Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3392
Hjemme har vi en Cisco epc3925 ruter som ble kjøpt fra get for en del år siden. Nå måtte vi resette ruteren fordi nette falt titt og ofte, noe som ikke er ideelt i den situasjonen vi er i nå med flere på hjemmekontor blant annet.
Når jeg hadde resatt ruteren så skulle jeg logge inn på den for å kunne endre på instillingene, men det var lettere sagt enn gjort. Jeg prøvde alt det vanlig som admin og password, user og password og flere andre forslag fra Google.
Ingen av disse fungerte så da ringte vi til Telia og spurte om de visste hva det var. Der sa de at kunne være brukernavn get og passord getaccess. Det fungerte heller ikke.

Så da lurer jeg på om det er noen andre freakere der ut som som har eller har hatt samme ruter og vet hva brukernavn/passord for å logge seg inn er?

Hjelp belønnes med KP.
Hei, kan du prøve: home / home
Google gir mange forskjellige svar på denne, ser ut som du bare må prøve de forskjellige kombinasjonene inkludert blank/blank. Ellers får du jo en betydelig oppgradering for noe få hundrelapper.
IT freak
øyvind95's Avatar
Trådstarter
Sitat av randomness Vis innlegg
Hei, kan du prøve: home / home
Vis hele sitatet...
Har prøvd det og det funket dessverre ikke

Sitat av Dough Vis innlegg
Google gir mange forskjellige svar på denne, ser ut som du bare må prøve de forskjellige kombinasjonene inkludert blank/blank. Ellers får du jo en betydelig oppgradering for noe få hundrelapper.
Vis hele sitatet...
Har prøvd nesten alt jeg har funnet på Google så...
Sist endret av øyvind95; 14. november 2020 kl. 11:32.
Long shot, men har du prøvd denne?

Brukernavn: admin
Passord: {3lvislamp3}
Prøvd å bare trykke login uten å angi noe? blank/blank
https://setuprouter.com/router/cisco/epc3925/login.htm
IT freak
øyvind95's Avatar
Trådstarter
Ikke noe at dette funket dessverre, men tak for hjelp
Uvaksinert 👍
Du er sikker på at du har fått resatt den og ikke bare restarta den? Holdt knappen inne i minimum 10sek?
Prøvd Cisco Cisco?
IT freak
øyvind95's Avatar
Trådstarter
Sitat av daffe Vis innlegg
Du er sikker på at du har fått resatt den og ikke bare restarta den? Holdt knappen inne i minimum 10sek?
Vis hele sitatet...
Ja alle enhetene i huset måtte kobles til nettverket på nytt.
Navn og passord på nettverket endret Telia for oss fra kundeservice.

Sitat av Livsnyter3n Vis innlegg
Prøvd Cisco Cisco?
Vis hele sitatet...
Ja...
Sist endret av øyvind95; 14. november 2020 kl. 16:24.
passordet og brukernavn skal være det som du ble fortalt. be kundeservice ta en nullstilling fra deres side, da tipper jeg du kommer inn.