikker det jeg trenger. Nesten ingen utvalg når det kommer til vaporizers, men det tror jeg er vanskelig å få til uansett med mindre man bor i USA eller Canada.
Anonym bruker
"Rik Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bjarnebekjent Vis innlegg
Takk for tips! Hadde tenkt å investere i en vaporizer. Skal si fra hvis jeg kommer over noen gode tilbud.
Vis hele sitatet...
Anbefaler r/Vaporents for tips om vaporizers. Kan også være greit å se på i morgen for tips om vaporizers på tilbud hvis du ikke har noe i mot å kjøpe fra USA eller Canada.

For tiden har jeg en Solo 2 og den er grei, men savner Da Buddha som jeg hadde for flere år siden.
https://www.weedshop.no/produkt/vapo...hty-vaporizer/

Noen som har testet denne? Jeg har røyka pipe i alle år eller bong. Hører flere si vape ikke gir det samme kicket men må eliminere lukta.. røyker kun hasj
Anonym bruker
"Rik Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
https://vapefiend.co.uk/

Nettopp bestilt noe herfra. Gratis frakt! Bra utvalg også.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
https://vapefiend.co.uk/

Nettopp bestilt noe herfra. Gratis frakt! Bra utvalg også.
Vis hele sitatet...
Husk at du mest sannsynlig må betale noen avgifter/fortolling når denne pakken kommer frem.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Husk at du mest sannsynlig må betale noen avgifter/fortolling når denne pakken kommer frem.
Vis hele sitatet...
Nå er jeg ikke helt oppdatert på toll-opplegget lenger, men da jeg drev og handla vapes (bl.a. fra vapefiend - solid butikk!) var det ihvertfall færre avgifter på elektronikk. Er lurt å sjekke avgiftene på tollkalkulatoren Tollen har på nett, så man ikke får seg en dyr overaskelse når man skal hente ut pakken.
Anonym bruker
"Rik Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Husk at du mest sannsynlig må betale noen avgifter/fortolling når denne pakken kommer frem.
Vis hele sitatet...
Joda, det er jeg klar over. Er likevel litt nice med gratis frakt fra utlandet.

Bestille kun et par glassrør for min vaporizer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Joda, det er jeg klar over. Er likevel litt nice med gratis frakt fra utlandet.

Bestille kun et par glassrør for min vaporizer.
Vis hele sitatet...
Gratis frakt? Hva gjør vel det, du sparer 200 men ender opp med moms og behandlingsgebyr på 130 og enkelte ganger en fortolling
Anonym bruker
"Rik Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
Gratis frakt? Hva gjør vel det, du sparer 200 men ender opp med moms og behandlingsgebyr på 130 og enkelte ganger en fortolling
Vis hele sitatet...
Det hadde jeg vel gjort uansett?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det hadde jeg vel gjort uansett?
Vis hele sitatet...

Det kan lønne seg å handle fra utenlandske butikker, men regnestykket blir fort vanskeligere å holde oversikt over. Hvis butikken er VOEC-registrert vil den kreve inn moms, det blir inkludert i betalingen og du får lite styr. Hvis ikke butikken er VOEC-registrert blir det fort verre. Da må du fort betale prisen for varen, pluss fraktekostnader, pluss 25% moms av pris+fraktkostnader, samt fortollingsgebyr (150 eller 300kr).

Dette er slik jeg har forstått det, men som sagt er reglene vanskelige. Er du i tvil, så sjekk med posten/tolletaten selv.
Sist endret av Bl4derunner; 24. april 2021 kl. 11:04.