Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1543
Er så gira på å smake på Cheetos, alle typene egentlig. Så er jeg gira på mye annet. Noen butikker i Bergen? Oslo har de jo alt
BRAND ∞ STRONG
Du må på nett.
Mange å ta av, denne var bare ett eksempel.
Synes den formen for ostepop vi har i Norge er vesentlig bedre. Så ikke forvent deg noe magisk (Som det virker på filmer og serier)


Du finner cheetos i en god del innvandrerbutikker. Har det i alle de i mitt område. Så vil tro det er temmelig normalt i Bergen også.
yomomma's Avatar
Trådstarter
Fant masse nettbutikker, mye av cheetos er utsolgt de jeg ville først prøve...Jaja får sjekke innvandrerbutikkene

Mye rare ingredienser i amerikansk, ikke overraskende. Håper det smaker greit da.

ThankU
Har sett at i USA har de sånn ost på boks, flytende eller noe ala sånn boks som vi har krem på i norge. Mulig å få kjøpt det noe plass? Ser så vanvittig godt ut.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Har sett at i USA har de sånn ost på boks, flytende eller noe ala sånn boks som vi har krem på i norge. Mulig å få kjøpt det noe plass? Ser så vanvittig godt ut.
Vis hele sitatet...
Kraft Easy Cheese Cheddar
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Evig takknemlig!
Cooperscandy.no har ett greit utvalg, hender at mye er utsolgt men du kan få varsel på mail når det er på lager igjen.
Har selv handlet derifra ett par ganger etter jeg fikk dilla på fritos.