Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1677
Kan noe forklare meg greit hvordan man bør dosere?
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tørke alt, del opp i gram. 0,1-0,2 pr MD Skal holde
Uten passende vekt tilgjengelig, hvor mye vil det se ut på øyemål? ��
Drev for en tid tilbake med noe som kanskje heller kan betegnes som minidose enn micro. Hadde da ca en halv (liten) t-skje tørket og knust i en kopp og lagde te. Fikk da en lett rus, så om du ikke ønsker den effekten så bør du ta mindre.
Kjørte på med 0.1, hver tredje dag, når jeg mikrodoserte
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kakka opp masse tørka flein på en skjærefjøl og la i en lufttett boks, og la en sånn "silica gel" som du f.eks får når du kjøper nye sko, i den lufttette boksen.
Nå, over ett år etterpå har jeg begynt å forsyne meg av denne boksen, ved å ta frem et rizzla-papir, og strø dette pulveret av sopp over midten av papiret, og "tvinne" papiret i begge endene, for så å svelge dette. Som jeg gjorde med MDMA når jeg knuste det.
Har funka veldig bra de gangene jeg har gjort det, uten at jeg har peiling på hvor mye det veide. Sikkert mellom 0,1-0,2g. Blir alltid fylt av "nysgjerrighet" av denne dosen, men får også litt høye skuldre.
Beste å gjøre er å kjøpe en vekt som går til 0,001 gram. Jeg har en som går til 0,01 men selv den har slingringsmonn. Ta det på øyemål? Vel, vekta på de minste kan være 0,01 og de aller største 0,15.

Min erfaring er at 0,08 er sweet-spoten. Prøvde 0,13 engang, fikk en merkbar rus som virker mot hensikten med mikrodosering.
Jeg og en kamerat startet dagen med å spise 3 - 4 fleinsopp med stilk og hatt rundt 12 tiden på dagen.
Merket et eller annet iløpet av dagen. Følte meg kanskje litt mer sosial, eller "i øyeblikket". Men vanskelig å sette noen ord på det.
3-4 sopp er det jeg også har regnet meg frem til. Litt usikker på hvor mye det blir tørket og knust, og har ikke mye rom for prøving og feiling. Vekt blir også vanskelig å skaffe uten å vekke spm fra de rundt, så tror jeg kommer til å pakke i doser. Er det forresten tidlig å begynne letingen nå?

Beklager, spurte før jeg hadde undersøkt. Ifl en annen tråd, har sankingen i aller høyeste grad startet ��
Sist endret av Morpho; 14. september 2020 kl. 00:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er ikke virkestoffet i flein så de til de grader varierende at mikrodosering er nytteløst?
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Slimjimm Vis innlegg
Er ikke virkestoffet i flein så de til de grader varierende at mikrodosering er nytteløst?
Vis hele sitatet...
Det er derfor man homogeniserer og konserverer materialet ved slik (mis)bruk.