Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2013
Hei

Skulle gjerne fått litt feedback på en tannlege nettside jeg snekra sammen iløpet av helgen.

Her er link

Takk på forhånd
Det funker ikke å scrolle på sida di. Verken med touchpad eller ren touch.
Trådstarter
3 0
hmm rart fungerer fint her både på bærbær med touchscreen og ipad :O
Scrollefunksjonen din funker, men den scroller rart og jeg kan ikke gå tilbake til forrige nettside med touch funksjonen på Mac (sveipe to fingre til høyre). Skaff deg en vanlig scroller.
Synes det var en pen side, men et par ting jeg bet meg merke i:

* Teksten helt øverst skulle gjerne hatt litt mer kontrast ift bakgrunnen.
* Hvorfor stor O i "oss"? "Om oss", "Kontakt oss" og "Ring oss" er bedre.
* På kontaktsiden er det en snakkeboble (som ofte forbindes med skriftlige meldinger nå til dags) ved siden av telefonnummeret. Jeg tror det ville vært bedre med et telefonrørikon, som du har øverst på siden og på den grønne greia på kartet.
* Helt nederst på siden om tannimplantat, så står det "Kontakt tannlege fredrikstad ... ". Hvorfor har du en link til nettsiden? Jeg er jo allerede på nettsiden.
* Jeg ble også tatt litt på senga av scrollen. Første gang jeg scrollet på siden følte jeg at jeg mistet kontrollen på siden, og selv om jeg fort ble mer komfortabel med den, så ser jeg ikke helt vitsen i å ha en slik unik scrolletype?

Men som sagt: fikk totalt sett et positivt inntrykk av siden!
Sånn ser det ut på iPhone 6.
http://imgur.com/dZeuHBL
De gangene jeg beveger meg inn på en sånn side, er det nesten utelukkende for å sjekke priser. Og det står ikke der.
Trådstarter
3 0
Tusen takk for alle tilbakemeldinger. Scrolle funksjonen var bare en external plugin som følgte med theme, ordna nå

Responsivness er noe jeg må finne ut av.

Priser kommer etterhvert som webdesign er ferdig.
Sist endret av im32; 7. mars 2016 kl. 02:48.