Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 8749
Snubla over disse kapslene (sjekk bilder under) for noen dager siden, og lurer sterkt på hva det kan være. Det lukter ikke likt noe jeg har lukta før, lukter vel egentlig bare kjemikalier. Det meste av pulveret er brunt, men det er noen hvite klumper også inni der (se bilde).

Det første jeg tenkte når jeg tok det ut av kapslene og lå det på en blekke var at det kunne være brun heroin, men ut i fra de omstendighetene som var da jeg ramla over dette ukjente narkotikumet, tviler jeg egentlig på at det er heroin. Bør vel også nevnes at jeg aldri har rørt eller sett heroin før, så har ikke så mye peiling på hva dette kan være. Googla også litt rundt, og fant i hvert fall ut at kapslene ligner veldig på El Tigre (slankemiddel med efedrin), men vet ikke om det er dette jeg sitter med her. Noen som kan hjelpe meg? Sjekk bildene under!

http://i48.tinypic.com/2en20yf.jpg

http://i47.tinypic.com/5etok0.jpg

http://i47.tinypic.com/vyukxz.jpg

http://i45.tinypic.com/1t3i84.jpg
Sist endret av Patmanfaen; 29. mars 2013 kl. 17:40.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Ripped Freak, kanskje?

Ser ut som noe koffein drit hvertfall.
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Ripped Freak, kanskje?

Ser ut som noe koffein drit hvertfall.
Vis hele sitatet...
Koffeinpulver pleier å være hvitt?
ser ut som urte energipiller jeg pleide og kjøpe i sverige når jeg pumpa jern
kast driten. Når du ikke veit hva det er så er det bare å kaste det. Det er det ENESTE forsvarlige å gjøre.
Ser helt like ut som en type slankepille som du nevner. I tillegg ser det ut som veldig "mye", noe som forsterker mistanken om at det er noe "annet".

Skal man dytte i seg kjemikalier, er det alfa-omega og vite nøyaktig hva det er. Dosering varierer veldig fra stoff til stoff.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Koffeinpulver pleier å være hvitt?
Vis hele sitatet...
Rent ja, men det man får kjøpt i Norge som er som regel av grønn te ekstrakt ser som regel ut som brun sand og smaker helt jævlig.
Gå ned på nermeste kostbutikk og spør etter koffein piller, gå hjem å åpne opp en kapsel og legg ved siden av og sammenlign utseende, lukt og smak, så er jeg nok ikke så langt unna.
Sist endret av deGrønne Skoger; 29. mars 2013 kl. 18:09.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Veldig lik pre-work out koffein snacks.

http://gymgrossisten.no/bilder/produkter/700x700/6524-01r_1.jpg

Kan jo ikke si det sikkert, men lukter det litt godteri på en måte?
Trådstarter
Sitat av Carmex Vis innlegg
Veldig lik pre-work out koffein snacks.

http://gymgrossisten.no/bilder/produkter/700x700/6524-01r_1.jpg

Kan jo ikke si det sikkert, men lukter det litt godteri på en måte?
Vis hele sitatet...
Lukter ikke godteri, lukter egentlig helt forjævlig. Kjemikalier.
Ser ut som jord?
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Ser ut som jord?
Vis hele sitatet...
Ja det er sikkert bare jord...
Trådstarter
Greit, så de fleste er enige i at dette er en form for energi/koffeinpiller til trening? Tenkte å selge de til en kompis hvis det, men er jo litt noia hvis det viser seg å ikke stemme.
Ser ganske lik ut noen stacker kapsler som var på markede for en stund siden.. 60mg effedrin, 300mg koffein, 150mg asperin.. 99.9% sikker på det..
Sist endret av Frazzy; 30. mars 2013 kl. 18:12.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Patmanfaen Vis innlegg
Greit, så de fleste er enige i at dette er en form for energi/koffeinpiller til trening? Tenkte å selge de til en kompis hvis det, men er jo litt noia hvis det viser seg å ikke stemme.
Vis hele sitatet...
Nei, dette er bare spekukasjoner. Du selger ikke ting du ikke vet hva er. Å spise det selv er også risikabelt, men å prøve seg fram med en kvart kapsel for å finne ut hva det er for noe er kanskje hakket mindre risikabelt enn å spise en hel. Jeg ville uansett bare kastet det.
Sist endret av Tias; 30. mars 2013 kl. 18:25. Grunn: For bastant.
Jeg husker noen kapsler får et par år siden som så helt like ut... Om ikke jeg husker feil ble de kalt "sirkus" og inneholdt tørka, knust opp sopp og noe mdma eller mda. I samme periode ble de også solgt med kun sopp, altså samme kapsel bare uten molly.

Uansett ville jeg ikke anbefale deg å spise den!

Det er ikke lurt å spise piller man ikke er helt 100% sikker på hva er, det kan hende noen har kastet den fra seg med vilje. Eller den kan være utgått, noe som kan ha følger hvis det er riktig medisin. Vær voksen og ansvar å bestill dopet ditt på SR!
Dersom du skulle bestemme deg for å prøve de(Noe du absolutt ikke burde), smak på bittelitt av pulveret først, har det en fantastisk uavskyelig vond smak som ikke forsvinner setter jeg 50 øre på at det er Efedra aspirin, coffein kapsell (ECA stack).

Vil også opplyse om at om det er ECA og du er en av de "utvalgte" vil du få prøve utrolig rastløshet, HØY puls, svette hender og nervøsitet
Trådstarter
Da skal det nok ikke brukes av denne karen hvertfall, nei. Er ikke ECA-stack det Breivik poppa mens han var på Utøya?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Breivik brukte ECA, ja, men det har lite med voldshandlingene hans å gjøre. Efedrin og koffein gjør deg våken og energisk, mens aspirin (solgt under merkenavnet dispril her i Norge) etter sigende skal bidra til å øke denne effekten. ECA-stack er heller harmløst, men å innta fremmede, ukjente stoffer hvor man ikke vet dosering kan potensielt sett være veldig farlig.
Alt er farlig her i livet, ingen som har overlevd så langt. Kapselen så ut som lyrica 75mg, men innholdet minnet mer om fin grus\sand...
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Helt identiske piller som de som er i Krea-Bolic. Ganske sikker på at det er noe treningskapsler, ala proteinpuler/kreatin.
dette min gode mann, er tørket sopp
Sitat av WayGone Vis innlegg
dette min gode mann, er tørket sopp
Vis hele sitatet...

Og du, min gode mann, er en idiot
når luktet sopp kjemisk? vet at det har vært sopp i samme type ampuller, men så er jo disse de vannligste ampullene du finner
Dette er mest sannsynlig stack eller noe annet treningspiss, uansett, du er ikke mye kul hvis du selger\gir dette til noen andre, hva du gjør mot deg selv er ditt eget valg
Hmm, som en del sier så ser det ut som noe pre-workout shit.. Men pleier ofte å være helt hvitt, ikke så klumpete ( er det mye eller ser det bare sånn ut? )
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
kjøp EZ test om du skulle føle for å finne ut om det er noe potenisellt farlige rusmiddler en eller annen idiot har blanda sammen og kallt ecstasy eller om det bare er protein-prep.

jeg ville kastet det uansett.
kast med en gang... aldri dytt i deg pulver og piller som ikke kommer fra en "pålitelig kilde".
Synes det ser ut som jord blandet med noen hvite krystaller av ett eller annet slag. Jeg synes det ser ut som det er ganske mye til å være en dose. Jeg har ikke mye peiling på piller, og siden du ikke vet hva det er så vil jeg råde deg til å kaste hele dritten. Si til han kompisen din du kanskje du selge det til som preworkout stæsj at han får stikke på Bodypump å kjøpe proteinbøtta si.

Siste gang; KAST DET!!!
Sist endret av Fjøsnissen; 4. april 2013 kl. 00:21.
Hva skal du med det der? Ser ut som noe helsekosttilskudd, eller noe. Litt sånn, selge paracet med motorolje og kontitorfarge til kids som tror det er Ecstasy. Jo heftigere farge, logo osv jo mer feng det jo gi.
Håper du ikke betalte for det? Nå vet jeg ikke helt hva dine prefaranser er men skaff deg i alle fall mer pålitelige selgere. Kan kanskje være litt vanskelig om du er ute etter psykedelika, dog. Men har du først kommet deg inn i miljøet så kan du så og si få tak i hva enn du vil. Eventuelt kan du lage det selv.
Betalte ikke en krone for dette, snubla som sagt over det uten å ha peiling på hva det var.
Sist endret av Patmanfaen; 5. april 2013 kl. 19:37.
Jeg har akkurat delt en rippedfreak. Kapselen og innholdet er helt identisk