Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1599
Noen som vet hva slags LSD lapp dette er. Har tenkt å prøve denne i dag, men vil vite hva det er før jeg putter den i kjeften. Noen som har vært borti den før? Prøvd å legge til bilde, men får det ikke til. Fant den på nettet så legger ved en link. Har en slik lapp akkurat dette bilde. Det er den hele med sykkelen jeg har en lapp av.

http://adrogblog.blogspot.com/2009/10/lsd.html
Sist endret av Tanta mi; 7. november 2020 kl. 18:02.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hoffman?
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Test kit! Det kan være piss på den, hvetæm vet.
Hva som er printet på blotterpapiret har ingenting å gjøre med hvilket virkestoff som er i den. Som nevnt - testkit
1943 bicycle day. Det er et populært blottermotiv som har eksistert siden minst starten på 2000-tallet. Det er derfor mange forskjellige som lager blottere med dette motivet på. Det er dermed, i likhet med ecstasy motiver ikke noen sikkerhet i at to av samme motiv inneholder likt eller like mye virkestoff.
Fyren som har produsert produktet bryr seg såpass han vet hva som er "stillig" å ha av lappemerker.

Hadde ikke bekymra meg jeg hvertfall.

Skriv tripp rapport hvis du orker
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
LSD er det ene stoffet man omtrent helt garantert ikke trenger å teste. Fordi det finnes ikke noe annet stoff som er aktiv i så liten mengde som får plass på en lapp.

Det nærmeste er vel bromo dragonfly og 25i-nbome men de klassiske LSD lappene er litt for små for de siden LSD er dosert ca 100-300 mikrogram, mens bromo dragonfly og 25i-nbome i 600-800 mikrogram, med sterke doser opp på 1300 mikrogram.

Både bromo-dragonfly 25i-nbome er "designer drugs", de er laget for å omgå lovgivning og er begge fenetylaminer. Så, nå er de like ulovlig som LSD, før kunne man bestille de fra profesjonelle laboratorium, men nå er ikk2 det mulig. Disse stoffene er heller ikke enkle å synteserer så man kan konkludere med at de absolutt ikke er vanlige, og ikke like tilgjengelig som de var for 10 år siden.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dodecha Vis innlegg
LSD er det ene stoffet man omtrent helt garantert ikke trenger å teste. Fordi det finnes ikke noe annet stoff som er aktiv i så liten mengde som får plass på en lapp.
Vis hele sitatet...
Hva med fentanyl eller div. RC-benzoer? Fant også info om beslag av blottere med alprazolam og anekdoter om at de tilsvarte omtrent en «bar».
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva med fentanyl eller div. RC-benzoer? Fant også info om beslag av blottere med alprazolam og anekdoter om at de tilsvarte omtrent en «bar».
Vis hele sitatet...
Carfentanil er det eneste stoffet som er potent i mikrogram dosering, og det er et syntetisk opiat, det er heller noe som blandes i dårlig heroin for å få opp potensen, jeg har ikke sett noe rapporter om slikt på blotter.

Det kraftigste benzodiasepiner er vel lorazepam, og doseringen er i milligram, som blir vanskelig å få plass på blotter papir.

Edit: tok feil, alprozalam er aktivt ned i 0,25mg så man kunne vel fått nok på en blotter til å kjenne noe.
Sist endret av Dodecha; 7. november 2020 kl. 22:01.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Carfentanil er det eneste stoffet som er potent i mikrogram dosering, og det er et syntetisk opiat, det er heller noe som blandes i dårlig heroin for å få opp potensen, jeg har ikke sett noe rapporter om slikt på blotter.

Det kraftigste benzodiasepiner er vel lorazepam, og doseringen er i milligram, som blir vanskelig å få plass på blotter papir.

Edit: tok feil, alprozalam er aktivt ned i 0,25mg så man kunne vel fått nok på en blotter til å kjenne noe.
Vis hele sitatet...
Vanlig fentanyl er vel mer enn potent nok til å få plass på en blotter? Leser på nett at en sterk dose for en uten toleranse er på rundt 75ug også har du sterke rc benzoer som flubromazolam osv som en relativt sterk dose ligger på ca 200 - 400ug. Begynner egentlig å bli en del stoffer som er potente nok til å få plass på en blotter

Lest litt rundt på nett og jeg ser flere som påstår at en vanlig liten blotter kan holde oppimot 1mg virkestoff. Om det stemmer vet ikke jeg og det kommer jo ann på stoffet hvor stor plass 1mg tar, men 1mg er ikke store greiene uansett.
Sist endret av Alge; 7. november 2020 kl. 22:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jepp, det er flere RC benzoer jeg ser som kan få plass, jeg tok feil der.

Jeg har dog aldri lest rapporter om slikt konfiskert,
Det som har blitt solgt på blotter er bromo-dragonfly og 25i-nbome, nettopp fordi de har lignende effekt som LSD.

Her er en annonsering Fra politi om blottere som inneholder 25i-nboh, et analog av 25i-nbome i fenetylamin klassen.
Sist endret av Dodecha; 7. november 2020 kl. 22:24.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg har dog aldri lest rapporter om slikt konfiskert,
Det som har blitt solgt på blotter er bromo-dragonfly og 25i-nbome, nettopp fordi de har lignende effekt som LSD.
Vis hele sitatet...
Sikkert det som er mest vanlig, men jeg har selv sett alt fra 1p-lsd til etizolam blit solgt på blottere og andre ting jeg ikke vet hva er
Sist endret av Alge; 8. november 2020 kl. 02:44.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
skulle likt å vite hva som er enklest å syntesere av alle lsd analoger å etterligninger.
mtp hva man behøver av både "ingredienser" og utstyr. å ikke bare metode men såklart det også. :P
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
skulle likt å vite hva som er enklest å syntesere av alle lsd analoger å etterligninger.
mtp hva man behøver av både "ingredienser" og utstyr. å ikke bare metode men såklart det også. :P
Vis hele sitatet...
LSD er ihvertfall megakomplisert å syntetiserende, verdens forbruk av LSD produseres av en håndfull aktører. Eksempelvis mdma kan en hobbykjemiker prestere å produsere i småskala. LSD kan en med god utdannelse og noe erfaring få frem på lab men det er et helt annet ballgame. Ser for meg at de andre alternativene er omtrent like vanskelige å lage.
Sist endret av Relevant; 8. november 2020 kl. 12:04.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
skulle likt å vite hva som er enklest å syntesere av alle lsd analoger å etterligninger.
mtp hva man behøver av både "ingredienser" og utstyr. å ikke bare metode men såklart
Vis hele sitatet...
her har du lesestoff.

Og det Relevant sier kan bekreftes med innledningen til boken:
The synthesis of LSD is not a task to be undertaken lightly by the
novice wannabe drug chemist. It requires a level of skill roughly
double that needed to produce more conventional drugs such as
methamphetamine. A person contemplating this task should be well
trained prior to beginning the attempt, as learning while "on the job" is
likely to lead not only to failure, but also the probable poisoning of the
said wannabe drug chemist.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Dodecha; 8. november 2020 kl. 12:32.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kult at du linket den der, jeg begynte faktisk å lese den for noen uker siden. bra lesning så langt man skjønner noe av det. selve tanken jeg hadde til å begynne med har jeg naturligvis lagt på hylla.

tenkte bare at ettersom lsd er så komplisert, og om feks noen lsd analoger blir en decent "snarvei" i framstillingen, så skulle jo det si noe om hvor hyppig man kommer over det på blotter?

ser framfor meg at ett kok skjer engang, doser er trossalt i mikrogram, så noen millioner brukerdoser er vel å forvente per batch?
så pakkes labbet ned om det var eneste formål.

så feks en eneste framstilling av feks ALAD skulle jo ha stor innvirkning på hva som finns å komme over på markedet?

er bare super nyskjerrig på hvor ofte lsd egentlig er en annen lysergamid, en ehrlich test feks skiller ikke mellom disse, man må sende til lab som kan avgjøre hva man sitter med.