Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3636
Bare jeg som har det problemet med at hvis jeg skal ta piller så tar jeg alltid mere enn jeg selv vil.

Kan ta 1 xanex også bestemme meg for å ikke ta mere. 30 min senere blir jeg alltid sånn fuckit jeg tar en til også en till også en till helt til jeg har tatt nesten alle jeg har.

Jeg klarer ikke kontrollere meg når jeg først har begynt.

Kan liksom ikke be dealeren min selge meg 1 pille.

Noen tips? Vil så gjerne bare ta 1 men lysten på større effekt tar helt over
1 er faktisk litt lite om man skal merke det ordentlig. Vet ikke hvor mange du kjøper om gangen, men personlig kjøper jeg helst ikke fler enn jeg har tenkt til å ta. Får jeg feks bare tak i glass på 30x 2mg, så spleiser jeg heller med noen jeg kjenner enn å sitte med så mange. Kan gjerne kjøpe bare 5 feks om det er mulig og ikke for dyrt. Tar som regel to med en gang, deretter bare halve eller en hel eter noen timer
Sist endret av Bluesky_; 6. januar 2020 kl. 22:52.
Ett alternativ er jo ikke knaske piller. Beste tipset jeg kan gi. Har samme opplegget med cannabis. Har jeg røyk så røykes det til jeg slokner. Har man ikke så har man ikke. Slutt å kjøpe OG oppsøke. Voila, problemet ditt er borte.

Du er sugen på rus, og rusen gjør deg dum. Det er det som skjer. Og da er det lurt å ta noen grep.
Nei er mange som er slik
The world is my enem
Du har en avhengighets personlighet. Ikke noe stygt ment det har alle mennesker enten det er piller, gambling eller shopping. Det er igrunn ikke noe tips. Er du ung og dette er ditt første møte med ordentlig avhengighet, råder jeg det til å trappe ned såpass at valium kan være nok. Men det er vanskelig

Helst slutte helt, men nå vet ikke jeg hvor gammel du er og hvor du er kommet i din flørt med rus.. Så det kommer litt an på.
Sist endret av NeverAgain; 6. januar 2020 kl. 23:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av NeverAgain Vis innlegg
Du har en avhengighets personlighet. Ikke noe stygt ment det har alle mennesker enten det er piller, gambling eller shopping. Det er igrunn ikke noe tips. Er du ung og dette er ditt første møte med ordentlig avhengighet, råder jeg det til å trappe ned såpass at valium kan være nok. Men det er vanskelig

Helst slutte helt, men nå vet ikke jeg hvor gammel du er og hvor du er kommet i din flørt med rus.. Så det kommer litt an på.
Vis hele sitatet...
Der har du helt rett når jeg tenker meg om. Har jeg cash i lomma så kan jeg bruke noe syke mengder penger. Hvis jeg har gamblet så har jeg vunnet masse men så tenker jeg alltid sånn "har tjent disse pengene ved å vinne så fuck it jeg prøver igjen helt til jeg taper" samme med rus. Men jeg har alltid sagt til meg selv at jeg skal ha ett 2 ukers mellomrom på hver gang jeg ruser meg noe jeg klarer lett
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selvkontroll.
Noen har det,
andre har det ikke.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sånn er jeg å.... får oxy på resept å spiser hele forbanna pakka rett etter jeg henter ut på apotek.. så vente en uke å hente ny........
Selvkontroll ja, hadde bare det vært en trend her. Jeg sliter ikke med det så mye nå, klarer å spare litt.

s
Selvkontroll er noe som kan være vanskelig å oppnå siden dette er noe som må bygges over lengre tid, og når man ruser seg har man gjerne ikke tålmodighet og ser etter kjappe løsninger på problemene sine. Ting som løser situasjonen der og da, men ikke over lengre tid.

Prøv å endre tankemønsteret ditt, vær litt streng med deg selv og tenk at dersom du vanligvis pleier å ta 4 piller, så tar du denne dagen maks 3 piller.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av brobramartin Vis innlegg
Bare jeg som har det problemet med at hvis jeg skal ta piller så tar jeg alltid mere enn jeg selv vil.

Kan ta 1 xanex også bestemme meg for å ikke ta mere. 30 min senere blir jeg alltid sånn fuckit jeg tar en til også en till også en till helt til jeg har tatt nesten alle jeg har.

Jeg klarer ikke kontrollere meg når jeg først har begynt.

Kan liksom ikke be dealeren min selge meg 1 pille.

Noen tips? Vil så gjerne bare ta 1 men lysten på større effekt tar helt over
Vis hele sitatet...
Fuckit, virker som du med viten og vilje styrer inn på veien til å bli framtidig narkoman. Eller du kan gi deg mens leken er god. Dop er rett og slett ikke for alle.
Hvis man skal ta xanax for rus holder jo ikke 1 pille.

1 pille = medisin
5 piller = rus
Sist endret av Sondre; 12. januar 2020 kl. 14:42.
Anonym bruker
"Oppblåst Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippieHippie Vis innlegg
kommer veldig an på, om det er fra apotek eller hjemmemekka. men glass (30) med 2mg bikkjebein handler jeg for to lapper ish
Vis hele sitatet...
2k for 30*2mg?? du blir scamma
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar. Antar at bikkjebein=hjemmemekka?
Vis hele sitatet...
Nei, bikkjebein er et kallenavn på 2mg Alprazolam «stolper» eller «bars» som det også blir kalt. Har spist mange av de og spanske xan’s som er i 2mg.

Selv om det er viktig å nevne at de fleste bikkjebein er presset underground selv om det står U94 bakpå. Men spiser de med 2-tall bakpå og, haha.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg har også sånn personlighet, det er en evig kamp å ikke dra ting for langt. For hadde jeg bare latt impulsen styre så hadde jeg ikke gjort NOE halveis, men dratt alt altfor langt ;P