Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 833
Hei å god dag 😊
har kommet over noe flytende lsd som er i en øyedråpe flaske. Jeg bruker lsd veldig sjeldent å vill finne ut hva som er beste måte å oppbevare dette? Liker ikke å kjøpe stoff, så om jeg klarer å oppbevare dette så det holder potensen slipper jeg å handle noe mere på mange mange år.

Slik jeg har det nå, ligger det i flasken, inni en zip-pose med alufolie tullet rundt. Ligger i et skap i kald kjeller, er det smartere å legge det i fryser?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kaldt, mørkt og tørt er stikkordene som med alle "ferskvarer".
Skap i kjelleren er fint det, vil holde seg i flere år da.
Trådstarter
9 1
Takk for raskt svar ��
Jeg har også en slik flaske som jeg oppbevarer i kjøleskapet med "alufolie" rundt. Så vidt jeg har skjønt kan man ha den i fryseren dersom den er lagret med nok sprit slik at den ikke fryser til. Men da jeg ikke er sikker på blandingsforholdet i flasken min har jeg ikke tatt sjansen.

Har hatt den i snart et år nå og merker ingen forskjell i potens så langt. Jeg har lest at den kan vare "opp til et par år", men med mitt lave forbruk håper jeg at den vil holde seg mange år frem, men det blir spennende å se.
Trådstarter
9 1
Håper på å ha det i mer enn et par år jeg også, vi får krysse fingrene ✌️men om den mister potens etterhvert, er det slikt at det er en langsom nedbrytning eller går det fort når det først begynner? Om det er slik at f. Eks. Om 3 år så må jeg ta dobbel dose for å få samme effekt så er ikke det så ille.
Lurer på det samme, men har ikke klart å finne noe svar på det. Har lest at det går gradvis og sakte men sikkert degenereres stadig flere av LSD-molekylene og gjør løsningen mindre potent. Men hvor fort det skjer og om kurven er lineær eller av eksponentiell karakter har jeg ikke klart å finne ut av.
har selv hatt 20milligram LSD krystaller oppi en 100x øyedråpeflaske med sprit i over ett år og den mistet ikke merkverdig effekt. Oppbevarte flaska i et skap/kott med plast og alu folie rundt og tok den ut kun for å dosere dråper