Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1054
Over de siste 3 mnd har eg røykt basically hverdag, med en sjelden 1 dags pause. Har gått rundt 1-2 g uken (av ig til mer)
Har en urinprøve om 1 mnd typ, sks ta mitt siste trekk straks før en lang pause. Har dere moen tips til hvordan jeg kan få dette ut av systemet mitt eller er jeg fucked? Har hørt at makka/guff/speed hva nå enn dere kaller det skal kunne hjelpe, bruker eb del makka selv men isje til dey ekstreme men om det har effekt så kan jeg begynne å tenke på å gunne på med det i en stund. thcen er noe drit fordi det er så lenge i pisset, kab evt å drikke mye sprit hjelpe? sitter pris på all hjelp dere har å komme med
må bar epåpeke at om det har blitt en del slurving er det pga eg fikk i meg noe nøtter tidligere på dagem så nå bare beklage for det
må også påpeke at om dere har helt syke metoder er det inkludeert også (ba null hero) ;D
Men tusen takk for at du lseste dette innleget å setter pris på alle tilbakemeldibger , håper dere får eb fantastisk dag/kveld videre

Mr.lok
Masse vann, tren hardt & masse solarium.
Masse vann, tren hardt, masse solarium, møt masse damer, ta en bolekur, spis mye snop, drikk nyco, sov lite
Trådstarter
12 1
Vil amfen få det til å gå ut rskere?
Sitat av Mr.Lok Vis innlegg
Vil amfen få det til å gå ut rskere?
Vis hele sitatet...
Ja. Altså, amf kan booste trening og metabolisme, som vil resultere i at thc går ut "raskere".

Tør ikke å spekulere i hvor mye du tjener inn i form av tid, men det viktigste du gjør er å slutte med hasj.

Som et ekstremt verktøy kan man tømme sin egen blære med kanyle og fylle den opp med falsk urin. Jeg tør ikke å spekulere i om dette kan ta livet ditt eller ikke, men det er sterkt frarådet fra min side.