Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2569
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilke sovemedisiner er lette å få på resept?

Hvilke er de første som en fastlege vil skrive ut?

Hvordan stiller f. Eks
Vallergan, Stilnoct og Imovane seg?
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Remeron
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er nok individuelt, men jeg fikk først vallergan og så truxal
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen er "lette" å få. Du må regne med å få nei og måtte bønnfalle legen og kanskje da så allergimedisin eller z hypnotika som atarax eller Zonat. Noen leger skriver ut Imovane også men kun for 2-4 uker til du må ordne problemene på egenhånd eller over på ting som remeron eller seroquel som egentlig er for psykisk syke men bivirkning av man kan bli trøtt.
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
For meg gikk slik: Circadin - Vallergan - Seroquel - Mianserin - Truxal - Remeron - Phenergan - Zonat
Dette er i rekkefølge fra jeg først fikk sovemedisin til nå
Anonym bruker
"Lystig Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nevnte jeg hadde brukt quetiapin til og fra med gode resultater, fått av venner. Pling så fikk jeg resept på 50mg quetiapin
Jeg fikk først seroquel, sarotex, vallergan, remeron, zopiclone. Kun zopiclone som jeg kan bruke de dagene jeg jobber ellers blir jeg helt mongo i hodet.
Først av alt får du melatonin på resept, så kommer vallergan, videre avhenger litt på hva forige pasient med søvnproblemer fortalte legen din at fynka